Pasjonatów Hello Kitty ciągle przybywa – uwielbiają go dzieci i dorośli na całym świecie, a giganci odzieżowi i kosmetyczni wykorzystują sławę kreskówkowego kotka do celów marketingowych. Na rynku regularnie pojawiają się limitowane edycje inspirowane postacią Hello Kitty, który był już "twarzą" kosmetyków do makijażu MAC, dziecięcych kolekcji H&M czy bielizny Oysho.
W tym sezonie popularna maskotka trafiła na luksusową biżuterię Swarovski. Dziewczęca minikolekcja Hello Kitty składa się z uroczych wisiorków, kolczyków, bransoletek, pierścionków oraz portfelików i wieczorowych torebek. Prawdziwym rarytasem dla miłośników Hello Kitty jest specjalna figurka kultowego kotka - wysadzana 19 636 kryształów i dostępna w 5 wersjach kolorystycznych! W największych salonach Swarovski na świecie pojawiło się jedynie 88 takich cudeniek, a każdy z nich kosztuje zawrotną sumę 7 tysięcy euro.
Hello Kitty dla Swarovski
Hello Kitty dla Swarovski
Hello Kitty dla Swarovski
Hello Kitty dla Swarovski
Hello Kitty dla Swarovski