MOHITO na jesień 2015: Ekskluzywna linia Gold Label

16 Września 2015

W kolekcji mocną rolę odegrał - typowany na tegoroczny must have - zamsz.

Ekskluzywna linia Gold Label

Wizualna interpretacja militarnego trendu na nadchodzącą jesień opowiada o tym, ze wyrazistość stylu dodaje siły i atrakcyjności. Projektując bawiliśmy się ideą kamuflażu i nasza propozycja jest przewrotna – maskujące motywy miały za zadanie uwydatnić najpiękniejsze kobiece atuty - mówi o kolekcji Karolina Sołtan, główna projektantka Mohito. Dzięki błyszczącym fakturom, seksownym krojom i zmysłowej, zamszowej nucie kobieta w kreacjach kolekcji Gold Label będzie czuła się zarazem wygodnie i glamour i na pewno nie przejdzie w tłumie niezauważona.

Przystępując do tworzenia Gold Label, projektanci ponownie skupili się na doborze wyjątkowych materiałów. Kojarzące się z barokowym przepychem żakardy zdobi wzór moro, stanowiący zręczne nawiązanie do motywu przewodniego linii. W ten sam deseń formują się także cekiny migoczące na seksownej mini sukience.

W kolekcji mocną rolę odegrał - typowany na tegoroczny must have - zamsz, z którego uszyty został m.in. ponadczasowy, wiązany w pasie płaszcz o szlafrokowym kroju czy elegancka sukienka z asymetrycznym rozcięciem. Pośród akcesoriów kluczową rolę odgrywają skórzana torba typu shopper w odcieniu palonej cegły oraz miedziane szpilki o klasycznym fasonie.

Modele prezentowane w lookbooku są już dostępne w sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym mohito.com.

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (0)
ocena
0/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz