Ginekolog namawiał do aborcji!

15 Listopada 2008

Policja zatrzymała 70-letniego lekarza, który pod wpływem alkoholu zachęcał do usunięcia ciąży i oferował swoje usługi.

Ginekolog namawiał do aborcji!

Być może to alkohol tak ośmielił ginekologa, który podczas wizyty pacjentki zaczął namawiać ją do aborcji, oferował też pomoc przy zabiegu. O całym zajściu poinformował policję chłopak dziewczyny.

Pojawienie się funkcjonariusza tylko rozjuszyło lekarza. O zatrzymaniu poinformował rzecznik prasowy poznańskiej policji, Zbigniew Paszkiewicz:

„Zatrzymany lekarz miał namawiać swoją pacjentkę do przeprowadzenia aborcji, oferując przy tym swoje usługi. Obecny w gabinecie lekarskim chłopak mieszkanki Poznania wyczuł od lekarza alkohol i zawiadomił policję. Przybyły na miejsce patrol został obrzucony przez 70-latka stekiem wyzwisk".

Przewieziony na komendę ginekolog, wcale się nie uspokoił, odmówił badania alkomatem, a policjantom oferował kilkusetzłotowe łapówki, żeby tylko ktoś za niego "dmuchnął". Po pobraniu krwi okazało się, że ma ponad jeden promil alkoholu.

Lekarzowi za nakłanianie do aborcji grożą trzy lata więzienia, sprawą zajmuje się poznańska prokuratura. Nie wiadomo, co lekarza popchnęło do zaproponowania dziewczynie zabiegu.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (129)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-18 20:32:53

ale wy tu pie.r.doly wypisujecie ;/ jak mozna popierac aborcje?!;/ przeciez to jest zywa istotka i jesli nie jestescie swiadome jak wyglada taki zabieg to radze obejrzec film pt. niemy krzyk... moze to was przekona. a tak poza tym skad sie bierze takie glupie stereotypowe myslenie, ze skoro w mlodym wieku urodzi sie dziecko ty juz od razu zycie zmarnowane:/ zaal;/ nawet sobie nie wyobrazacie ile radosci moze przyniesc wraz ze swoim pojawieniem sie na swiecie taki dzidzius ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-06 09:34:36

Pewnie że nie jesteśmy inkubatorem, i może nie każdego stac na dziecki.... ale do jasnej cholery przed niechciana ciażą można sie zabezpieczyć a nie mysleć o aborcji jak już jest się w ciąży!!!... Najpierw przyjemność a potem się zobaczy... Krew mnie zalewa jak czytam komentarze popierające aborcję( pomijam tutaj kwestie religii bo to akurat indywidualna sprawa) ale aborcja to nie jest środek antykoncepcyjny... Ludzie o czym wy wogóle mówicie... Nie ma uczuć....kurde przecież to maleńkie serdeuszko bije od pierwszejj chwili... domyślam sieże nie jesteście matkami i stad te pochopne komentarze

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-07 09:52:45

przeciez z tego co zrozumialam ta dziewczyna wraz z chlopakiem chciala to dziecko tylko lekarz ja namawial na aborcje! wiec co sie tak rozjuszylas :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-26 20:14:01

popieram post Karolina1989.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-01-01 22:21:00

[quote="Karolina1989"][quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [quote][b]Gosc[/b chrońmy plemniki przecież one tez mają szanse stać sie człowiek.. prosze was opanujcie sie... dlaczego tyle młodych dziewczyn ma stracić szanse? bo co? nie stać ich na nielegalny zabieg? nie obrażająć ale dlaczego ludziom wydaje się, skoro sie bzykała to niech ponosi konsekwencje konsekwencje i owszem ale dlaczego przez jeden głupi wybryk ma stracic szanse na kariere? aborcja mnie wzrusza i wyołuje mieszane uczycia... ale nie mozemy mowić ze powinna byc nielegalna! prawo do aborcji NIKOGO DO NIEJ NIE ZMUSZA!! jestes przeciwna? to nie korzystaj nikt ci nie każe ale nie zabraniaj innym! nie decyduj co jest moralne!! wg. mnie aborcja powinna byc dostepna dla każdej dziewczyny któa skończy bodaj 15 lat (bo chyba od 15 seks z nią jest legalny) bez zgody rodziców! moje zdanie.. dziękuje :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-27 12:51:47

popieram w 100%

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-07-14 22:35:36

do Karolina1989: a skąd wiesz, że dziecko woli umrzeć niż nie mieć rodziców? to, że Ty wolałabyś umrzeć (żeby np: w 4 miesiącu ciąży wyrywano Ci wszystkie kończyny, a później malutka główkę) niż nie mieć rodziców, to nie znaczy, że wszyscy by tak chcieli...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-18 23:37:00

[quote="Gosc"]Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] a ja sie jak najbardziej zgadzam! pomyslcie ile plemnikow marnujecie?! jak tak mozna?! przeciez z tego moze byc dziecko! tak samo jak z embrionu! moze byc ale wcale nie musi! ech... aborcja powinna byc legalna zeby wlasnie nie marnowac zycia dzieciom w domach dziecka itp. moze nie chodzi o to ze beda chcialy umrzec ale nie beda mialy kolorowego zycia...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-20 19:33:00

uzo to mu nie zostalo do smieri to po co dorz/zywocie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-18 09:43:00

[quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Gosc[/b] Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [quote][b]Gosc[/b] Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [/quote] Pewnie lepiej "zabić " niż skazywać na cierpienie, co ty opowiadasz, , to wyzabijajmy się nawzajem ,zeby oszczędzić sobie cierpień!!!!!A moze poprostu starać się pokochać pomimo wszystko, nawet jezeli początkowo jest nam nie "na rękę", kiedy poczujesz bicie maleńkiego serca zaczniesz myśleć nie tylko o problemie , ale o swoim dziecku, [/quote] Właśnie pozabijajmy się nawzajem przecież jest wiele niewygodnych osób. Post o inkubatorze jest conajmiej śmieszny. Przewidywanie, że dziecko będzie nie szczęśliwe też jest śmieszne. Bo każdy człowiek w pewnym stopniu jest nie szczęśliwy. Życie to pasmo, w którym przewija sie szczęście i nieszczęście bez znaczenia czy nas rodzice kochają czy nie. A brednie, że jak rodzice nie będą kochać i oddadzą to lepiej zabić? O matko skąd ty sie człowieku wziełeś? Mojej kolerzanki też roidzice nie kochają ma 20lat i jakoś jest szczęśliwa ma narzeczonego i czerpie z życia to co najlepsze. I wywody ze jak mnie mama czy tata nie kocha to jestem nie szczęśliwa są naprawde głupie, bez obrazy dla osoby to piszącej ale to jest poprostu bez sensu. I jakim prawem ty mozesz podejmować decyzje za nie? Ono chyba woli umrzeć... Właśnie chyba ale nie napewno a to robi różnice. Ja pamiętam o kobietach rozumiem kobiety zgwałcone albo te co maja urodzić chore dzieci itp. Jednak raczej nie zrozumiem kobiet które idą na łatwizne bo kariera i inne pierdoły. Czy kariera jest warzniejsza od życia? I stwierdzenie czemu mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie ? A myślisz, ze zabicie to nie cierpienie? Oczywiście pojawiła sie kwestia , że dziecko nie czuje nie myśli, do pewnego momętu czyli nawet od 21 dnia zaczyna bić serce a ty dokonując aborcji zwyczajnie przerywasz akcje serca. Układ nerwowy tez się szybko wykształca więc czuje. I dlaczego spychacie mężczyzn na drugi plan? Bez nich by tego dziecka nie było i oni mają takie samo prawo decydować o tym dziecku. Inna sytuacja gdy uciekną wtedy nie ale jeśli chcą tego dziecka a kobieta usuwa na własne życzenie to ja na miejscu tego mężczyzny oddała bym sprawe do sądu. Ja niewiem czy tylko same feministki tak uważają czy jak i robią nagonke na facetów bo to ona noszą więc one moge decydować o być albo nie być dziecka. Poprostu karygodne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-17 20:19:00

[quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [quote][b]Gosc[/b] Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [/quote] Pewnie lepiej "zabić " niż skazywać na cierpienie, co ty opowiadasz, , to wyzabijajmy się nawzajem ,zeby oszczędzić sobie cierpień!!!!!A moze poprostu starać się pokochać pomimo wszystko, nawet jezeli początkowo jest nam nie "na rękę", kiedy poczujesz bicie maleńkiego serca zaczniesz myśleć nie tylko o problemie , ale o swoim dziecku,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-17 20:13:00

[quote="Gosc"]Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [quote="Gosc"]Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-17 20:13:00

[quote="Gosc"]Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote] [quote="Gosc"]Nie rozumiem, dlaczego traktujecie kobietę w ciąży jak chodzący inkubator. Dlaczego nie myślicie o tym, że ona także ma uczucia. Ona jest człowiekiem. I błagam! Nie odwołujcie się do religi, bo rolegia, to osobny temat. A płód. Przecież on jeszcze nie myśli, nie czuje. Może chodzi wam o to, że będzie myślec. Jeśli tak, to może chrońmy plemniki. Ludzie! Nie przesadzajcie. A co z dzieckiem, które później się urodzi niechciane. Oddać do domu dziecka?! Ono chyba jednak woli umrzeć, niż nie mieć rodziców. Zresztą nie każdego stać na dziecko. Dlaczego mamy skazywać te niewinne istoty na cierpienie?! Ludzie! Myślicie, że dziecko, które urodzi się nie kochane będzie kochać życie?! I powtarzam: pamiętajcie o kobietach. Najśmieszniejśi są wypowiadający się na ten temat faceci. No po prostu śmiech warte! Taki to zrobi dziecko i ucieknie, a kobieta ma sobie marnować lata życia. [/quote]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz