Od czasu swojego debiutu w 1968 roku, buty PUMA Suede są wyznacznikiem obuwniczego designu, ciesząc się niezmiennie ogromną popularnością. Znane są dzięki takim postaciom jak – Tommy Smith, lekkoatlecie z lat 60-tych oraz legendzie koszykówki Walt'cie "Clyde" Frazier'owi. W latach 80-tych swoją popularność, Suede zawdzięczały nowojorskiej kulturze hip-hopu i b-boy.
Suede zmieniały się z mijającym czasem. Szybko przeniosły się z ulicy na koncerty punkowe, by później stać się symbolem skatów. Dzisiaj Suedy królują wśród osób noszących je z chinosami lub podwiniętymi dżinsami. To ulubione buty modelek, które po pracy chętnie wkładają wygodne buty! Dzięki nieśmiertelnemu look'owi i prostemu krojowi, Suede skradły serca miłośników sneakersów. Jedni noszą je dla ich funkcjonalności i gumowej podeszwy, inni cenią sobie ich styl – delikatną skórę i bogatą gamę kolorystyczną.
W tym sezonie, PUMA skupia się na młodych, wpływowych osobach sceny muzycznej i rozrywkowej – uosobieniu fenomenu społecznego i ikonie stylu Kylie Jenner, królowej snapów YesJulz, hip-hopowym duecie Rae Sremmurd oraz raperze Young Thug. Te dzieciaki nie pracują od 9:00 do 17:00, są na Snapchat'cie 24/7, a Suede są ważną częścią ich kolekcji sneakersów. Dzięki nim kultura sneakersów jest interesująca i żywa. To ich unikalny styl i niezaprzeczalny wpływ na popkulturę.
PUMA zaprosiła legendarnego fotografa ulicznego Jamel'a Shabazz'a by sfotografował influencerów w butach Suede i streetstyle’owych ubraniach na Brooklynie. Shabazz popularyzował Suede w latach 80-tych swoimi fotografiami nowojorskiej kultury ulicy i hip-hopu. Zdjęcia będzie można zobaczyć w sklepach PUMA na całym świecie, a także na kanałach social media.