Wysoka skuteczność produktów oraz innowacyjność w postaci efektu antybakteryjnego spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem licznie przybyłych dziennikarzy.
Spotkanie prasowe poprowadziła Paulina Krupińska, modelka i prezenterka telewizyjna. O innowacyjnych produktach opowiadały: Katarzyna Gancarz, Ekspert Działu badań i rozwoju produktów Unilever oraz Beata Gruca-Baran, Brand Manager Rexona.
Jak podkreśliła Katarzyna Gancarz, najważniejszą cechę nowej linii antyperspirantów Rexona Active Shields jest ich 10x większa ochrona przeciw bakteriom powodującym brzydki zapach (w porównaniu z brakiem zastosowania antyperspirantu). Taką skuteczność potwierdziły liczne testy, w tym laboratoryjne, którym poddano kosmetyki przed wprowadzaniem ich na rynek.
Beata Gruca-Baran, Brand Manager Rexona przyznaje, że antyperspiranty to rozwijający się segment wśród kosmetyków pomagających nam zadbać o codzienną higienę, coraz bardziej doceniany przez Polki i Polaków.
O wysokiej skuteczności antyperspirantów z nowej linii Rexona Active Shield decyduje zawartość soli antyperspiracyjnych, które redukują pocenie oraz składniki zapachowe znane ze swoich antybakteryjnych właściwości – m.in. olejki eteryczne. Dzięki temu antyperspiranty Active Shield redukują ilość bakterii odpowiedzialnych za nieprzyjemny zapach potu.
Zdaniem prowadzących spotkanie, innowacyjne antyperspiranty sprawdzą się w każdej sytuacji, gwarantując ochronę przez 48 godzin. Na zakończenie spotkania goście pod okiem ekspertów z Perfume Lab Mo61, mogli stworzyć swój wymarzony zapach inspirowany nutami zapachowymi Rexona Active Shield, bazującymi na olejkach: z bergamotki, grejpfruta, pomarańczy, limonki, a także z lawendy, paczuli czy drzewa sandałowego. Nie zabrakło również rozmów kuluarowych z prowadzącymi spotkanie ekspertami.