Wyjątkowa linia biżuterii BOHOBOCO X BRIJU

26 Września 2015

Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek podjęli współpracę z jubilerską spółką BRIJU, czego efektem jest niezwykła kolekcja biżuterii pod wspólną marką BOHOBOCO X BRIJU.

 BOHOBOCO X BRIJU

Duet projektantów w kooperacji z BRIJU zaprojektował kolekcję, która opartajest na matowym srebrze i oryginalnym kamieniu, jakim jest marmur.Unikatowa biżuteria BOHOBOCO X BRIJUdoskonale oddaje estetykę BOHOBOCO i przeznaczona jest dla wszystkich kobiet, ceniących zarówno klasyczną elegancję, jak i nowoczesne wzornictwo. Poszczególne elementy kolekcji m.in. zawieszki do naszyjników, bransoletki oraz pierścionki wyróżniają się prostymi formami,subtelną kolorystyką oraz kunsztem wykonania. BOHOBOCO X BRIJU po raz pierwszymożna było podziwiaćpodczas pokazu kolekcji BOHOBOCO JESIEŃ – ZIMA 2015, a także na zdjęciach z wyjątkowej kampanii z Heleną Norowicz.

Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek podkreślają, że była to niezwykle udana współpraca. BRIJU jako jedyna z większych marek jubilerskich w Polsce posiada swój własny zakład produkcyjny, dzięki któremumożliwa jest realizacja nawet najśmielszych pomysłów projektanckich. „Współpraca z BRIJU była bardzo intensywna. Choć nie stawialiśmy pierwszych kroków w projektowaniu tego typu akcesoriów, dzięki partnerowi, który doskonale rozumie naszą estetykę, udało nam się stworzyć elegancką biżuterię będącą dopełnieniem ducha i filozofii marki. W efekcie udało nam się stworzyć ciekawe projekty, które mamy nadzieję trafią w gusta kobiet.” - opowiada duet BOHOBOCO.

Także Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU nie kryje, że kolekcja BOHOBOCO X BRIJU to efekt wyjątkowej kooperacji: „BOHOBOCO to bez wątpienia jedni z najbardziej znanych i najlepszych projektantów na polskiej scenie modowej. Jesteśmy dumni, że udało nam się pozyskać do współpracy kolejną uznaną markę modową i tak wspaniałe osobowości. Nowa kolekcja zachwyca swoim wyglądem i jestem pewien, że zdobędzie uznanie wśród naszych Klientów”.

Kolekcja BOHOCOBO X BRIJU będzie dostępna w sieci sprzedaży BRIJU oraz w butikach BOHOBOCO od 17 października.

Prezentacja pełnej kolekcji odbędzie się w niepowtarzalnej atmosferze AmberRoom. Restauracja mieszcząca się w Pałacu Sobańskich, to światowe trendy kulinarne w połączeniu z zacisznymi i eleganckimi wnętrzami, do których zapraszamy na naszą konferencję prasową.

Biżuteria pojawiać się będzie w kampaniach sezonowych obu marek w prasie, internecie oraz telewizji.

Strony

Komentarze (0)
ocena
0/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz