Inspirujące stylizacje, wielowarstwowe kompozycje czy intrygujące tkaniny, które oprócz formy i wyglądu ochronią przed zimnem i nieprzyjemną aurą. Jesień i zima to bardzo interesujący czas w modzie. Widać to w inspiracjach projektantów oraz najnowszych kolekcjach, dostępnych w Domu Handlowym MYSIA 3.
Jak pisze redakcja opiniotwórczego Monocle Magazine - opisując najlepsze na świecie miejsca na zakupy - w najnowszym październikowym numerze: „Przy całej swojej różnorodności, wszystkie sklepy na MYSIEJ 3 łączy nowoczesne podejście do projektowania i dbałość o szczegóły”.
JESIENNO-ZIMOWE TRENDY NA MYSIEJ 3
NATURA
Czego będziemy potrzebować w nowym sezonie, jakie będą nasze pragnienia i co będziemy nosić? Tej jesieni marki obecne na MYSIEJ 3 czerpią inspiracje z natury – płaszcz z meteorytami, czy spodnie w koralowce marki NENNUKO to graficzna opowieść o niezwykłych właściwościach przyrody i zachwyt „najfajniejszą z planet” – Ziemią.
Marka ORSKA oswaja dla nas owady. Kolekcja Insekty to genialne dzieła sztuki i odpowiedź Anny Orskiej na entomofobię – lęk przed insektami. Projektantka swoją biżuterią przedstawiającą ćmy, czy modliszki sprawia, iż fobia zamienia się w podziw dla natury i pożądanie posiadania unikalnej biżuterii. W sklepie młodych projektantów – Młoda Polska, zachwycamy się marką Pradelle, która na nowy sezon przygotowała kolekcję biżuterii wykonanej z naturalnych roślin… tak, nie są to zwykłe odlewy przypominające liście, czy kwiaty. To prawdziwe rośliny, które zostały pokryte miedzią, złotem oraz srebrem. Jesienią czy zimą - poza ciepłym swetrem - możemy cieszyć się złotymi kłosami, liśćmi czy kwiatami, które będziemy nosić jak prawdziwe trofeum.
POWRÓT DO PRZESZŁOŚCI
Jak opisać unikalny styl MUJI? Od 80 lat marka MUJI stawia na jakość i powrót do prostoty w codziennym życiu. To nowy trend, ale także odpowiedź na potrzeby współczesnego człowieka, który jest bardzo aktywny i żyje w dużej aglomeracji miejskiej. MUJI dostarcza mieszkańcom wielkich miast podstawowe produkty, niezwykle zróżnicowane – od cukierków po meble, czy domy. Na parterze MYSIEJ 3, w sklepie MUJI, znajdują się produkty codziennego użytku, takie jak kultowe aromatyzatory, czy klasyczne, ponadczasowe ubrania. Kolejną cechą produktów z jesiennej kolekcji marki jest ukłon w stronę ekologii. Efektywne metody wytwarzania oraz materiały wielokrotnego użytku to wyróżniki MUJI. Wysokiej jakości produkty występują najczęściej w neutralnej kolorystyce.
Jeśli jesień i zima to dla Was czas nostalgii, czarno-białych filmów i klimatów vintage, to zainteresuje Was podróż do przeszłości, do której w tym sezonie zaprasza nas marka Stetson. Kaszkiet w kratę z dziewiętnastego wieku, czy klasyczny czarny kapelusz, to idealny dodatek na zimowy spacer po mieście i nawiązanie do historii marki. Stetson w 2015 roku obchodzi 150 urodziny! Reedycję tych klasyków z poprzedniego wieku znajdziecie w firmowym sklepie marki Stetson na MYSIEJ 3, nie możemy się doczekać – klasyki designu się nie starzeją!
Arkadius
Stetson
MUJI
Nenukko
Nenukko
Calvin Klein
Orska