Co jeść, by młodo wyglądać?

21 Czerwca 2008

Soki lekiem na całe zło. Oczyść organizm z toksyn i zgub zbędne kilogramy.

Co jeść, by młodo wyglądać?

Dieta oparta jest głównie na sokach. Oprócz odchudzenia zapewni wam oczyszczenie organizmu z toksyn i sprawi, że będziecie wyglądać zdrowo.

Twórcą tego sposobu odżywiania jest Gayelord Hauser, który efekty diety testował na sobie. Od dzieciństwa ciężko chorował. Po wyzdrowieniu zapragnął pomagać innym, został dietetykiem Marleny Dietrich, Grace Kelly, Ingrid Bergman - największych gwiazd Hollywood pierwszej połowy XX wieku.

Produkty dozwolone w trakcie diety podzielono na 6 grup:

Grupa I - świeże soki owocowe.

Grupa II - świeże soki warzywne: marchwiowy, selerowy, pomidorowy, z

kiszonej kapusty.

Grupa III - gorące napoje: rosół ugotowany na samych jarzynach, napar z

mięty, kawa bez cukru, słaba herbata bez cukru, z cytryną.

Grupa IV - napoje mleczne: jogurt, kefir, mleko, maślanka.

Grupa V - świeże warzywa: marchew, seler, pietruszka, szpinak, papryka,

brukselka, cebula, kiszona kapusta.

Grupa VI - świeże owoce: pomarańcze, grejpfruty, jabłka, cytryny, wszystkie

rodzaje jagód.

Dzięki diecie możecie zrzucić około 3 kg w ciągu tygodnia, jednak podczas jej trwania nie wolno wam jeść ziemniaków, bananów, białego pieczywa, masła, cukru, tłuszczu (jedyne odstępstwo to niewielka ilość boczku).

Uwaga: produkty z różnych grup wolno łączyć jedynie w sposób podany w diecie i nie wolno ich zamieniać. Dietę najlepiej przeprowadzać w miesiącach, w których dostępne są świeże warzywa. Jeśli nie macie takiej możliwości, możecie je zastąpić mrożonkami.

Szczegółowy plan diety:

Dzień 1.:

I śniadanie: szklanka soku pomidorowego, kromka chrupkiego chleba, dwa plasterki podsmażonej chudej szynki, szklanka chudego mleka z drożdżami, 1 tabletka witaminy C i jedna z solami mineralnymi.

II śniadanie: szklanka soku z marchwi.

Obiad: smażony plasterek rostbefu, zielona sałata bez oleju, szklanka jogurtu, dwie kromki chrupkiego chleba.

Podwieczorek: szklanka soku jarzynowego z drożdżami piwnymi.

Kolacja: dwa jajka sadzone z duszonym szpinakiem, pieczone jabłko, herbata z cytryną.

Napój do poduszki: gorące lub zimne chude mleko z drożdżami piwnymi.

Dzień 2.:

I śniadanie: szklanka soku pomidorowego, jajko na miękko, dwie cienkie kromki ciemnego pieczywa, szklanka chudego mleka z dodatkiem łyżki drożdży piwnych. Tabletka witaminy C i 1 tabletka zawierająca sole mineralne.

II śniadanie: szklanka soku z selerów.

Obiad: szklanka soku z marchwi, 125 g chudego twarożku zmieszanego z drobno posiekaną natką pietruszki i odrobiną jogurtu, kromka chleba chrupkiego, filiżanka kawy z mlekiem z dodatkiem drożdży piwnych.

Podwieczorek: szklanka soku jarzynowego.

Kolacja: plasterek smażonej wątróbki cielęcej, 100 g duszonego szpinaku (z mrożonek) lub połowa główki sałaty z sokiem cytrynowym.

Napój do poduszki: szklanka chudego mleka, gorącego lub zimnego, z łyżką stołową drożdży piwnych.

Dzień 3.:

I śniadanie: szklanka soku pomarańczowego, dwie łyżki stołowe kiełków pszenicznych rozrobionych z mlekiem i miodem. Tabletka witaminy C i 1 tabletka soli mineralnych.

II śniadanie: szklanka soku z selerów.

Obiad: 200 g chudego gotowanego drobiu, połowa główki sałaty z cytryną, szklanka chudego jogurtu.

Podwieczorek: szklanka soku pomidorowego.

Kolacja: filiżanka rosołu na samych warzywach, 200 g gotowanej ryby, trzy duszone pomidory.

Napój do poduszki: szklanka chudego mleka z drożdżami piwnymi.

Dzień 4.:

I śniadanie: 1 pomarańcza, jajko smażone na chudym boczku, kromka żytniego chleba, filiżanka chudego mleka z drożdżami piwnymi, 1 pastylka witaminy C i 1 pastylka z solami mineralnymi.

II śniadanie: szklanka soku z marchwi.

Obiad: jajecznica z dwóch jaj, sałatka z pomidorów - bez oleju, 1 kawałek chrupkiego chleba, herbata z cytryną lub kawa z mlekiem.

Podwieczorek: szklanka soku jarzynowego.

Kolacja: dosyć gruby plasterek smażonego steku, pół główki sałaty z cytryną, szklanka jogurtu z rozdrobnionymi truskawkami (z mrożonek).

Napój do poduszki: gorące lub zimne mleko z drożdżami piwnymi.

Dzień 5.:

I śniadanie: szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, dwa kawałki chrupkiego chleba, szklanka kawy z mlekiem z dodatkiem drożdży piwnych, 1 tabletka witaminy C i 1 soli mineralnych.

II śniadanie: szklanka soku z marchwi.

Obiad: szklanka soku pomidorowego, plasterek smażonej cielęcej wątróbki, cienka kromka razowego chleba, pieczone jabłko, filiżanka czarnej kawy.

Podwieczorek: szklanka soku jarzynowego z drożdżami piwnymi.

Kolacja: 125 g tatara przyprawionego drobno usiekaną cebulką, żółtkiem i zieloną papryką, jedna grzanka, herbata z cytryną.

Napój do poduszki: gorące lub zimne mleko z drożdżami piwnymi.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (24)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-24 18:44:43

Polecam, jak poprzedniczka, herbatę Irving tea SPA sea detox. Połączenie zielonej herbaty i alg daje niesamowite efekty, a spirulina (algi morskie) dostarcza łatwo przyswajalnych minerałów i witamin oraz chlorofilu i fitocyjaniny – związków wspomagających procesy trawienne i metaboliczne. Działa korzystnie na układ immunologiczny, spowalnia procesy starzenia, zmniejsza negatywne oddziaływanie środowiska oraz wspomaga detoksykację organizmu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-26 15:29:57

oczyszczanie organizmu może sobie zafundować także pijąc zieloną herbatę z algami w herbacie Irving tea SPA sea detox, będzie z tym zdecydowanie mniej zachodu niż przy tej oczyszczającej diecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-08-18 17:59:59

mniam same smakolyki zdecydowanie sprobuje!! tlko tak watrobka...ale ja chyba mozna zastapic czyms z poprzedniego dnia? kto nie probuje ten nic nie ma:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-07-01 19:49:00

lekkka przesada;p;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-23 16:35:00

no nie drożdże,watróbka,tatar bleeeeeeeeeeee,zresztą musiałabym chyba nic nie robić tylko leżeć,bo przy pracy fizycznej to nie da rady...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-22 16:08:00

A ja sprobuje nie wiecie co dobre ta dieta jest super bo kto nie lubi swierzych owocow i warzyw to nie wie o dobre sory pozdrowionka:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-22 15:50:00

sok pomidorowy to moja zmora od dzieciństwa,stanowczo tej diecie mówię NIE

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-22 11:32:00

:> ja bym nie wytrzymala z taka dieta.... po prostu jest tu wiele rzeczy ktorych nie lubie [mozna powiedziec ze niecierpie ble]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-22 09:44:00

jesc z umiarem,ruch na swiezym powietrzu i dwa litry wody dziennie to dobra dieta.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-06-22 01:42:00

dobre. :) ale mi się nie chce zrobić dietę. Wole uprawiać sporty ;P i piję zielonej herbaty. ;PP

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz