Jak się odmłodzić?

23 Października 2008

Po 40. roku życia powinnaś zrezygnować z modowych eksperymentów i postawić na sprawdzoną klasykę. Nie znaczy to jednak, że możesz nosić tylko czerń. My znamy magiczne triki, które na długo pomogą ci zachować świeżość i młodość!

Jak się odmłodzić?

Jeśli skończyłaś już 40 lat, nie możesz sobie pozwolić na żadną stylistyczną wpadkę. W pewnym wieku sprawdza się kilka żelaznych zasad, które każda z nas powinna znać. Triki naszych stylistów i fryzjerów pomogą ci na długo zachować młody, świeży wygląd!

Trik 1. Zapomnij o superobcisłych dżinsach

Postaw na szerokie spodnie z zaprasowaniem w kant. Są bardzo eleganckie i z powodzeniem ukrywają wszelkie mankamenty figury – dużą pupę, bezkształtne łydki, krótkie nogi.

Trik 2. Zapuść brwi

Cienkie brwi w stylu Grety Garbo wyostrzają rysy i dodają lat. Najmodniejsze są grube, naturalne i bardzo zadbane. Przed wyjściem z domu czesz je za pomocą specjalnego żelu. Dzięki temu utrwalisz ich kształt i lekko je nabłyszczysz.

Trik 3. Błyszcz się

Zainwestuj w kosmetyki rozświetlające - dodadzą twarzy blasku i świeżości. Możesz je stosować na szczyty kości policzkowych, w wewnętrznych kącikach oczu albo na dekolcie.

Trik 4. Pomaluj paznokcie na mocny kolor

Najlepiej sprawdzi się czerwień – jest stylowa i bardzo seksowna. Pamiętaj, że w tym sezonie długie paznokcie są passe, więc krótko je przytnij i opiłuj na prosto. Na pomalowaną płytkę nanieś top, czyli utwardzający preparat nawierzchniowy.

Trik 5. Obetnij grzywkę

Jest niezwykle twarzowa, skutecznie odmładza i pasuje do każdego typu urody. Pamiętaj, że długie, asymetryczne grzywki, zaczesywane na bok, najlepiej wyglądają na lśniących, zadbanych włosach.

Trik 6. Noś pastele

Pudrowe róże, miętowe zielenie, jasne brzoskwinie... W takich kolorach każda kobieta prezentuje się rześko i świeżo. Aby nie wyglądać zbyt infantylnie, pastele noś na górze, a czernie, brązy i granaty na dole.

Trik 7. Ukryj podrażnienia

Podstawa to idealna skóra. Rozświetl ją lekkim podkładem, a drobne niedoskonałości zakryj korektorem. Strefę T muśnij pudrem matującym, a szczyty kości policzkowych podkreśl delikatnie opalizującym różem. Na koniec bezbarwny błyszczyk i gotowe!

Trik 8. Schowaj stopy

Zapomnij o odkrytych czubkach i piętach. To zwyczajnie nieeleganckie! Zamiast tego, postaw na stylowe czółenka z miękkiej skórki. Noś je z ciemnymi, kryjącymi rajstopami.

Trik 9. Zrezygnuj z czerni

Bazą twojej garderoby powinny być stonowane kolory, takie jak brąz, beż, grafit czy granat. Czerń zostaw na wieczór i nigdy nie ubieraj się w nią od stóp do głów. Postarza i tragicznie podkreśla wszystkie zmarszczki.

Trik 10. Pachnij!

Używaną od lat Chanel nr 5 oddaj mamie. Czas na nowoczesny, energetyczny zapach z aromatem cytrusa albo drzewa sandałowego. Ostatnio na topie jest posiadanie kilku perfum – do pracy, na imprezy i na upojne noce z ukochanym!

Strony

Komentarze (92)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ayi
(Ocena: 1)
2017-02-11 19:45:12

"Zapomnij o odkrytych czubkach i piętach. To zwyczajnie nieeleganckie! Zamiast tego, postaw na stylowe czółenka z miękkiej skórki. Noś je z ciemnymi, kryjącymi rajstopami." kto to pisał ? mam 48 lat, jestem wysoka, szczupła, mam zadbane ciało, stopy... mam nosić kryjące rajstoooopyyy???????????? nie wiem, czy smiac się czy płakać .. doprawdy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Odmładzaczka
(Ocena: 5)
2014-09-13 19:43:04

re: Jak się odmłodzić?

Skoro już mowa o odmładzaniu, dlaczego nie piszecie nic o zabiegach medycyny estetycznej? Przecież żadna gwiazda, aktorka czy modelka nie wyglądałaby tak młodo, gdyby nie stała opieka lekarzy i stosowanie różnych zabiegów. Dla mnie hitem są komórki macierzyste. Na blogu dr Urszuli Brumer czytałam, że odmładzają nawet o 10 lat, bo spłycają zmarszczki i bruzdy, niwelują wiotkość skóry i jednocześnie nie sprawiają, że twarz wygląda sztucznie. Czyli cały pakiet odmładzający w jednym zabiegu. Kiedyś na pewno go sobie zrobię.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
XxX
(Ocena: 5)
2014-08-14 15:32:44

re: Jak się odmłodzić?

co za ponury... artykuł! Domniemam że napisany z przymrużeniem oka bo na poważnie to dramat jakiś.Jakieś 30 lat temu tak było dziś kobiety dbają o swój wizerunek i niejedna 40-tka wygląda lepiej od nastolatki. Może właśnie dlatego mamy założyć szare worki w kancik i upodobnić się do babuch w czarnych rajtuzach żeby nie stanowić kontrastu atrakcyjności dla dzisiejszej tandeciarskiej młodzieży??? Ha ha ha ha, ten artykuł mówi czego właśnie nie zrobić a nie co robić :P bo tylko w takim kontekście rozumienia jest do przyjęcia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-21 10:55:03

re: Jak się odmłodzić?

Schowac stopy?? I moze jeszcze dodatkowo burka? A dlaczego kobieta dojrzala nie moze nosic waskich dzinsow ( oczywiscie w dobrym gatunku ale to nijak sie ma do wieku) jezeli ma swietna figure? To typowa polska mentalnosc. Polskim stylistom radze pomieszkac w Paryzu i dobrze przyjrzec sie paryskiej ulicy gdzie to wlasnie dojrzale kobiety sa lepiej ubrane niz ich mlodsze kolezanki i czesto bardziej zadbane. Gole stopy w sandalkach na obcasie widuje sie wszedzie ( a nawet zima na wieczorne wyjscia). Mieszkam tu juz 15 lat i nikt mi nie wmowi ze to polscy pseudostylisci wymyslili Haute Couture! U nas panuje niestety poglad ze gdy kobieta osiagnie trzydziesyke to juz tylko wypada jej czekac na smierc w burych stonowanych kolorach. Tu we Francji po czterdziestce ma sie najwiekszy sukces i szczerze powiem smetne kolory nie sa tu w cenie (a w czerni chodzi pol miasta). Oczywiscie nie propaguje kolorow flashy à la nastolatka- ale w tym nikomu nie jest dobrze. Sama mam 39 lat i jestem super zadbana i nie wyobrazam sobie zebym z powodu wieku musiala nosic zakryte buty i czarne(!!!) rajtki. Autorom artykulu radze wyjazd do Iranu- tam zdobeda slawe i gruba kase:) za te swietlane porady

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-26 12:40:40

zgadzam się :) w 100 % z poprzedniczką :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-10 22:19:33

re: Jak się odmłodzić?

schować stopy????? współczuję osobie, która to pisała

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anaryc
(Ocena: 5)
2013-01-23 13:20:30

czy kobiecie 52 pasują buty w kolorze pink

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-08-08 18:27:18

uwielbiam kiedy jestem na imprezie , w restauracji , na plazy, na spacerze... te meskie spojrzenia, zaczepiania, propozycje, blagania, odbijania w tancu, proSzenie o telefon,o buziaka, o usmiech, o GEST !!!!!! , uwielbiam te GAŁY malolat podpierajacych salę ., ktore chetnie wbilyby mi noz w plecy . musza poczekac na swoj czas, nasz juz nadszedl kochane 40 i korzystajmy z tego . kobieta sie nie jest od zawsze , zaczyna sie nia byc okolo 30 wiec .....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-03-11 14:47:30

rany skonczylam 40 , moje wymiary od gory to 94, 66, 90, przy wzroscie 165 waze 53 kg jestem wysportowana , uwielbiam kiedy ide w mini lub obcislych spodniach te "ogladania sie " ale teraz wiem ze musze zalozyc uniform i szerokie nogawki bo reszta jest tylko dla mlodych , nieszkodzi ze opaslych bez talii i z wylewajacym sie celulitem po uszy . naprawde rewelacja te porady

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-15 20:16:45

Hahaha masz racje:) te porady to chyba dla 60 latek

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Prixi
(Ocena: 5)
2015-11-03 07:07:17

A wlasnie ze nie .Mam 59 lat i mam filigranowa ale jeszcze zgrabna figure,Moim ulubionym strojem sa dzinsy i wygladam w nich lepiej niz niejedna nastolatka.Co do jasnej gory to sie zgadzam .Zawsze odmladza.Dziewczyny nie dajmy sie zwariowac ,Pozdrawiam szystkie kobiety po 50 ,my rowniez mozemy wygladac swietnie i seksownie,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-12-29 09:38:18

ww w.gal.com.pl/pl/ulotki-kosmetyki/95-koenzym-q10.html gal jets najlpeszy jezlei chodzi o odmlodzenie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-07-12 10:11:57

eeee

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz