Scarlett Johannson i Henry Cavill w globalnej kampanii Huawei

Już wkrótce ruszy globalna kampania Huawei P9 - nowego smartfona z podwójnym aparatem stworzonego we współpracy z firmą Leica.
Scarlett Johannson i Henry Cavill w globalnej kampanii Huawei
Fot. mat. pras.
15.04.2016

Nowy flagowiec Huawei to pierwszy na świecie smartfon, który powstał przy współpracy z firmą Leica -ikoną światowej fotografii. Urządzenie wyposażone zostało w podwójny aparat, który pozwala na uchwycenie wyrazistych kolorów i efektywnych czarno-białych zdjęć w stylu charakterystycznym dla soczewek Leica.

Pierwszy spot reklamowy nawiązuje fabułą do idei podwójnego aparatu Leica w P9: Scarlett  Johansson i Henry Cavill rywalizują ze sobą o najlepsze zdjęcia wykonane nowym smartfonem. O rezultacie pojedynku dowiemy się w połowie kwietnia.

Film został nakręcony w Szanghaju i Nowej Zelandii przez uznanego reżysera Baillie Walsha z RSA. Obraz przeplatany jest ujęciami w kolorze oraz czerni i bieli. Charakter filmu ukazuje unikatowe możliwości aparatu P9, który dzięki połączeniu odbić z dwóch soczewek: czarno-białego i kolorowego, wydobywa na fotografiach niebywałą jasność i ostrość szczegółów.

- Byłam zachwycona możliwością współpracy z Huawei przy tym projekcie, ponieważ bardzo podoba mi się sposób, w jaki możemy zaspokoić swoją ciekawość i spojrzeć na świat z innej perspektywy dzięki P9 – mówiła Scarlett Joansson.

- Jestem bardzo podekscytowany możliwościami, które oferuje podwójny aparat Huawei P9 – powiedział Henry Cavill – Duże wrażenie zrobił na mnie efekt współpracy Huawei i Leica. Osiągnęli nowy poziom w fotografii mobilnej i byli w stanie zastosować tę technologię w tak fantastycznym urządzeniu.

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie