Druga edycja kampanii TK MAXX „SZALONE MOŻLIWOŚCI”

21 Września 2016

Jesienno-zimowa edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości” po raz kolejny zachęca klientów TK Maxx do poszukiwania nieoczekiwanych skarbów ukrytych w sklepach marki.

TK MAXX

Właśnie wystartowała druga edycja kampanii TK Maxx pod hasłem „Szalone Możliwości”. Tym razem marka postawiła na dwa spoty video, które w iście kinowym stylu prezentują unikatową kombinację znanych marek i okazyjnie niskich cen, dostępnych w TK Maxx. Każda z reklam to humorystycznie podana historia, która odkrywa przed klientami bogatą ofertę sieci – od designerskich kurtek, idealnych na eskapadę na motorze, po stylowe sukienki, obuwie i akcesoria, czy też pełną paletę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.


Bohaterką pierwszego ze spotów jest światowej sławy kaskaderka – Sarah Wignot – która, ubrana w stylową sukienkę i skórzaną kurtkę z TK Maxx, prezentuje wdzięczne akrobacje na motocyklu. Przy akompaniamencie pianistki dziewczyna tłumaczy, jak zakochana w odnalezionej w TK Maxx sukience, odkryła również designerską skórzaną kurtkę w świetnej cenie. Zdobycze obudziły w niej nową pasję do jednośladów, a oszczędności pozwoliły na realizację nowego marzenia.
Drugi spot, to historia, która klientów TK Maxx zabiera prosto na orbitę. Scena odgrywana jest w stacji kosmicznej w stylu Odysei Kosmicznej. Opowieść koncentruje się na astronautce, która wolna od grawitacji nakłada makijaż tłumacząc, że dzięki odkrytym w TK Maxx kosmetykom znanych marek w świetnych cenach, była w stanie wyposażyć całą załogę w niezbędny, kosmetyczny ekwipunek. Dzięki nim dołączyła do niezwykłej misji.
Wypowiadając się na temat kampanii, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director w TK Maxx powiedziała: „TK Maxx to istna kopalnia skarbów. Klienci często opowiadają nam o swoich niezwykłych znaleziskach i o ich fantastycznych cenach – to najlepsza definicja Szalonych Możliwości. Nowa kampania przedstawia prawdziwie doświadczenia klientów TK Maxx w zabawnym świetle. Mamy nadzieję, że zachęcą one nowych oraz dotychczasowych fanów naszego konceptu do wejścia w świat znanych marek w doskonałych cenach. Szalone Możliwości mogą być niezwykłym, designerskim produktem, który wydawał się być poza zasięgiem. Może być możliwością odświeżenia swojej szafy lub mieszkania, dzięki wyjątkowym dodatkom. Może być również szansą, by spróbować czegoś nowego.”


Spoty video uzupełniają dodatkowe wizualizacje, przedstawiające zabawne historie, które mają zachęcić klientów do odkrywania Szalonych Możliwości, czekających w TK Maxx. Pierwsza z nich przedstawia dwie, świetnie ubrane kobiety wspinające się na szczyt wieżowca przy pomocy liny stworzonej ze stylowych, jedwabnych szali. Druga zaś prezentuje mężczyznę w stylowym swetrze w doborowym towarzystwie puszystych owiec.


Kampania trwać będzie do końca października.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
1/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Rider
(Ocena: 1)
2016-09-21 11:58:29

Dziewczyna na motocyklu to Sarah Lezito!!!! Stuntrider-ka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1