Gender-free w kampanii ZUO CORP+

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.
Gender-free w kampanii ZUO CORP+
Fot. mat. prasowe
03.06.2016

Podkreślenie indywidualności, wolność wyboru, szczerość oraz wiara we własne możliwości – to główne założenia, którymi Bartek Michalec projektant ZUO CORP+ kierował się przy projektowaniu najnowszej kolekcji marki.

Całość utrzymana jest w duchu gender – free. Denimowe kurtki, spodnie, bawełniane bluzy z nadrukami, t-shirty i płaszcze zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które swoim stylem chcą uwolnić się od kulturowej kategorii płci, a nawet zerwać ze stereotypowym podziałem ubioru. Każda sylwetka jest opowieścią o dopracowanym detalu, przełamującym klasyczne formy, wręcz szlagiery mody ulicznej, by na nowo je zinterpretować i przełożyć na język ZUO CORP+.

Kolekcja jest powrotem do korzeni ZUO CORP+, czyli nowoczesnego designu z architektonicznym detalem, konkurującego z zagranicznymi markami sieciowymi. Na nowo definiuje kierunek w którym w przyszłości chcą podążać założyciele marki.

Wszystkie proponowane modele odszywane są w Polsce, z wysokiej jakości tkanin, sprowadzonych z Włoch oraz Japonii.

Oficjalnej premierze kolekcji towarzyszy kampania wizerunkowa autorstwa Adama Plucińskiego. Możemy w niej zobaczyć Orinę Krajewską, młodą aktorkę, córkę Małgorzaty Braunek, muzę duetu ZUO CORP+, jak również gwiazdę kontrowersyjnego filmu ,,MODELKA” Charlotte Tomaszewską oraz wieloletnich przyjaciół i znajomych marki, wspieranych przez modeli i modelki, z czołowych polskich agencji.

”Żyj tak jak chcesz” to motto tej kampanii. Proste czarno – białe zdjęcia przedstawiają grupę osób, zróżnicowanych względem wieku, poglądów, płci oraz orientacji seksualnej. Barwne i ciekawe postaci, często wymykające się ogólnie przyjętym normom – to właśnie obraz ZUO CORP+.

Marka na stałe zrezygnowała z pokazywania kolekcji sezonowych. Zaprezentowane w kampanii wizerunkowej ubrania trafią do sprzedaży od razu po premierze i z założenie nie są dedykowane konkretnej porze roku, ani okazji.

+ Zdjęcia: Adam Pluciński / Move + Art Direction: Bartek Michalec - +Stylizacja: Bartek Michalec i Jaoda Gierałtowska   + Fryzury: Gor Duryan / Division Art + Makijaż: Julita Jaskóka i Agata Kalbarczyk + Casting: Łukasz Laskowski i Bartek Michalec + Retusz: Jarek Nasiłowski + Layout: Joanna Skiba / Mandag + Idenity Design: MAMASTUDIO

+ Modele: Charlotte / Gaga, Maria / Gaga, Angel /Gaga, Robert / Model Plus, Iwan / Model Plus, Kinga / Rebel, Kasia / Rebel, Milena / Rebel, Maciek Zielinsk / Rebel, Robert / Rebel, Karolina / Division, Agata / Division, Inez / More, Jacek Górecki, Mateusz Rychlinski, Sandra Kraszewska, Zespół Splendor, Orina Krajewska, Marcin Grabowski

+ Produkcja: ZUO CORP.

+ Podziękowania dla studiów: Pin-Up i Day Light, za pomoc w zrealizowaniu sesji.

ZUO CORP+ to bezpośrednia kontynuacja marki ZUO CORP., dedykowana wielbicielom mody ulicznej, stworzona przez projektanta Bartka Michalca i Łukasza Laskowskiego. Kolekcje szyte są w Polsce z wysokiej jakości tkanin sprowadzanych z Włoch , Francji oraz Japonii. W ofercie znajdziemy autorską, nowoczesną w formie odzież damską, męską oraz dodatki, w przedziale cenowym 100.- - 1300,- PLN.

Zainteresują się nią wszyscy szukający świadomego, autorskiego, polskiego designu na światowym poziomie. Co warte podkreślenia ceny projektów tej linii są zbliżone do cen w sklepach sieciowych. ZUO CORP+ składa się z trzech linii:

- BLACK LABEL: Najbardziej wizerunkowa linia marki. Śmiały design, dopracowane detale oraz wysokogatunkowe materiały. W kolekcji znajdziemy głównie denimowe wyroby. Wygodny styl nowojorskiej ulicy, przełamuje elegancja w duchu belgijskich projektantów.

- PINK LABEL: Lina dedykowana jest klientkom, które cenią sobie wygodę ponad sezonowe trendy. Poszukują ponadczasowego designu i wysokiej jakości. W kolekcji znajdziemy propozycje doskonale nadające się do pracy, na zakupy oraz przyjemny wieczór w towarzystwie przyjaciółek.

- WHITE LABEL: Linia powstała z myślą o najmłodszym kliencie marki. Najbardziej przystępna cenowo,( od 30,- PLN do 300,- PLN ), o szerokiej gamie produktów. W kolekcji znajdziemy głównie t-shirty i bluzy z nadrukami, czapki, dresy oraz kurtki. Całość dopełniają akcesoria, buty, torby, plecaki i biżuteria.

Asortyment dostępny we flagowym butiku marki ZUO CORP+ / ul. Chmielna 21 ( Dziedziniec Kamienicy Jabłkowskich ) w Warszawie, online na mostrami.pl oraz w sklepach multibrandowych na terenie Polski.

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

ZUO CORP+

Fot. mat. prasowe

Gender-free w kampanii ZUO CORP+

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie