OCEAN 5 by Qπш Robert Kupisz

Kolekcja OCEAN 5 swoją nazwą nawiązuje do 5-tych urodzin marki.
OCEAN 5 by Qπш Robert Kupisz
Fot. ONS
03.06.2016

2 czerwca 2016 r. w industrialnej hali w warszawskiej Soho Factory odbył się pokaz  najnowszej kolekcji – OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ, Lato 2017. Inspiracją do stworzenia kolekcji był ocean - jego głębia, kolory, tekstury i postaci z nim związane: marynarze, piraci, ratownicy, nimfy morskie i syreny.

Powrót do czasów beztroskich wakacji na bałkańskich plażach i hołd ulubionym miejscom nad ukochanym przez projektanta polskim Bałtykiem - w najnowszej kolekcji OCEAN 5 Robert Kupisz po raz kolejny udowadnia, że najciekawsze inspiracje zawsze znajduje w swoich własnych wspomnieniach i ludziach, których spotyka na co dzień. „Mo-rze jest dla mnie ulubionym miejscem odpoczynku i relaksu, działa na mnie terapeutycznie’’ - jak mówi sam projektant i oddaje nam kolekcję, która przez ciepłe, miękkie beże i biele, całą paletę błękitów oraz marynistyczne motywy przenosi nas zarówno do polskiej Juraty jak i na bułgarski Słoneczny Brzeg. Kolekcja OCEAN 5 swoją nazwą podkreśla także wyjątkową rocznicę dla marki - 5-te urodziny marki obchodzone hucznie ze wszystkimi gośćmi pokazu.

Kolekcja OCEAN 5 na sezon Lato 2017 utrzymana jest w marynistycznie osadzonej kolory-styce granatów, bieli i błękitów, ale też nawiązujących do kolorów piasku i plaży - beży i szarości. Sezonowym elementem, charakterystycznym dla tej kolekcji jest kolor koralowy, nawiązujący do koszulek ratowników. W kolekcji pojawiają się także motywy militarne - m.in. inspirowana admiralską odznaką naszywka, zinterpretowana na nowo przez projektanta. Po raz pierwszy w historii marki na szlachetne materiały takie jak skóra i jedwab zostały naniesione printy związane z inspiracjami kolekcji.

Kobieta ubrana w kolekcję OCEAN 5 to odpowiednik współczesnej syreny - eterycznej, niedostępnej i sensualnej - dlatego jej stylizacje w tym sezonie są delikatne i subtelne przy-wodzące na myśl formy z lat 70-tych, inspirowane hipisowskimi, koronkowymi tunikami i kaftanami. Wakacyjne motywy były także widoczne w wizerunku modeli, którzy nieod-łącznie kojarzyli się z kalifornijskimi surferami odpoczywającymi nad oceanem.

Niezwykle mocnymi elementami kolekcji OCEAN 5 są nieodzownie kojarzące się z maryna-rzami paski i tatuaże - zaprojektowane przez tatuażystę specjalnie dla marki. Występują one zarówno w  połączeniach jako printy na jedwabiu, jak też jako wiodący motyw danej stylizacji. Dla samego projektanta, mimo początkowego wrażenia kiczowatości, zawierają w sobie prawdę i siłę związaną z nieustępliwym charakterem ludzi morza.

Za oprawę muzyczną do pokazu odpowiadała Natalia Przybysz, w opinii Roberta jedna z najciekawszych postaci we współczesnej polskiej muzyce: „Jej piosenki bardzo mnie pobudzają i dużo mówią o współczesnych młodych dziewczynach – niezależnych i silnych.”

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

Fot. ONS

Po pokazie gwiazdy komentowały kolekcję Ocean 5.

Wypowiedź Mai Sablewskiej znajdziecie TUTAJ.

Macademian Girl - TUTAJ.

Ekskluzywnego Menela - TUTAJ.

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

Fot. ONS

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

Fot. ONS

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

Fot. ONS

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

OCEAN 5 by QПШ ROBERT KUPISZ

Fot. ONS

Stylizacją fryzur, stworzonych przy użyciu wyjątkowych produktów, zajęła się marka Sebastian Professional przy pomocy sprzętu marki Babyliss Paris. Babyliss Paris była także odpo-wiedzialna za stylizację zarostu u modeli. Perfekcyjne makijaże współczesnych syren i piratów to ponownie dzieło firmy Rouge Bunny Rouge.

Damskie sandały na koturnach i wysokim obcasie, podkreślające kobiecość kolekcji OCEAN 5, udostępniła marka Kazar. Kultowe modele Super Star i Stan Smith marki Adidas udostępnił sklep internetowy www.WorldBox.pl.

Sportowe skarpety z logo QПШ, zaprojektowane przez Roberta, zostały specjalnie na pokaz wyprodukowane przez markę Gatta.

Wśród partnerów pokazu nie mogło zabraknąć oferty marki APART z minimalistycznymi, ale wyrafinowanymi w formie i nowoczesnymi zegarkami Elixa i Aztorin, które idealnie dopełniły morski klimat kolekcji.O wyśmienity nastrój gości podczas pokazu oraz after party zadbała marka Wyborowa.

Piwo podkreślające piracki klimat kolekcji i afterparty zapewniła kultowa marka Guinness.

Woda Cisowianka Perlage – partnera pokazu, królowała w barze i wśród zgromadzonych na trybunach gości oraz na backstage podczas przygotowań do pokazu.

Oferta marki odzieżowej Qπш Robert Kupisz, obecnej na polskim rynku od 2011 roku, do-stępna jest w butikach firmowych znajdujących się w Warszawie, Gdyni i Poznaniu, w autorskim butiku online www.robertkupisz.com, na platformach mostrami.pl, showroom.pl, notjustalabel.com oraz butikach multibrandowych w Krakowie, Katowicach, Rzeszowie, Wrocławiu i Kielcach.

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie