5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

28 Grudnia 2013

Któryś z tych problemów dotyczy właśnie Ciebie?

kompleksy

Sprawiają, że wstydzimy się spotkać ze znajomymi, poznawać nowych ludzi, odwiedzać rodzinę. Przypadłości, które nas atakują, stają się uciążliwe dla całego otoczenia. Często nie mamy wpływu na ich pojawienie się, ale możemy skutecznie je leczyć i sprawić, by nie powróciły. Dziś grzybica stóp lub problemy skórne nie stanowią towarzyskiego wyroku. Nowym sojusznikiem w walce z nimi jest medycyna estetyczna.

1. Przepocone pachy

Są zmorą komunikacji miejskiej, zwłaszcza w lecie. Straszą też na klubowych parkietach, gdy rączki idą w górę. Pot jest naszym sprzymierzeńcem pomagającym w termoregulacji ciała. Pojawia się jako reakcja na podwyższoną temperaturę ciała lub stres. Tak naprawdę jest bezwonny. Nieprzyjemny zapach powodują bakterie i tłuszcze, które łączą się z potem. Nie zawsze wiąże się to z brakiem pielęgnacji. Odpowiedzialność za problem może ponosić schorzenie określane mianem nadpotliwości, które dotyka ok 1% całej populacji. Gdy antyperspiranty są nieskuteczne, a problem nasila się, pomocny może być botoks. Ten, wbrew pozorom, stosuje się nie tylko w zabiegach odmładzających. - Toksyna botulinowa, zwana powszechnie botoksem, ma właściwości blokujące gruczoły potowe, dzięki czemu wydzielanie potu znacznie się zmniejsza. Aplikacja odbywa się za pomocą cieniutkiej igły, przy znieczuleniu i jest bezbolesna. Cały zabieg trwa ok. 30 minut, a jego efekty utrzymują się przez pół roku – tłumaczy dr Barbara Dudka-Żyrek z Body Care Clinic w Katowicach.

Strony

Komentarze (37)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-01-31 01:41:56

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

Nie sadze żeby tradzik byl przeszkoda w życiu towarzyskim, ale oczywiscie lepiej sie go pozbyć. JHa dość długo walczyłam z trądzikiem i dla mnie zbawieniem okazała sie być seria Sebumetic firmy Dermika. Mam z niej zel i plyn micelarny i oba kosmetyki sa rewelacyjne! Sprawiły, ze moja skora zaczęła wydzielać mniej sebum, pojawia sie na niej o wiele mniej niespodzianek, Skora nie jest z drugiej strony wysuszona a znormalizowana. Polecam super seria

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-30 00:15:31

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

Nadmierne owłosienie + nadmierna potliwość ; ( Dobrze, że jestem blondynką. I że dobrze się czuję w czarnych ubraniach.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 23:45:32

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

ja mam trądzik, ale jakoś znajomi się mnie nie wstydzą... chłopak też nie... to w sumie zależy od nas samych. Człowiek nie składa się z samego wyglądu, liczy się też charakter.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 23:38:54

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

Jaka beczelna kryptoreklama -.-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 00:09:07

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

Ja mam pysk obsrany syfami i też nie mam życia. Nawet Sylwestra spędzam w domu, bo przyjaciele wolą się bawić u swoich innych znajomych i mnie nikt nie zaprosił ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 18:14:34

To dobrze że nikt cię nie zaprosił. Po co ci tacy znajomi, którzy zwracają uwagę na Twój wygląd. Nie wiem, może ja żyję w innym uniwersum, ale u mnie nikt nie zwraca uwagi na to czy ktoś ma trądzik, jest przy tuszy, ,,dziwnie" się ubiera, czy co tam...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 23:41:08

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

na pachy polecam "ziaja bloker", takie granatowe opakowanie. sama nie wierzyłam, że działa bo kosztuje 8-10zł. ale działa zarąbiście! 0 plam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 23:42:47

*białe opakowanie, granatowe napisy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 16:25:59

tez polecam.dziala super

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 22:50:22

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

ja mam problem z nadpotlwiością pach i rąk. Przez to odsuwalam sie od znajomych bo nad tym nie panowałam, i nie potrafie sie z nimkim związać bo jak go wezme za reke? jak jest cala mokra?? :(( brak zycia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-29 16:26:54

dokladnie.nie wiem co na to poradzic.sama sie z tym zmagam...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 22:18:50

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

zapomnieliscie o zespole jelita drazliwego :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Monia
(Ocena: 5)
2013-12-29 21:57:16

Tez to mam strasznie utrudnia życie, ale probuje z tym walczyć powodzenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-30 01:55:32

To jest najgorsze i może prowadzić do nerwicy jak np. w moim przypadku.. :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
elo
(Ocena: 5)
2013-12-28 21:11:00

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

zycie towarzyskie tu mysle rowniez o partnerze, nie tylko zwylych znajomych... i strach przed poznaniem kogos "bliżej", wywoluje u nas pocenie sie rak czy spocone pachy i co juz nie bedziemy miec nikogo bo spocila mi sie reka jak mnie dotknal ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
mag
(Ocena: 5)
2013-12-28 14:02:51

re: 5 przypadłości rujnujących życie towarzyskie: Przepocone pachy, trądzik, a także...

ja też mam 4/5 z tego i nigdy nie narzekałam na brak znajomych, wręcz przeciwnie . Jeśli ktoś jest pozytywną i zawsze uśmiechniętą osobą to ludzie do niej lgną mimo licznych niedoskonałości ;) . Serio , wiem po sobie . PS Na trądzik polecam Tetracykline - stosuję od czerwca i obecnie nie mam problemu z wyjściem z domu bez makijażu , a na nadmierne pocenie zarówno pach, stóp i twarzy - Driclor . 100% działanie! Pozdro ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 15:32:17

Teraz bierzesz tetracykline, a pół roku po odłożeniu tabletek znowu Ci to wróci, wiem to na własnym przykładzie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-28 17:53:30

ja też brałam i po skończeniu leczenia już nic na szczęście nie wróciło :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nie polecam
(Ocena: 5)
2013-12-29 13:26:21

a mi wrócilo, zaleczanie zeby wrocic do lekarza i znowu zostawic kase w aptece!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz