Papilotki, opanujcie się!

25 Września 2009

Drogie Papilotki, nie wypowiadam się w komentarzach... przeraża mnie część z Was!

Papilotki, opanujcie się!

Drogie Papilotki,

od dłuższego czasu czytam Papilota i po prostu nie wypowiadam się w komentarzach! Przeraża mnie część z Was! Pomyślcie: czy Papilot to serwis do kłócenia się, wyzywania, upokarzania, pisania jedna na drugą złych rzeczy, przechwalania się albo jakiś ranking, która będzie lepsza?! Zdecydowanie NIE! Opanujcie się ! Pod każdym artukułem można spotkać się z obelgami, wyzwiskami i tego typu komentarzami! Kobiety/dziewczyny, ten serwis służy do podzielenia się opinią odnośnie danego artykułu, a nie do komentowania tego czy tamtego! OK, można skomentować wypowiedź innego użytkownika, ale w sposób kulturalny i nieobrażający nikogo ani też nie naruszający w żaden sposób zasad moralnych czy godności drugiego człowieka!

Jeśli występuje jakiś komentarz, w którym dziewczyna/kobieta chce się podzielić swoją życiową porażką bądź sukcesem, przyjmijmy to z szacunkiem! Nie wyzywajmy jej od dzi..k itp.! Myślę, że komentarze powinny byc banowane! Aha, i jeszcze jedno! Artykuł napisałam sama ;) Nikt z Papilota! Mam 18 lat, a nie 10 i chcę Wam po prostu uświadomić, że trzeba okazywać trochę więcej kultury osobistej!

Pozdrawiam, M. ;)

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (149)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-28 17:12:00

są ludzie i taborety i klamki i...a tymi taboretami i ... są w dowolnym wieku osoby które robią sobie jaazdee i pisza o tych ślubach i innych dziwactwach. a niech robi sobie tą jaazde i niech sie bawi i cieszy ,,dziecko'' bo nie ma jak widac nic do roboty w życiu tylko ślęczeć przed monitorem oświadczyć światu że jest idiotą i wkużać innych. Ale powiem wam jedną rzecz, mądry człowiek będzie olewać tych ludzi;) bo jesli te dzieci robią to co robią to świadczy o ich idiotyźmie i idiotami będą co by sobie nie pisały i nie myślały do czasu az dorosną i stwierdza że głupoty w życiu robiły i traciły czas zamiast zrobić cos konkretnego chodźby dla kultury wymyslac, tworzyć, zachęcać innych a nie siedziec na dupie pisac pierdoły i srać za przeproszeniem debilizmem w internecie... chyba że nadal chcą być postrzegani jako idioci ;))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-07-14 22:17:32

własnieeeeeee ! o co chodzi z tymi ze masz 22 lata i za rok wyznaczoną date ślubu ! ogarnij sie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-06-06 19:38:31

CZy moglabys skonczyc juz z tym slubem , tak wiemy , masz 22 lata itp ale to juz chyba przesada . !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-01-28 19:53:40

„Papilocie! Mam 22 lata, za rok wyznaczoną datę ślubu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-27 12:16:10

w 100% zgadzam się z autorką tego artykułu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-12-21 19:25:34

I własnie o takich zachowaniach napisała autorka artykułu . Wiem ze sa jeszcze na tym portalu kobiety/ dziewczyny z klasa ktore potrafia odnosic sie do siebie z szacunkiem , oraz byc tolerancyjne wobec siebie . Uszanujmy to ze ktos ma inne zdanie niz my ! pozdrawiam ; )

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-11-27 21:55:06

popieram ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-11-15 15:41:35

wulgaryzmy nie załatwią sprawy:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-11-10 16:48:49

Trzeba wreszcie powiedzieć tej dziuni eM2103 gdzie jest miejsce na nią, jej pryszcze i jej durne komentarze.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-11-08 19:25:19

i znowu to samo ; /

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz