ZAREJESTRUJ »ZALOGUJ SIĘ »

W USA aborcje są legalne, ale wprowadzono nowe prawo: Przed zabiegiem kobieta musi...

2012-02-12

Dobry pomysł czy manipulowanie uczuciami? Aborcja

Zobaczyć płód na monitorze USG i wysłuchać bicia jego serduszka... W USA usuwanie ciąży jest legalne. Aby jednak pomóc kobietom podjąć bardziej świadomą decyzję, władze niektórych stanów wprowadzają dość kontrowersyjne przepisy. W Teksasie czy w Oklahomie wszystkie matki, które chcą poddać się zabiegowi aborcji muszą najpierw odbyć wizytę u ginekologa, podczas której lekarz wykona wspomniane wyżej badanie.

W trakcie badania kobieta ma obserwować, jak porusza się płód. Musi zobaczyć jego główkę, rączki i nóżki oraz wysłuchać bicia serduszka maleństwa. Jeżeli pacjentka nie chce patrzeć w monitor, ginekolog ma obowiązek szczegółowo opisać jej wszystko, co widzi. Dopiero po takim doświadczeniu przyszła matka może zadeklarować, że na pewno chce usunąć nienarodzone dziecko – informuje Gazeta Wyborcza.

Szokujący przepis wzbudził oburzenie środowiska lekarskiego. Wielu specjalistów twierdzi, że wykonywanie takich kroków, to nic innego jak manipulowanie uczuciami pacjentki. Do sądu w Teksasie wpłynął nawet wniosek nawołujący do zniesienia absurdalnego według wielu przepisu. Wymiar sprawiedliwości odrzucił jednak wszystkie skargi. Niewykluczone, że już niedługo kontrowersyjna ustawa będzie obowiązywała w całym kraju.

Alicja Piechowicz

Zobacz także:

Nocna PROHIBICJA w Polsce: Po 22:00 nie kupisz już alkoholu - koniec monopoli 24h/d!

Nadchodzi trudny czas dla sklepów monopolowych.

Rośnie liczba TAJEMNICZYCH zaginięć dzieci w Polsce - są uprowadzane przez handlarzy organów?

KTO ZA TYM STOI?

« Powrót na stronę główną

Inne artykuły w tej kategorii:

Dodaj komentarz do W USA aborcje są legalne, ale wprowadzono nowe prawo: Przed zabiegiem kobieta musi...:

AnonimAnonim

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

Wpisz wynik

Komentarze do W USA aborcje są legalne, ale wprowadzono nowe prawo: Przed zabiegiem kobieta musi... (233):

  1. koncert62012-04-18 17:10:17 koncert6 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Zobacz www.youtu.be/u4DnAlztI4g

  2. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  3. Anonim2012-02-23 12:25:45 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Człowiek ma naturalny odruch niemordowania drugiego człowieka. Odruch ten można łatwo zniszczyć poprzez odmawianie człowieczeństwa, także dziecku w łonie matki, poprzez rozpowszechnianie prawa do aborcji, poprzez agitacje proaborcyjną, poprzez przedstawianie aborcji jako normalnej, wręcz fizjologicznej sprawy. W ten sposób zmienia się mentalność ludzi, wypacza sumienie; to jest manipulacja. Czyj to jest interes? Jednymi z zainteresowanych są bogate firmy farmaceutyczne, kliniki aborcyjne. To jest czysty pieniądz. Firmy te promują antykoncepcje, edukację seksualną (gdzie nacisk jest na technikę współżycia a nie na miłość i odpowiedzialność), wspierają działalność organizacji proaborcyjnych promujących też rozwiązłość, jawny homoseksualizm, wolne związki bez zobowiązań, bezwzględną wolność. Istnieje czysty rachunek: ludzie uwikłani w rozwiązłość, pornografię, homoseksualizm, wolne związki, itp., to ludzie którym będą potrzebne prezerwatywy (bo np. AIDS), antykoncepcja, a to są duże pieniądze. Im więcej takich ludzi, im więcej zmanipulowanej młodzieży, tym więcej pieniędzy. A co zrobić gdy kobieta zajdzie nieoczekiwanie w ciążę? Jest na to rozwiązanie: odebrać człowiekowi w okresie płodowym człowieczeństwo, nazwać bezkształtnym płodem, masą komórek, żeby młodą matkę i ojca sumienie nie gryzło. I wystarczy wprowadzić hasło „mój brzuch moja sprawa”, nazwać chrześcijan, organizacje pro-life oszołomami, homofobami, ciemnogrodem. I dokonać aborcji (i aby nie nazwać tego zabijaniem), która też kosztuje. Ich nie interesuje los kobiety, rodzina, dobro i zdrowie społeczeństwa. Ich interesują zyski, i tylko zyski, wynik ekonomiczny, wzrost. JESTEŚMY MANIPULOWANI, ZASTRASZANI, OSKARŻANI przez media, reklamę, koncerty itp., od pojedynczego człowieka, poprzez rodzinę, społeczeństwo, partie, aż po rządy państw. Taki jest nacisk na rządy, instytucje, że te nie bacząc na LOGIKĘ i PRAWO MORALNE, SUMIENIE ustanawiają okresy w życiu człowieka w którym można go ZABIĆ. Konsekwencje są daleko idące – eutanazja, eugenika, które są już powoli wprowadzane, gdzie interes mają tym razem spaczone rządy, firmy ubezpieczeniowe. Na tym nie koniec. I pytam, kto chce nas zniszczyć, zdeprawować? KTÓŻ JAK BÓG, który stworzył człowieka ma prawo go do siebie powołać i nikt inny!

  4. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  5. Anonim2012-02-22 22:02:36 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    w Polsce prawo dopuszcza aborcję w 3 przypadkach i niech tak zostanie człowiek powinien być świadomy tego że ilekroć uprawia sex może dojść do zapłodnienia i trzeba liczyć się z konsekwencjami.a jak tylko chcesz przyjemności to polecam wibrator!

  6. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  7. Anonim2012-02-21 14:05:18 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Kiedy człowiek staje się człowiekiem? w którym dniu, tygodniu, trymestrze? Jaka chwila życia tej istoty stanowi aby można było nazwać CZŁOWIEKIEM? Kiedy można zabić ten Organizm? Czy Prawo ma prawo o tym stanowić? Dlaczego na świecie są podane różne okresy możliwości zabicia tego Organizmu, czy prawo nie jest pewne swego prawa. TO WSZYSTKO NIE MA SENSU. Jezeli decydenci nie wiedzą kiedy dokładnie człowiek staje się człowiekiem, TO SĄ WINNI ŚMIERCI NIEWINNYCH LUDZI!. Jeżeli matka i ojciec mordują własne dziecko, zgodnie z "prawem", które nie określa kiedy człowiek staje się człowiekiem, TO przy takim "prawie" możemy za chwilę wzajemnie się POZABIJAĆ. Takie "prawo" stosowali naziści wobec Żydów, Cyganów, Słowian. Konsekwencje wszyscy znamy.

  8. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  9. Anonim2012-02-17 10:40:21 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    bardzo dobrze ze to wprowadzili, tak powinno być wszędzie

  10. Anonim2012-02-20 14:51:15 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Zgadzam się z Tobą. Wiele kobiet usuwa ciążę pod presją, często nie przemyślawszy wcześniej swojej decyzji. Później niektóre z nich żałują, ale jest już za późno...

  11. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  12. Anonim2012-02-15 20:56:01 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Dzieci powinny rodzić się tylko wtedy, gdy są chciane. Aborcja to tylko narzędzie, a nie problem sam w sobie. Zsyłanie niechcianych na świat to okrucieństwo.

  13. Anonim2012-03-05 22:56:54 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    to ciebie chyba nie powinno być na świecie

  14. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  15. Anonim2012-02-15 19:11:43 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    A mi pasuje ten przepis. Jestem przeciw aborcjom. I nawet jeśli dziecko ma mieć ciężko, to nikt nie ma prawa decydować o jego życiu lub nie .. co innego, jeżeli jest chore.

  16. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  17. Anonim2012-02-14 10:51:49 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Jak można wpaśc w nieplanowaną cięże? przecież jest setki środków anty. No ale jeżeli ktoś się nie zabezpiecza i liczy na fart to pozniej placze ze ciąża niechciana a później biegiem do ginekologa na skobanke. Nie jestem jakąś tam wielką przeciwniczką aborcji itp ale dziewczyny po co usuwać skoro można zapobiegac, jakieś 95% ciąż u moich znajomych to było złe zastosowanie środków anty albo w ogóle nieużywanie. Zacznijcie myśleć

  18. Anonim2012-02-14 16:50:25 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    myślenie myśleniem ale niestety żadna metoda antkoncepcji nie daje nam 100% pewności

  19. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  20. Anonim2012-02-13 23:14:21 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Bardzo dobry pomysł. Trzeba być świadomym, że zabija się człowieka.

  21. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  22. Ina.2012-02-13 16:27:30 Ina. zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Nie dość, że kobieta przeżywa trudne chwile, bo zaszła w niechcianą ciążę i planuje ją usunąć, to jeszcze chcą manipulować jej uczuciami. Chore! Poza tym, większość kobiet usuwa zarodek, a więc formę nieposiadającą wykształconego ciała ani organów wewnętrznych. Zatem co? Kobieta ma być kilka miesięcy w ciąży tylko po to żeby zobaczyć je na USG i wtedy potwierdzić, że nie chce tej ciąży? Totalnie popieprzone... Kolejne ograniczanie wolności i swobód człowieka. Na jakim świecie przyszło nam żyć?

  23. Anonim2012-02-13 18:29:03 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Tobie żyć, nie każdy nie ma uczuć ;)

  24. Anonim2012-02-13 23:02:56 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Nazywasz przezywaniem trudnych chwil syuacje gdy stal sie cud ? Szok ;o Dobrze bys sie czula z mysla ze bylas dla swojej matki powodem przezywania trudnych chwil ?

  25. Anonim2012-02-17 16:52:14 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Zgadzam się z Iną! Komentarz pt "Dobrze bys sie czula z mysla ze bylas dla swojej matki powodem przezywania trudnych chwil ?" - tak, byłam dla swojej matki zaskoczeniem i nie byłam chciana. Wiem jak to jest być "niezaplanowaną", więc jestem ZA ABORCJĄ! Cud, nie cud - dziecko to problem i tyle. I nie pitolcie Matki Polki zaplute, że ciąża i dziecko to szczyt kobiecego jestestwa i jedyny powód, dla którego mamy żyć! sic! :}

  26. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  27. Anonim2012-02-13 10:23:09 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Czasami kobieta nie jest pewna czy chce miec dziecko, po wysluchaniu bicia serduszka w wielu kobietach odzywa sie instynkt macierzynski i dochodza do wniosku, ze pragna tego dziecka. Wydaje mi sie, ze to nic innego, jak proba naklonienia osoby do zmiany zdania. Znajoma kobieta urodzila dziecko poczete w wyniku gwaltu poniewaz zobaczylaje mala fasolke na ekranie monitora i wiedziala juz, ze to jest czesc jej i chce urodzic to dziecko.

  28. Anonim2012-02-13 18:29:39 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    I prawidło, wielki szacunek!

  29. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  30. Anonim2012-02-13 10:17:54 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    musze anonimie obalić twoją teorie bo serce dziecka zaczyna bić juz w pierwszym miesiącu życia i pierwsze co u niego sie wytwarza to cały uklad nerwowy i serce:) to pierwsze co ma człowiek-fasolka

  31. Anonim2012-02-13 15:12:27 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    układ nerwowy który nie ma połączenia z pniem mózgu.

  32. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  33. Anonim2012-02-13 9:02:31 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Jestem przeciwko aborcji. Ale pytam - co jeśli kobieta chce usunąć ciążę we wstępnym stadium? Dziecko jest wtedy niczym fasolka. Nie ma kończyn, głowy ani bicia serca. To musi zaczekać aż nabierze kształtów czy co??? Absurd. Myślę że nie będzie to stosowane przez lekarzy. Ale jak mówię ja jestem aborcji przeciwna. Ale głupocie również. A to prawo jest głupie. Dura lex set lex.

  34. Anonim2012-02-13 10:51:43 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    sed lex a nie set

  35. Anonim2012-02-24 15:31:39 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    nie dość, że sed, to jeszcze powiedzenie ma się tutaj jak pięść do nosa.

  36. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  37. Anonim2012-02-13 1:41:13 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Oczywiście że to nic innego jak granie na ludzkich uczuciach. Jeszcze trochę i PETA będzie walczyć o wprowadzenie ustawy zmuszającej ludzi do oglądania świni i krowy przed zamówieniem posiłku w restauracji. Możemy się kłócić czy aborcja jest słuszna czy nie, ale takie manipulacje są po prostu żałosne i nieprofesjonalne. Sama nigdy nie poddałabym się zabiegowi i nie dlatego że uważam że 3 miesięczny płód czuje czy myśli. Ja po prostu wiem , że nie pozbierałabym się do kupy po czymś takim, ale są dziewczyny które nie mają takich oporów i mają pełne prawo decydować o tym jak potoczy się ich życie. Aborcja zawsze będzie spornym tematem. Z jednej strony jest wolność osobista i możliwość decydowania o swoim życiu, a z drugiej płód, który gdyby dano mu szansę na życie, mógłby dokonać czegoś wielkiego.

  38. Anonim2012-02-13 8:24:24 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    jak można porównymwać świnie i krowy z żywym człowiekiem? przerażające jest to co napisałas A czy dzieci,które są zabijane nie mają żadnych praw? Jeśli kobieta nie chce mieć dziecka, to niech je odda do adopcji, nie trzeba od razu zabijać, trzeba dać dziecku szansę

  39. Anonim2012-02-13 13:11:48 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    nie porównywała dzieci do krów, tylko rażący nieprofesjonalizm jakim posłużył się rząd USA. Bo skoro każą kobiecie oglądać płód, żeby stała się świadoma swojej decyzji, to ja, jako wegetarianka chce, żebyś ty oglądała świnie, zanim zjesz kotlety. Rozumiesz? to zwykłe granie na uczuciach. Jeśli chodzi o rodzenie i oddawanie do adopcji, to naprawdę uważasz, że np. kobieta zgwałcona i ciężarna chce donosić ciążę z dzieckiem oprawcy ? Każda z nas ma prawo do decyzji i w przeciwieństwie do płodu, mamy prawa obywatelskie. Pewnie, aborcja jest nieetyczna i kłóci się z odczuciami religijnymi wielu osób, a co gorsza, w krajach Azji (Japonii szczególnie) zastępuje antykoncepcję. W życiu bym nie chciała żeby w Polsce działo się to, co w Japonii, ale są sytuację w których aborcja jest uzasadniona czy Ci to się podoba, czy nie.

  40. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  41. Anonim2012-02-12 23:50:31 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    wszystko ma swoje konsekwencje, jeżeli nie jest się na tyle dorosłym żeby je ponosić to chyba trzeba się zastanowić nad współżyciem. jeśli się kogoś kocha i idzie z nim do łóżka to jak można usunąć dziecko? to wkońcu część osoby która kochasz i bez znaczenia w którym tyg ciąży się jest po prostu jest efektem waszej miłości. Mam 21 lat i ciąża w tym momencie byłaby dla mnie katastrofą ale kocham mojego chłopaka i tak samo kochała bym naszą ,, wpadke,, .

  42. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  43. Anonim2012-02-12 23:22:26 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    hahaha przecież najczęściej usuwa sie plody ,które nie mają wykształconych nóżek, rączek ani serca

  44. Anonim2012-02-13 8:58:50 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    w 3 tygodniu bije juz serce ;] takze wczesniejszej ciazy sie nawet nie wykrywa a usuwa do 9 tyg

  45. Anonim2012-02-13 10:46:59 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    dokladnie...juz w 20 dniu malutkie serduszko (ktore wcale jak serduszko nie wyglada) zaczyna bic. W 8 tygodniu od zaplodnienia mozna zobaczyc juz malenkie raczki, nozki, glowke... Co prawda nie jestem przeciwko aborcji, aczkolwiek prawo w np. UK jest dla mnie zatrwazajace i przerazajace. Mieszkam tutaj juz kilka lat, 2 miesiace temu dowiedzialam sie, ze jestem w ciazy. Pierwsze pytanie lekarza brzmialo: czy chcesz utrzymac te ciaze? ... Pozniej dowiedzialam sie, ze gdybym jednak zmienila zdanie to usuniecie ciazy jest tutaj legalne do.. 22 tygodnia. Na moj szokujacy wyraz twarzy lekarz stwierdzil, iz musial mnie o tym fakcie poinformowac, gdyz takie sa tutaj procedury...

  46. Anonim2012-02-13 11:14:19 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    W niektórych krajach usuwa się ciąże do 24 tygodnia. Dla ciekawostki dodam, że najmniejszy wcześniak jaki się urodził i żyje pochodzi z 21 tygodnia.

  47. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  48. Anonim2012-02-12 22:36:23 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    życie mamy jedno i nie każda młoda kobieta chce je marnować na dziecko bo zawiodła antykoncepcja, nie wiem co jest trudnego dla tych wszystkich "matek polek" w zrozumieniu odmiennego zdania pozostałych kobiet ? nie wszystkie chcemy rodzić, każda z nas jest inna i ważne, żeby żyć ze sobą w zgodzie, a matki polki jeśli chcą- niech rodzą na potęgę- mi to nie przeszkadza :)

  49. Anonim2012-02-12 22:48:35 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Nie sądzę żeby same kobiety były przedmiotem zainteresowania przeciwników aborcji i nie sądzę by ktokolwiek chciał kogokolwiek uciemiężyć i zniszczyć życie - tu chodzi o tę istotę, która (gdyby jej nie przeszkadzać) stałaby się człowiekiem i pytanie czy można ingerować w jej istnienie czy rozwój. Tak naprawdę co zrobisz ze swoim życiem to Twoja sprawa ale chodzi o to by dać taki sam wybór także zarodkowi/płodowi w którego wolność w tej chwili Ty ingerujesz zasłaniając się własną. Są domy dziecka.

  50. Anonim2012-02-12 22:59:50 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    nie każda kobieta chce być inkubatorem przez 9 miesięcy, bo to jest poświęcenie i kolejne 9 na powrót do formy i wyjście z depresji, poza tym w domach dziecka jest mnóstwo dzieci i nie sądzę aby były szczęśliwe i zadowolone, bo co jest dobrego w poczuciu bycia porzuconym przez własną matkę? dlatego właśnie aborcja jest mniejszym złem- i dla kobiety i dla płodu i tak,jest to wybór kobiety bo płód nie mysli, więc dla niego jest to bez różnicy czy się urodzi czy też nie bo nie jest świadom swojego istnienia

  51. Anonim2012-02-12 23:16:09 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Póki płód jest płodem nie ma świadomości, nie myśli, ale pomyśl o tym w dłuższej perspektywie. I wydaje mi się, że po podwiązaniu jajników kobieta która nie chce być inkubatorem będzie mieć 100% pewności że nim nie zostanie. A jeśli w przyszłości jednak chce mieć dzieci to wcześniejsza ciąża może skomplikować życie ale przy pewnym wysiłku i silnej woli uda jej się zrealizować wszystkie plany. Takie jest moje zdanie, tylko trzeba o tym myśleć. I zwykła antykoncepcja może i nie daje pewności, ale przy odpowiednim stosowaniu naprawdę rzadko zawodzi więc nie mówimy tu o całej rzeszy niechcianych ciąż tylko o pojedynczych przypadkach. O ile się o tym pomyśli w odpowiedniej chwili...

  52. Anonim2012-02-12 23:29:16 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    jeśli jest związek i świaodmie decyduje się na nie posiadanie dziecka w najbliższym czasie - mężczyzna powinien podwiązać nasieniowody - mniejsze ryzyko i 100% pewności. Co do ciąży- znam pare młodych matek, które postanowiły urodzić i mają teraz z tego powodu wiele problemów, niektóre znich żałują,że urodziły- dlatego każdy powinien mieć w moim oczywiście odczuciu prawo do wyboru - a najlepiej oczywiście zajśc w ciąże w odpowiednim indywidualnie czasie,wtedy nie ma problemów a dziecko jest chciane i własnie tka jak piszesz mowa jest o nielicznych przypadkach, mnie w tym wszystkim zdziwiła agresja niektórych kobiet, ubliżanie, poniżanie i brak chęci zrozumienia drugiej strony -ale miło podyskutować z kimś na poziomie-pozdrawiam!

  53. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  54. Anonim2012-02-12 22:19:51 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    zgadzam się całkowicie, a przed zjedzeniem schabowego każdy powinien oglądać na żywo jak zabijają świnię ...

  55. Anonim2012-02-12 23:10:53 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    otóż to!

  56. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  57. Anonim2012-02-12 22:11:13 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    jestem jak najbardziej za!!!

  58. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  59. Anonim2012-02-12 21:46:21 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Trzeba podejmować odpowiedzialność za swoje czyny, trzeba mieć świadomość do czego prowadzi seks i że żaden środek antykoncepcyjny nie daje 100% pewności. Równocześnie nie uważam, żeby obarczanie kobiety niechcianym dzieckiem było czymś dobrym. W wielu przypadkach rujnuje życie jej i dziecku. Dlatego po porodzie można je zostawić w szpitalu i to jest sfera wolności jaką każda kobieta ma w kwestii macierzyństwa i jakiej nikt jej nie odbierze, a 9 miesięcy ciąży to chyba nie aż tak duże poświęcenie. Być może płód nie jest człowiekiem, ale kiedyś się nim stanie więc unicestwienie go jest w dłuższej perspektywie zabraniem życia. Poza tym gdzie sfera wolności tego przyszłego człowieka?

  60. Anonim2012-02-12 21:59:19 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Ja jako niechciane dziecko wolałabym być usunięta, niż doświadczać upokorzeń w sierocińcu, żyć w rodzinie zastępczej -domu obcych ludzi, czy żebrać w telewizji o 1% podatku. Moje zdanie się nie zmienia również w przypadku zostania w domu, gdzie nie zaznam miłości i zdrowych relacji z rodzicami. Aczkolwiek zgadzam się, na seks trzeba być gotowym, ale powiedz to parze alkoholików.....gdzie jakby się to dziecko urodziło zdrowe to byłby cud....i ile tych dzieci może zostawać w szpitalu? Co to za wolność wyboru, gdy same się zabiją, bo je będą wyśmiewać dzieciaki w szkole (bo one, potrafią być bez serca)?

  61. Anonim2012-02-12 23:01:41 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    A skąd wiesz czy jako niechciane dziecko nie trafiłabyś do rodziny, która bardzo potrzebuje i chce dziecka? Poza tym jakoś nie słyszy się o fali samobójstw porzuconych. Człowiek ma wolę istnienia i jestem skłonna twierdzić, że Twoje zdanie o bezsensowności takiego życia byłoby inne gdybyś naprawdę patrzyła z perspektywy takiego dziecka. Ludzie spędzali lata w łagrach i mimo to widzieli jakąś nadzieję, nie posuwali się do ostateczności. A popełnić samobójstwo przez docinki kolegów może także planowane, bardzo oczekiwane i kochane przez rodziców dziecko. I to też nie jest częsta sytuacja. Poza tym samobójstwo jest pewnym wyrazem wolnej woli. Na pewno nikt nie podejmuje tu decyzji za nikogo.

  62. Anonim2012-02-13 10:02:21 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Ja osobiście też wolałabym usunąć ciążę niż żyć ze świadomością, że moje dziecko tuła się gdzieś po domach dziecka. Pracowałam w takim domu dziecka jako wolontariuszka i powiem otwarcie - te dzieci się skreślone już na starcie. Więc gdyby mama miała mnie zostawić w szpitalu lub oddać do takiego "domu" to wolałabym się nie urodzić. Takie jest moje zdanie. Peace.

  63. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  64. Anonim2012-02-12 21:36:15 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    w końcu! wiele kobiet dzięki temu pomyśli zanim zabije swoje dziecko

  65. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  66. Anonim2012-02-12 20:43:16 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Hehehe baaaardzo szokujące.

  67. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  68. Anonim2012-02-12 20:20:29 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    dobry pomysl, to nie jest manipulowanie uczuciami ale uświadomienie matce co chce zrobic

  69. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  70. Anonim2012-02-12 20:06:26 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    Aborcja powinna być legalna także w Polsce. Ja nigdy bym tego nie zrobiła, ale każda kobieta ma prawo podjąć decyzję. Nie oceniajcie z taką łatwością.

  71. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  72. Anonim2012-02-12 19:46:41 Anonim zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz. Nie chcesz za każdym razem wpisywać wyniku, zaloguj się lub załóż konto.

    Wpisz wynik

    uważam że to dobry pomysł. Jeżeli kobieta naprawde chce zabić swoje dziecko to nic jej nie powstrzyma,a jak jej sie tylko wydaje ze chce sie dziecka pozbyć to potem może tego żałować. Myslę ze ten przepis uratuje nie jedno dziecko !

  73. Anonim Anonim
    Wpisz wynik
  1. Strony:
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
Zarejestruj się na Papilot.pl

Szopcik
Wymieniaj, sprzedawaj i kupuj

Wasza szafa
Pokaż swój styl, wygraj nagrody

Wasz Wizaż
Pokaż swój makijaż, wygraj kosmetyki!

Wasza kuchnia
Zdradź swój przepis, wygraj nagrody