Karlie Kloss w nowej kampanii TOPSHOP

15 Stycznia 2016

Twarzą najnowszej kampanii brytyjskiej marki TOPSHOP na sezon wiosna-lato 2016 została Karlie Kloss.

TOPSHOP

Nowa kampania TOPSHOP śmiało wkracza w nowy rok podążając za przepełnionym technologią i skupionym na mediach społecznościowych światem. Sesja zdjęciowa wiosenno-letniej kolekcji odbyła się w Nowym Yorku, gdzie Karlie wystąpiła w obiektywie uznanego fotografa Tyrone`a Lebona i była stylizowana przez dyrektor kreatywną TOPSHOP - Kate Phelan. Kampania pojawi się w sklepach, reklamach oraz  w Internecie i mediach społecznościowych na całym świecie.

Kate Phelan, dyrektor kreatywna TOPSHOP: `To bardzo ekscytujące ponownie współpracować z Karlie, 8 lat po jej pierwszych krokach w świecie modelingu i pierwszej kampanii dla TOPSHOP, stworzonej wspólnie z Jourdan Dunn. Karlie jest kultową twarzą TOPSHOP i wzorem współczesnej kobiety - słynna osobistość świata mody, businesswoman, przedsiębiorca, filantropka, która dzięki swoim talentom, ambicjom i pasjom dociera do wszystkich klientek TOPSHOP.`

Kolekcja na sezon wiosna-lato 2016 jest już dostępna w salonie TOPSHOP w Złotych Tarasach.

Strony

Komentarze (0)
ocena
0/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz