H&M z dumą zapowiada wiosenną współpracę designerską z włoską marką Marni. Słynąca ze swoich oryginalnych nadruków i inwencji twórczej Marni należy do ulubionych marek świata mody. Jej założycielka i dyrektor kreatywna Consuelo Castiglioni opracowała dla H&M wiosenną kolekcję damskich i męskich ubrań, stanowiącą esencję Marni. Kolekcja, która będzie dostępna od 8 marca 2012 w około 260 sklepach na całym świecie, a także online, obejmuje zarówno odzież, jak i dodatki w cenach H&M, co oznacza, że każdy będzie miał szansę wejść do świata Marni.
– Chciałam stworzyć typową garderobę Marni, zawierającą wszystkie nasze ulubione ubrania z typowymi nadrukami i materiałami w nowej interpretacji. Jak zawsze uwielbiam zestawienia nadruków i kolorów, mieszanki nowoczesnych grafik plemiennych i Bauhaus z dodatkiem sportowych elementów użytkowych – tłumaczy Consuelo Castiglioni, założycialka i dyrektor kreatywna.
Marni to marka, która trzyma się swoich ścieżek, wyznacza własne, zawsze radosne i eleganckie trendy w dziedzinie nadruków, kroju i sylwetki. Marni jest wciąż firmą rodzinną, choć wyrosła na międzynarodową luksusową markę z własnymi sklepami na całym świecie.
Kolekcja Marni dla H&M odznacza się swobodą i eksperymentalnym charakterem, z których słynie marka. Zobaczymy tu więc desenie w ostrych kolorach do noszenia razem, warstwami, które będą zarówno ładnie do siebie pasowały, jak i ciekawie ze sobą kontrastowały. W kolekcji damskiej kolory są żywe, a nadruki śmiałe, inspirowane Afryką lub w formie barwnych bloków. Sylwetki są typowe dla Marni – z plisowanymi spódnicami, sukienkami, przykrótkimi spodniami i żakardowymi dzianinami na czele. Wśród materiałów znajdziemy jedwab i bawełnianą popelinę. Kolekcja oferuje też biżuterię, buty, torebki i chusty dla pełnego wizerunku.
– Tu w H&M wszystkim podoba się ta kolekcja i wierzymy, że nasi klienci również ją pokochają. We wszystkim, co robi Marni czuć powiew nowoczesności, w zabawny i jednocześnie elegancki sposób łączy nadruki i akcesoria. Fantastycznie jest przyglądać się jak Consuelo Castiglioni koordynuje swoje projekty, dobiera nowe zestawienia wzorów i barw, a każdy element powstaje jako efekt niewiarygodnego kunsztu rzemiosła. Kolekcja pojawi się w sklepach w doskonałym momencie – jako śliczna zapowiedź wiosny – Margareta van den Bosch, Creative Advisor H&M.
Zobacz także:
Shopping w Europie: Gdzie najlepiej (i najwygodniej) robić zakupy?
Info dla wszystkich zakupoholiczek!
Cudowna kolekcja Karla Lagerfelda już w Sephorze!
Z okazji świąt Bożego Narodzenia na półkach perfumerii Sephora pojawi się limitowana kolekcja Karla Lagerfelda!