Kupowanie ubrań przez Internet to jedno z ulubionych zajęć współczesnych kobiet. Szeroka oferta, niższe ceny i możliwość zwrotu bez podania przyczyny okazują się skutecznym wabikiem. Problem w tym, że nawet znając swoje dokładne wymiary - czasami trudno przewidzieć, czy dana rzecz będzie na nas pasować. One przekonały się o tym na własnej skórze.
Poznajcie internautki, które odważyły się kupić odzież w sklepie online, ale pożałowały tego chwilę po dostarczeniu zamówienia. W większości przypadków ich niezadowolenie i pretensje są całkowicie uzasadnione, ale niektóre chyba nie przewidziały jednego - strój na wychudzonej modelce zawsze prezentuje się inaczej, niż na kobiecie o pełniejszych kształtach.
Mają prawo czuć się rozczarowane? Zobacz, co zamówiły, a co dostały…
Zobacz również: Suknie ślubne z Internetu. Miało być pięknie, a wyszło... (Musicie to zobaczyć!)
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/diskrepans/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/mamaroq81/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/mamaroq81/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/twelve30connection/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/mmmindela/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/acw0030/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/vesuvinum/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/melissammarie/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/mamaroq81/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?
fot. zrzut ekranu https://www.instagram.com/onlineshoppingfail/
Kto ponosi winę za tę wpadkę? Sprzedawca czy klientka?