Belgijski dom mody Maison Martin Margiela, znany ze swojego alternatywnego podejścia do wszystkiego (od reklamy i castingu, przez organizację pokazów, aż po sposób wykrajania swoich projektów), nie mógł wpaść w komercyjna sidła nawet przy okazji współpracy z międzynarodową sieciówką.
O tym, że słynna marka zaprojektuje kolekcję dla H&M było wiadomo już w czerwcu, ale od tego czasu niewiele się o niej mówiło, zaś oczy całego świata zwróciły się w stronę Lany Del Rey i Anny Dello Russo - kolejnych specjalnych gości pracujących w tym sezonie ze szwedzkim gigantem. Efekt jest taki, że sweterki z angory nieznośnie gryzły nas w skórę kilka dni przed swoim debiutem na półkach sklepowych, a kocie okulary ze złotym zdobieniem zaczęły uchodzić za passe jeszcze zanim oficjalnie pokazała się w nich sama ADR.
Z linią Maison Martin Margiela dla H&M jest inaczej. Nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Jak na Margielę przystało, nie ma tu topowych nazwisk ani znanych twarzy; nie wiemy nawet, czy w kampanii wystąpiły profesjonalni modele. Pewne jest tylko, że fotografie zrobiła Sam Taylor Wood, a reklamy na razie pojawiły się tylko w Chinach...
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.
Kolekcja Maison Martin Margiela dla H&M - nikt o niej nie mówi, ale wszyscy i tak na nią czekają. Apetyt na proste konstrukcyjne fasony pobudza dodatkowo niewiele pokazująca kampania kolekcji, czyli kilka zdjęć z ostentacyjnie długim logo MMM pozującym na tle jesiennej paryskiej ulicy.