Łydki w nowym kształcie za 7 tysięcy

15 Lipca 2008

Jeśli marzysz o proporcjonalnych i ładnie wyrzeźbionych łydkach, to propozycja dla ciebie. Od niedawna w Polsce przeprowadza się operacje wszczepiania implantów łydek. Szaleństwo czy dobry sposób na zgrabne nogi?

Łydki w nowym kształcie za 7 tysięcy

Nowe łydki mogą wyrównać dysproporcje pomiędzy górnymi i dolnymi partiami nóg oraz skutecznie zlikwidować problem krzywizny (żegnajcie X i Y). Korekcja polega na wszczepieniu pod skórę silikonowych implantów, które w dotyku przypominają dobrze rozwinięte mięśnie. Ich kształt i wielkość dostosowywane są do indywidualnych życzeń pacjentów.

Sam zabieg trwa około 2 godzin i przeprowadza się go w znieczuleniu ogólnym. Powrót do codziennych zajęć możliwy jest po 3 tygodniach, a do ćwiczeń fizycznych po około 4 tygodniach. Przez ten okres pacjenci powinni jak najczęściej trzymać nogi uniesione w górze oraz nosić rajstopy podtrzymujące implanty. Blizny pooperacyjne stają się po pewnym czasie niewidoczne, ponieważ nacięcia umiejscowione są w naturalnych zgięciach skóry. Efekty takiego zabiegu są trwałe i raczej nie wymagają poprawiania.

Teraz pora na minusy, których naszym zdaniem jest znacznie więcej - infekcje, rany, komplikacje wynikające ze znieczulenia i… asymetria, to tylko niektóre z możliwych powikłań. A wszystko w cenie 7,5 tys. zł. Chyba nie warto, tym bardziej że łydki można bez trudu wymodelować na siłowni albo jeżdżąc na rowerze. Ostatecznie na tym świat się nie kończy. Ważniejszy jest ładny uśmiech i czarujące spojrzenie.

Strony

Komentarze (61)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

monika
(Ocena: 5)
2015-05-12 14:50:17

re: Łydki w nowym kształcie za 7 tysięcy

Jest tu ktos kto robil ta operacje jednej lydki. Bardzo zalezy mi aby skontaktowac sie z taka osoba

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jowita
(Ocena: 5)
2013-12-09 13:41:03

re: Łydki w nowym kształcie za 7 tysięcy

Ja też miałam nie lada kłopot z łydkami, jednak to jest problem, kiedy nie możesz założyć krótkiej spódnicy, bo te koszmarne łydki..., ale postanowiłam z tym skończyć :) wzięłam kredyt ( no trudno) i "poleciałam" coś z tym zrobic. Operacja zmieniła moje życie, teraz mam naprawdę kształtne wspaniałe łydki. Polecam jednego z niewielu expertów w tej dzieidzinie lekarza Ciesińskiego z Krakowa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-27 17:55:15

hej Jowita ja też jestem umówiona na ten zabieg u doktora czy możesz podzielić się ze mną opinią i radami mój email nicoletka512@interia.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-05-17 22:18:38

Cześć, chciałabym zadać Ci kilka pytań związanych z operacją. Odezwij się proszę na mojego maila: moniczka-m6@wp.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-23 19:46:14

łatwo sie pisze takie artykuły jak sie nie ma problemów! sa na swiecie jeszcze tacy ludzie ktorzy zeby wyjsc na ulice w spódnicy czy sukience musza miec takie implanty przez nieasymetryczne łydki z powodu wad wrodzonych, urazów po wypadkach!!! wiec sadze ze dla takich osob nie jest wazne to czy beda mieli blizny!!! ciekawe co by zrobiłby ten madrala co pisal ten artykuł gdyby mial duza asymetrie łydek, zapewne ładnie by sie usmiechał bo przeciez to jest wazniejsze!! a przez cale zycie zapewne chodziłby w dlugich spodniach...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
magda
(Ocena: 5)
2012-12-27 14:35:20

doładnie łatwo mówic mam 23 lasta i od 20 lat nie miąłam sukienki na sobie bo urodzilam sie z wadą i mam łydkę jedna szczupła a drugą nie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-24 12:13:18

Madzia mam 30 lat i przez całe swoje zycie chodziłam w spodniach ,moja róznica w łydce wynosiła ok 5 cm od drugiej od urodzenia . Poddałam sie zabiegowi wszczepienia implantu lewej łydki u Dr Szczyta , jestem bardzo zadowolona róznica prawie niewidoczna i w koncu mogłam wszystkie swoje spodnie wywalic na smietnik !!!!!! - cudowne uczucie naprawde.!!!!! Uwierz mi cwiczenia nie narobiłły róznicy niestety - chodz lekarze mowili mi ze pomogą. polecam wszystkim ktorzy własnie taki kompleks maja , najlepsze rozwiazanie - w koncu moge isc na basen , wyjsc na plaze SUPER!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Monia
(Ocena: 5)
2014-01-07 00:04:55

czy mogę zadać Pani kilka pytań? mój mail m1a9k8k8@op.pl pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Gosia
(Ocena: 5)
2014-03-06 13:55:48

Mam ten sam problem....też gipsy jak byłam malutka i też asymetria (4 cm różnicy) i też spodnie przez całe życie....Teraz mam 48 lat i w końcu chcę pochodzić w spódnicach i lepiej się poczuć...Napisz proszę więcej o swojej operacji Madziu (natine@onet.pl)...jaki to koszt?...jak przebiega operacja?....jak boli?...jak długo się goiło?...do Szczyta co prawda zapisy na konsultacje na wrzesien 2016 ale może inny lekarz.. Kurczę...całe swoje życie myślałam, że jestem odosobnionym przypadkiem..a tu tyle ludzi z tym problemem...Może to wredne, ale trochę mi lżej....Ściskam Wszystkich...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-11-18 13:10:51

Łatwo wam mówić, jak macie zgrabne nogi, to się tylko cieszcie, ale są ludzie, którym nawet ćwiczenia nie są w stanie pomóc, bo mają nogi X lub O i tak naprawdę co oni mają zrobić??? Sama mam nogi X, więc wiem, co to za masakra, i co ztego, że mam ładny usmiech - swoją drogą łatwiej poprawić stan zębów niż w wieku dorosłym zmienić kształt nóg, a to naprawdę deprymujące, bo nie mogę założyć żadnej spódnicy, która jest powyżej połowy łydek, czy to znaczy, że już zawsze mam chodzić w długości do samej ziemi?! A co do operacji, to i tak uważam, że jest ryzykowna i niekażdy ma odwagę się jej poddać. Nikomu nie życzę takich nóg jak moje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-10-17 15:18:17

Piszecie o tym a nie wiecie ze niektórzy żeby niec proste nogi musza miec implanty mam taka kumpele która ma krzywizne prawej nogi i zeby móc normalnie chodzic musi miec implant wiec zastanówcie sie co piszecie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-18 11:04:00

A co jesli ktos ma zbyt duze meisnie lydek i chce je zmienszyc? piszecie o tym jak je powiekszyc a co ze zmneijszaniem? jest mozliwosc usuniecia kawalka miesnia?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-18 02:03:00

Czytałam, że taki zabieg może nieść za sobą wiele bardzo poważnych komplikacji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-24 12:15:37

nie miałam zadnych komplikacji ... polecam :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-18 02:03:00

Czytałam, że taki zabieg może nieść za sobą wiele bardzo poważnych komplikacji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-17 22:42:00

Masakra! Kto to pisał? Łatwo wyćwiczyć na siłowni? Znam kulturystkę, która ćwiczyła kilka lat, a w końcu zdecydowałą się na implanty łydek! A poza tym może osoba, która jest twócą tego artykułu odważy się powiedzieć o "zaletach łądnego uśmiechu" osobie, która ma krzywe nogi i porzez to kompleksy???!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-22 16:16:00

haha Marcela89 to że ty takie masz nie znaczy, że są sexowne ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz