Kosmetyczne hity marca – przetestuj je w tym tygodniu!

21 Marca 2010

Kolejna porcja kosmetycznych nowości przygotowanych na wiosnę! Będzie jedwabiście gładko, diamentowo i… wibrująco!

Kosmetyczne hity marca – przetestuj je w tym tygodniu!

To już kolejna cześć naszego nowego cyklu kosmetycznego. Będziemy co tydzień prezentować urodowe nowości, które warto kupić i przetestować na własnej skórze! W ubiegłą niedzielę uraczyłyśmy Was cudeńkami dla skóry i paznokci, dziś pora na kolejne kosmetyczne perełki, które warto mieć w toaletce. Dalszego ciągu marcowych hitów szukajcie na Papilocie już za tydzień! Tymczasem polecamy wam:

Ultradelikatny krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini z aloesem i proteinami jedwabiu JUST EPIL 3 w 1 (Eveline, 9 zł) dokładnie i skutecznie usuwa zbędne owłosienie z miejsc szczególnie wrażliwych. Zawarty w nim łagodzący ekstrakt z aloesu oraz proteiny jedwabiu powodują, że skóra na długo pozostaje dobrze nawilżona, gładka i miękka. Formułę kremu wzbogacono o wyciąg z Larrea divericata, który spowalnia odrastanie włosków po depilacji. Krem zapewnia skuteczną depilację, pozostawia skórę aksamitnie gładką oraz daje długotrwałe poczucie komfortu.

Wibrująca mascara VibraLash (IsaDora, 79 zł) to tusz do rzęs ze szczoteczką z trzema różnymi prędkościami drgań. Drgania szczoteczki zastępują zygzakowate ruchy, które wykonujesz w czasie malowania. Wystarczy przycisnąć jeden raz, aby uruchomić urządzenie. Nie musisz więc trzymać przycisku przez cały czas.

Lakiery do paznokci Fashion&Diamonds (Bell, 6 zł/sztuka) to dyskretny dotyk luksusu absolutnie przyjemny dzięki… wypełnionym po brzegi diamentowymi drobinkami trwałym, kryjącym lakierom do paznokci! Do wyboru - chłodny jak mroźne powietrze fiolet i radosny jak karnawałowy nastrój amarant.

Odżywka do włosów Natychmiastowa Regeneracja She Cashmere (Gliss Kur, 16 zł) zawiera masło Shea, doceniane za właściwości nawilżające, pielęgnacyjne i zmiękczające. Jego działanie regeneracyjne wzmacniają pochodzące z koziego runa proteiny kaszmiru, które poprawiają elastyczność włosów, nadając im fantastyczną miękkość. Ponadto zawarte w formule dodatnio naładowane cząsteczki, rozpoznają ujemnie naładowane, zniszczone fragmenty zewnętrznej powierzchni włosa i wypełniają je, neutralizując ubytki.

Szminka Color Richie Serum Anti-Age (L’Oreal, 49 zł) zawiera kwas hialuronowy, który daje efekt pełnych ust oraz ProXylane, która przywraca gęstość naskórka i opóźnia procesy starzenia. Dzięki niej twoje usta będą wyglądać młodo i świetliście.

Opracowała Nadia Tyszkiewicz

Zobacz także:

Trendy w makijażu na wiosnę – oczy czy usta?

Najmodniejsze makijaże tego sezonu mają wyglądać tak, jakby były stworzone zaledwie w kilka chwil.

Najmodniejsze kolory paznokci na wiosnę

Rozbielone błękity, pudrowe róże i miętowe zielenie. Który kolor Ty wybierasz na wiosnę?

 

Strony

Komentarze (50)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-27 17:48:06

www.aranciaa.mondozoo.com

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-24 15:44:59

a jak dla mnie odrzywka genialnaa i teraz w rossmanie 7 zł kosztuje;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-01 19:56:09

odżywka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-24 14:01:31

czy ktos uzywal te lakiery? nie odpryskuja sie,dobrze sie nakladaja? kolory przecudowne ; DD mrrr. ; ))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 00:04:16

ooooooooooooooooooooooooooooooo już jadę po maskarę za 79 złociszy!!! hehehehe

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 15:03:22

czekaj! czekaj na mnie! jade z Tobą! xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 17:01:03

Krem, fantastyczny. !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 17:02:05

krem, fantastyczny. !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 22:56:49

Piszcie jak sprawuje się ta odżywka i ogólnie inne z Gliss Kur bo miałam już wiele i teraz chcę spróbować z tej serii. Słyszałam, że to dobre, to prawda?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 15:01:37

nie wiem jak inne z tej serii ale ja miałam szampon ten różowy z jedwabiem i odżywkę. bardzo przetłuszczały mi włosy, codziennie nadawały się do mycia.. umyłam rano to wieczorem miałam takie uczycie jakbym tydzień nie myła ;| normalnie myję co drugi dzień ale przed umyciem nie są w takim stanie jak po GlissKur ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 19:30:23

Produkty z serii Gliss Kur są dobre. Ale jeżeli masz włosy z tendencją do przetłuszczania się to radziłabym używać odżywki lub balsamu, które się spłukuje, a nie takich, które się tylko nakłada i zostawia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-22 22:07:16

mi swietnie poprawił strukture włosów, a ten do prostowania włosów jest świetny, pozegnałam sie wkońcu z prostownicą xd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-23 16:16:20

też miałam to samo po tym glisskur z jedwabiem! trzy godziny po myciu wyglądałam, jakbym nie myła włosów tydzień ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 21:40:56

Te wibrujace maskary sa beznadzijne i jeszcze dorgie. Najpierw wymyslil to lancome, ale kosztuje chyba 50 usd, potem maybeline chyba to mial i teraz jeszcze ta. Wiekszosc recenzji mowila ze jest szczoteczka jest fajna, ale wlasciwie nie ma roznicy miedzy ta a zwykla. Wiec..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 20:27:15

używam tego kremu do depilacji okolic bikini, daje 4/5, jest tani skutecznie usuwa włoski już po 5 minutach, w ogóle nie podrażnia, ma nawet ładny zapach( np. w porównaniu z zielonym Veetem), niestety wcale nie opóźnia odrastania włosków ogólnie godny polecenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 17:00:55

Ja mam ten krem do depilacji. Nie narzekam na niego, łatwy do użycia, nie powoduje podrażnień i nie jest drogi. Skuteczny i serdecznie polecam:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 16:57:04

Ja uzywam tego niebieskiego kremu do depilacji, jest spoko nie drogi i wgl, ale zauwazylam ze po nim wyskakuja mi dziwne malutkie krostki takie jakby babelki ..moze to tyko na mnie dziala w taki sposob ;/ ale ogolnie polecam ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-03-21 16:04:11

mam ta odżywke, nie bardzo, szalu nie ma

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz