Problem Natalii: „Skończyłam 23 lata i w ogóle nie mam biustu. Marzę o miseczce A”

29 Lipca 2017

Dziewczyna nie potrafi normalnie funkcjonować przez swój defekt.

brak piersi

Ładny, proporcjonalny do sylwetki biust sprawia, że kobieta zwraca szczególną uwagę płci przeciwnej. Nie dla wszystkich facetów jego wielkość ma duże znaczenie. Są tacy, którzy wolą zgrabną pupę albo długie nogi. Nie brakuje jednak mężczyzn stawiających na pierwszym miejscu właśnie piersi.

Wiadomo, że to uczucia odgrywają główną rolę w związku, a zakochany facet jest z kobietą nie tylko dla jej walorów fizycznych. Mimo wszystko, jeżeli wygląd partnerki znacznie odbiega od idealnego wyobrażenia kobiecości mężczyzny, pomiędzy zakochanymi mogą pojawić się spięcia. Kobieta często czuje się nieatrakcyjna, a nawet zagrożona, gdy mężczyzna nie dostrzega jej niepewności i nie reaguje. Jeżeli oprócz tego bezwiednie zdarza mu się zapatrzyć na pełne piersi innych kobiet, konflikt w relacji jest praktycznie nieunikniony. W takim przypadku zachowanie faceta ma ogromne znaczenie. Kobiecie z małym biustem trudno bowiem uwierzyć, że pod względem fizycznym odpowiada mu w 100 procentach.

Z kompleksem małych piersi zmaga się mnóstwo kobiet. Z reguły na ich wygląd narzekają osoby z miseczką A. Uważają, że gorzej być nie może i z zazdrością spoglądają na hojniej obdarzone koleżanki. To jednak nieprawda. Są osoby płci żeńskiej... które w ogóle nie mają biustu. Jedną z nich jest Natalia.

Zobacz także: Jaka figura NAJBARDZIEJ podoba się mężczyznom? To Cię zmartwi...

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (18)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-31 08:19:19

Tez mam ten sam problem , jestem w twoim wieku, nie nosze push up-ow zeby nie robic falszywego złudzenia.... To spory problem , ja juz sie chyba powoli przyzwyczajam do tego , bylam u lekarza powiedzial ze taka moja uroda, a i w rodzinie mam ciocie ktora nie ma piersi ... A propo chłopaka , wydaje mi sie że powinnas mu powiedziec , mysle ze skoro jest z toba 6 miesiecy i nie widzial ich , to bedzie z toba dalej bez wzgledu na rozmiar :) powodzenia!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
czarnula
(Ocena: 5)
2017-07-30 18:41:32

a ja mam miseczkę B i mimo że to nie jest "płaska klata" mam potrzebę ją powiększyć i operację mam zaplanowaną za 5 miesięcy. Mam szerokie biodra, wystające pośladki i chciałabym u góry tez miech takie "walory" ☺ uwierzcie mi, miałam kontakt z dziewczynami po takiej operacji -żadna nie narzeka. Nawet jeśli wystąpiły u kogoś komplikacje nie zmniejszy to radości z pieknego, sterczącego, okrągłego biustu ☺ zdrowie oczywiście - ale taka operacja u osób zdrowych bez żadnych zdrowotnych zaburzeń jest bezpieczna.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-30 20:49:35

Na tyle, na ile bezpieczna jest jakakolwiek operacja. Nie powinno sie bagatelizowac ryzyka zwiazanego z narkoza, nacinaniem, przyjmowaniem sie implantow. Nie mowie, ze powinno sie tego typu operacji zabraniac, ale kazdy powinien podejmowac o niej decyzje swiadomie. Z wiedza o tym, ze implanty nalezy wymieniac co iles lat, z solidna baza informacyjna o ewentualnych komplikacjach. Nigdy nie wiemy, czy nie bedziemy tym malenkim procentem, dla ktorego operacja skonczyla sie fatalnie. Jesli kobieta dalej uwaza, ze efekt jest wart takieho ryzyka - prosze bardzo :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ala
(Ocena: 5)
2017-07-30 17:22:34

Ja mam miseczkę C i jestem z tego dumna. Mam proporcjonalną sylwetke. Biust to zaleta kobiety. Bikini czy nawet bluzki muszą na czymś sie układać. Współczuję...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-30 00:11:14

a ja jestem chyba w gorszej sytuacji, wolałabym mieć A niż C już w 6 klasie podstawówki. Przez to, że tak szybko urosły mi cycki, już w wieku 11 lat miałam rozstępy na piersiach... to chowanie się w przebieralni przed wf... na basen z klasą nie jeździłam... czy ktoś z was też ma rozstępy na biuście?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-30 10:31:45

Mnóstwo kobiet ma, ja też. Też szybko urósł mi biust w krótkim czasie. Po latach właściwie już ich nie widać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-29 21:10:02

Ja tez jestem deseczka :) Mam 29 lat, kiedys marzylam o wiekszych piersiach. Dzisiaj stac mnie na operacje, ale nie zrobie jej. To jest ryzykowanie zdrowia dla wygladu... Nie warto. Jesli kobieta jest ogolnie zgrabna, pewna siebie i usmiechnieta, to bedzie miala duzo adoratorow. Wcale nie musimy byc klasycznymi pieknosciami z pelnymi biustami (nawet mi sie zrymowalo). Biust w seksie odgrywa jakas role, ale to nie jest rola kluczowa. Mozna byc fantastyczna kochanka z plaska klatka piersiowa. Wiekszosc mezczyzn lubi pelne biusty, ale wiekszosc mezczyzn ma tez na tyle rozsadku zeby wiedziec, ze idealy nie istnieja. Pozadanie przychodzi razem z uczuciem, a ja przez lata doswiadczen sie nauczylam, ze seksapil ma niewiele wspolnego z wygladem :) zainwestuj w pizamke z lejacego materialu, na cieniutkich ramiaczkach, albo moze taka mini sukieneczke z koronki - do spania. Zadnych puszapow! Wskocz w to, i tak przyjmij swojego mezczyzne w domu :) jak sama poczujesz sie seksowna, on to tez zobaczy :) szpilki i ponczochy nie zaszkodza :) nie slyszalam tez o kobiecie, ktora zle czulaby sie w zestawie z pasem do ponczoch ;) mysl o tym, co w Tobie piekne, a nie o niedoskonalosciach. Kazdy je ma!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-30 01:26:55

Pieknie napisane i sama prawda:)! bycie seksbomba zaczyna sie w glowie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
małe
(Ocena: 5)
2017-07-29 19:35:03

a ja mam rozmiar B i nienawidzę piersi bo są seksitowskie i używane w marketigu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-29 16:40:31

Ja mam małe A. Nawet sutki nie są jakies dużo wieksze niż kiedys. Mam 19 lat. Próbowałam, długo nosilam push upy. Ale jednak najlepiej czuje się bez stanika. Ja się czuję komfortowo z tak małym biustem. Nie przeszkadza mi w strojach kąpielowych, nie przekszadza mi w sporcie, ktory uprawiam intensywnie (pole dance). Dla mnie nie jest problemem, obawiam sie, ze jedynie, że dla faceta bedzie. Nie mam mezczyzny, ale słyszę duzo komplementów na temat figury. Mam wciecie w talii bardzo ładne, mam 100 cm nogi. Kazdy ma coś, co sprawia, ze jest atrakcyjny. A piersi juz mi raczej nie urosna. Tym bardziej, ze praktycznie nie mam tkanki tłuszczowej. Coś za cos

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-29 15:33:59

Uwielbiam swoje maleńskie cycki. Mój facet też.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-07-29 13:07:48

Idż do lekarza-swoją drogą ja mam małe A a nie mam kasy aby powiększyć.Ale jak to mówią-im większe za młodu tym dłuższe na starość.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
agnieszka
(Ocena: 5)
2017-07-29 10:54:35

Też mam obsesję na punkcie swojego biustu, a raczej jego braku. Nie jest tak źle jak u Ciebie, ale moje piersi nie dość, że są bardzo małe to jeszcze..krzywe. Kiedyś wyczytałam, że to 'piersi tubularne'. W dodatku jedna jest większa i bardziej obwisła, sutek jest skierowany bardziej ku dołowi, druga jest mniejsza i bardziej stercząca. Niestety tego wszystkiego nie poprawia fakt, że mam trochę nadwagę... Byłam w związku przez 6 lat, teraz jestem już z następnym chłopakiem od 2 lat [on lubi duże piersi, ale nigdy nie dał mi odczuć, że moje są beznadziejne]. Nadal unikam seksu gdy jest jasno...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz