Na tym jednak nie koniec genialnych pomysłów hiszpańskiego mistrza, który tym razem postanowił zaskoczyć nietypową kampanią reklamową. We współpracy z międzynarodową siecią kawiarni Illy stworzył unikatową kolekcję filiżanek do kawy. Przy projektowaniu tych wyjątkowych cudeniek pomagali mu m.in.: wybitny rzeźbiarz i rysownik Jan Fabre, uznany na całym świecie fotograf Sebastiano Salgado, ceniony architekt Rufus Willis, znakomity twórca pop – artu James Rosenquist, a wreszcie kultowy przedstawiciel arte povera Jannis Kounelli.
Każdą z sześciu stylowych filiżanek zdobi motyw nawiązujący do innego filmu Almodóvara. Pojawiły się tu więc reprodukcje plakatów takich przebojów jak "Złe wychowanie", "Wysokie obcasy", "Kwiat mojego sekretu", "Zwiąż mnie", "Kobiety na skraju załamania nerwowego" oraz "Volver".
„Każdy z kubków jest hołdem złożonym twórczości artystycznej Pedro, a przy tym samodzielnym dziełem sztuki” – zdradził dziennikarzom Carlo Beach, dyrektor artystyczny Illycaffe. Twórcy włoskiej marki czują się zaszczyceni uczestnictwem w projekcie autorstwa wielkiego, filmowego wirtuoza, podkreślając, że reżyser „wzbogacił ich kolekcję swoją uderzająco żywą gamą niepowtarzalnych pomysłów”. W zachwytach nie pozostaje im dłużny Almodóvar, który jest podobno wielkim pasjonatem espresso znad Tybru.
Wyjątkową kolekcję soczyście kolorowych filiżanek można zamówić za pośrednictwem strony internetowej Illy. Cały komplet kosztuje około 350 zł, a jedna sztuka – 130 zł. Szykuje się więc niezwykła uczta dla smakoszy włoskiej kawy i pasjonatów hiszpańskiego kina. Smacznego!
Natasza Lasky
Zobacz także:
Zabójcza lampa dla fanek Agenta 007
Kobieca lampa w męskiej wersji. Absolutnie wystrzałowa, dla wszystkich miłośniczek Jamesa Bonda.
Bajkowe królestwo w twojej sypialni
Zachwycająca kolekcja mebli i dodatków, które zmienią twoją sypialnię w komnatę prawdziwej księżniczki!