Obroże i kastrowanie za pedofilię w Polsce

08 Sierpnia 2008

Wreszcie polski rząd zdecydował się na zaostrzenie przepisów odnośnie przestępstw seksualnych popełnianych na dzieciach.

Obroże i kastrowanie za pedofilię w Polsce

Nowe pomysły rządu powinny trafić jak najszybciej do realizacji. Ministerstwo Sprawiedliwości wysunęło inicjatywę, aby pedofilom zakładać specjalne elektroniczne obroże, które monitorowałyby ich zachowania oraz to, gdzie akurat się znajdują. Początkowo tym systemem kontroli byliby objęci skazani pedofile, którzy mają sądowy zakaz zbliżania się do ofiar (ojcowie - kaci z brakiem dostępu do rodzin).

„Taki nadzór pozwoli na kontrolowanie tych ludzi po wyjściu z więzienia" – powiedział dziennikowi „Polska" wiceminister sprawiedliwości, Łukasz Rędziniak. Pierwsze obroże mają być założone już za rok. Taką formą zabezpieczenia, zamiast kary więzienia, mają być też kontrolowani drobni przestępcy.

Radykalniejszą metodę walki z pedofilią proponuje Ministerstwo Zdrowia. Osoby skazane za pedofilię byłyby poddawane hormonalnej kastracji - jest to specjalna terapia za pomocą tabletek obniżających popęd seksualny. Początkowo karani mieliby być recydywiści. Ministerstwo planuje też stworzenie specjalnego ośrodka, w którym leczono by chorych na pedofilię.

Strony

Komentarze (304)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-17 17:59:00

[quote="Gosc"][quote][b]Ilusia17[/b] Pedofilom powinno się życie odbierać! Bo oni wychodząc z więzienia dalej robią to samo! Śmierć za śmierć! Polskie prawo jest .. ahh szkoda gadać![/quote] Taka kara byłaby nie adekwatna. Poza tym, śmierc za śmierć? I tego nie popieram, ale przecież przestępstwa na tle seksualnym to nie to samo, co zabicie kogoś. Może pomyślcie skąd biorą się u nich takie popędy? Zamiast wydawać pieniądze na wykonywanie kar śmierci i kastracje niech rząd zainwestuje we wprowadzenie czegoś na kształt resocjalizacji. Trzeba dotrzeć do źródła problemu i tam go zniszczyć. Według mnie nikt nie zasługuje na karę śmierci czy kastracji. Państwo nie może pozwolić sobie na coś takiego. Nie widzicie, że politycy chcą sobie tylko zyskać głosy poprzez promowanie takich zmian prawnych? Ta decyzja nie jest dobrze przemyslana, a oni wiedzą, że Polacy są szczególnie "wrażliwi" jeżeli chodzi o sprawę pedofilii. Założę się, że ci ,co krzyczą najgłośniej, są katolikami. Nie widzicie, że coś takiego kłóci się z zasadami waszej religii? Jeżeli jesteście przekonani, co do słuszności tych kar, bądźcie tymi, którzy dokonają ich wymierzenia. Potrafilibyście ich zabić? Jeśli tak, to to z wami jest tez coś nie tak. Nie wystarczy wam, że zgodnie z tym, w co wierzycie i tak pójdą do piekła? Chcecie im jeszcze odebrać życie? Jeżeli coś takiego wejdzie w życie, będę się starać, aby jak najszybciej opuścić ten kraj ludzi wręcz złych, takich, u których złość rodzi złość, którzy nie znają sedna problemu i mino tego wyciągają wnioski. [/quote] jakby za przeproszeniem zru**ali ciebie, albo twoje dziecko, nie gadałabyś takich głupot!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-18 18:16:00

kastracja i tyle!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-01-17 01:40:00

Tabletki? Odciac ku**sy, a nie tabletki =//... W innych krajach to normalne, a u nas?Jeszcze lepiej gdy pedofilem jest chłop z kasą który wykupuje sprawe ale rząd nic sobie z tego nie robi, bo potrzebuja pieniedzy... szkoda nerwow na prawo w polsce...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-01-10 15:36:00

nareszcie cos zaczynają robić żeby ulzyć ofiarom!!!!!!!!!!!!!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-20 18:52:00

Jeszce jedno. ten artykuł nie jest napisany poprawnie. Powinien tylko przedstawić sprawę, nie nasuwać gotowe wnioski.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-20 18:49:00

[quote="Ilusia17"]Pedofilom powinno się życie odbierać! Bo oni wychodząc z więzienia dalej robią to samo! Śmierć za śmierć! Polskie prawo jest .. ahh szkoda gadać![/quote] Taka kara byłaby nie adekwatna. Poza tym, śmierc za śmierć? I tego nie popieram, ale przecież przestępstwa na tle seksualnym to nie to samo, co zabicie kogoś. Może pomyślcie skąd biorą się u nich takie popędy? Zamiast wydawać pieniądze na wykonywanie kar śmierci i kastracje niech rząd zainwestuje we wprowadzenie czegoś na kształt resocjalizacji. Trzeba dotrzeć do źródła problemu i tam go zniszczyć. Według mnie nikt nie zasługuje na karę śmierci czy kastracji. Państwo nie może pozwolić sobie na coś takiego. Nie widzicie, że politycy chcą sobie tylko zyskać głosy poprzez promowanie takich zmian prawnych? Ta decyzja nie jest dobrze przemyslana, a oni wiedzą, że Polacy są szczególnie "wrażliwi" jeżeli chodzi o sprawę pedofilii. Założę się, że ci ,co krzyczą najgłośniej, są katolikami. Nie widzicie, że coś takiego kłóci się z zasadami waszej religii? Jeżeli jesteście przekonani, co do słuszności tych kar, bądźcie tymi, którzy dokonają ich wymierzenia. Potrafilibyście ich zabić? Jeśli tak, to to z wami jest tez coś nie tak. Nie wystarczy wam, że zgodnie z tym, w co wierzycie i tak pójdą do piekła? Chcecie im jeszcze odebrać życie? Jeżeli coś takiego wejdzie w życie, będę się starać, aby jak najszybciej opuścić ten kraj ludzi wręcz złych, takich, u których złość rodzi złość, którzy nie znają sedna problemu i mino tego wyciągają wnioski.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-08 20:42:00

jezeli potrzebni beda kastratorzy, to jestem chetna :D jestem na weterynarii i kastrowanie nie jest mi obce a wrecz to uwielbiam :D nie co by zadawac bol, ale po co komus jajka skoro nie umie opanowac swych rzadz??? a nawet jak by zdechl, to jeden pedofil w ta a w tamta to zadna roznica :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-27 16:48:00

[quote="Karolina Kędzierska"]piszecie wszystkie/wszyscy o kastracji a zapominacie ze oni maja jeszcze rece i moga mowic!!! takie osoby powinny zostac poddane karze smierci, bo czasem znecanie psychiczne jest jeszcze gorsze niz fizyczne!!! pedofile mogli by dalej obmacywac dotykac i nawet nie chce myslec co jeszcze. mam corke i nie jestem w stanie nawet pomyslec co bym zrobila takiem skurwie.... gdyby ja skrzywdzil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote] masz racje.to nie jest wystarczajace.pedofila nie ponieca sama fizycznosc ale ogolnie dziecko.moze je porwac dreczyc psychicznie ale fizycznie tez mimo kastracji.myslicie ze to wszystko??nawet jak sie dziecko odratuje ono nigdy nie bedzie takie same...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-27 16:44:00

uwazam sie za osobe dosc tolerancyjna ale pedofil to dla mnie ostatnie dno.to nie jest zwierze bo to zbyt dobre okreslenie to jest potwor i mimo iz jestem katoliczka to dla takich zwyrodnialcow powinna byc kara smierci.gdyby ktokolwiek zrobil cos takiego mojemu dziecku zabilabym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-18 13:49:00

B.dobre pomysły, niech wejdą w życie jak najszybciej ! Za dużo ofiar już jest.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz