Kampania 2015 DIVERSE

Co o niej sądzicie?
Kampania 2015 DIVERSE
02.09.2015

Marka zaangażowała do współpracy przy tworzeniu kampanii jedne z najgorętszych nazwisk w modelingu bieżącego sezonu – Zosię Nowak oraz Adama Kaszewskiego.  Sesja odzwierciedla kolorowe i aktywne życie młodych ludzi, pozytywnie spędzających czas w miejskiej przestrzeni. Założenia jesiennej kolekcji Diverse również osadzone są w urbanistycznym klimacie i miejskim stylu życia.

Projektanci marki zaproponowali dwie linie dla kobiet, różniące się od siebie nie tylko kolorystyką, ale i charakterem.

Pierwsza, SENSUAL TOMBOY oparta jest na stylistyce workwear z wyraźnie zaakcentowanym tematem denim. Motyw ten pojawia się również  w dzianinach, których faktura i kolor imitują jeans. Druga z  linii, 90` ARTIST jest miękka i warstwowa. Inspiracją do  jej powstania był artystyczny look z ulic Brooklynu w latach 90. Istotnym elementem tej linii są swetry, które wyróżniają się nie tylko unikatowym kształtem, ale także fakturą czy oryginalnym splotem. Powtarzającym się elementem jest również modny motyw kraty w wielu wariacjach. Znajdziemy go nie tylko w koszulach. Projektanci zaskakują kraciastymi katanami oraz przeskalowanym wzorem kraty w płaszczach.

Obie linie wzajemnie się uzupełniają i przenikają. Industrialna i techniczna inspiracja denimowego Sensual Tomboy z miękkością i nonszalancją lini 90’ Artist. Założenie przeciwwagi dotyczy również palety kolorystycznej. Sensual Tomboy bazuje na czystej bieli, głębokiej czerni, granacie oraz różnych odcieniach niebieskiego, a akcentem kolorystycznym linii jest intensywny odcień czerwono-pomarańczowy, stanowiący energetyczny element kolekcji. Modele kolekcji 90` Artist  oparte są na ciepłych, przełamanych barwach, wzbogaconych o camel oraz purpurowy. Nowoczesne fasony i różnorodny charakter kolekcji definiują styl marki Diverse.

Kobieta jesiennej kolekcji Diverse nie traci swojego seksapilu, wręcz przeciwnie, podkreśla go poprzez zmysłowy kontrast z surowym denimem. Dopasowane kroje świetnie komponują się z modelami typu oversize. Kontrastowe zestawienia uwypuklają jej piękno i nadają delikatności sylwetce.

Kampania 2015 DIVERSE

Męska odsłona jesiennej kolekcji Diverse również została zamknięta w dwóch odrębnych w stylistyce liniach: NOCTURNAL METROPOLIS oraz ABANDONEM.

Pierwsza z nich, podobnie, jak w linii damskiej została zaprojektowana pod wpływem industrialnych inspiracji związanych z przestrzenią miejską, geometrią i dynamicznym stylem życia. Ciemniejsza paleta, oparta na połączeniu odcieni granatu i bieli, czerni oraz niebieskiego wraz z mocnym czerwono-pomarańczowym kontrastem nawiązuje do nocnej metropolii, gdzie życie tętni całą noc. Tłem powstania kolejnej linii - ABANDONED  są opuszczone wnętrza surowych, industrialnych przestrzeni oraz motyw pochłaniającej je powolnie zieleni i dzikiej roślinności. Niespieszny proces erozji nadajе wnętrzom głębi, kolorytu i tym samym wzbogaca je tworząc nową, interesującą formę. Paleta  ABANDONED poza kolorami bazy męskiej kolekcji (granat, grafit) została wzbogacona o odcienie przebijające się, przez powierzchnie zniszczonych fabryk, miast czy innych  struktur – intensywnej zieleni khaki oraz koloru rdzawego.

Damska i męska kolekcja DIVERSE dostępna jest w ponad 250 sklepach w całej Polsce oraz w e-sklepie: www.diversesystem.com

Damska i męska odsłona letniej kolekcji DIVERSE na 2015, dostępna również na www.diversesystem.com,  obrazuje dynamiczną różnorodność i koncentrację na użytkowych, prostych fasonach w swobodnym, miejskim stylu. Mimo, że tłem do kolekcji są trendy mody, to marka ponad wszystko zawsze stawia na niepowtarzalny i indywidualny styl.

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Kampania 2015 DIVERSE

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie