Śpiewa, tańczy, gra w filmach i serialach. Natasza Urbańska ma wiele talentów, jednak ciągle stawia na swój rozwój. Właśnie dlatego zdecydowała się zostać projektantką i stworzyć własną markę odzieżową.
Pierwsze kolekcje MUSES nie spotkały się z ciepłym odbiorem potencjalnych klientów. Ubrania wykreowane przez Nataszę zostały również skrytykowane przez większość gwiazd, w tym przez „samozwańczą wyrocznię mody” Joannę Horodyńską.
Mimo to Urbańska się nie poddaje i wciąż rozwija MUSES. Na wszelkie ważne wyjścia wybiera stroje swojej marki. Niektórzy twierdzą jednak, że zamiast być ambasadorką kolekcji – jest jej żywą antyreklamą.
Faktycznie jest aż tak źle? Popatrzcie i oceńcie.
Czekamy na Wasze komentarze.
Fot. ONS
Fot. ONS
Fot. ONS
Fot. ONS
Fot. ONS