CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

05 Marca 2016

NOWA KAMPANIA REKLAMOWA MARKI CCC.

CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Polski lider branży obuwniczej CCC wita sezon wiosenno-letni nowym hasłem reklamowym „GO FOR MORE” – „IDĘ PO WIĘCEJ”, stanowiącym element nowej strategii marketingowej spółki oraz rozpoczyna największą w swojej historii medialną kampanię reklamową.

Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.

W kampanii wzięło udział aż 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (2)
ocena
4.5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

amazonka
(Ocena: 4)
2016-03-14 11:05:01

re: CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Ładne mają buty, ale jakoś mach do nich pecha, zawsze jak już kupię to się z nimi coś dzieje i muszę dawać do reklamacji. Wolę jednak kupować w swoim stary, poczciwym Merg pl, tam jeszcze nigdy nic nie musiałam reklamować i jeszcze pomogą mi w wyborze.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
KaśkaS
(Ocena: 5)
2016-03-08 17:59:45

re: CCC - „IDĘ PO WIĘCEJ”

Szczerzę powiedziawszy nie przepadam za Lasockim wolę jednak styl sportowy, czyli adidasy lub trampki i lubię Sneakr, w nowościach mają moje ulubione Nike Roshe Run.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1