Kawaler (miliarder) miesiąca

02 Czerwca 2008

Gwarantuje życie jak w bajce, ma kilka zamków, tytuł księcia i lubi wyścigi. Jego fortuna to 2 miliardy dolarów i najważniejsze - istnieje naprawdę!

Kawaler (miliarder) miesiąca

W 2007 roku był najmłodszym miliarderem na liście Forbesa. Stracił ten zaszczytny tytuł, ale dalej jest księciem i dalej figuruje na liście najbogatszych.

Chodzi oczywiście o Alberta II, księcia Thurn i Taxsis. Ma zaledwie 25 lat, jego ziemie znajdują się na terenie całych Niemiec, a siedziba rodu w Bawarii. Jego pasją są wyścigi, jest nawet mistrzem Niemiec Adac Gt. Liceum ukończył w Rzymie, potem trafił do wojska, obecnie studiuje ekonomię na uniwersytecie w Edynburgu.

Fortuna Alberta wyceniana jest na 2 miliardy dolarów, są to ziemie na terenie Niemiec wraz z pałacami i zamkami, fabryki i browary.

Jeśli któraś z was jest fanką wyścigów, może się przerzucić z nudnych polskich zawodów na niemieckie i szukać Alberta pośród rajdowców.

Strony

Komentarze (48)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-12-17 18:06:07

co mu po tej fortunie jak mi się facet najzwyczajniej w świecie nie podoba... facet może mieć miliardy lub diamenty, samochody, pałace ale jak mi się nie będzie podobał to nawet nie ma na co liczyć... wolę biednego który mi się podoba niż bogatego brzydala sorry..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-07-19 20:19:29

WJ7nUd fxykfvvvgzvd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-07-17 14:59:59

ep25l1 phcvmrqorrtw

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-07-17 00:32:47

My hat is off to your astute commnad over this topic—bravo!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-10-05 12:55:31

jakie pojebane piz.y!!!!kasa??? jednak sprawdza się gadanie o kobiecej chciwości i jak to one są łasae na pieniadze....w gdyby was lał po mordzie i co noc gwalcil??? no ale to przeciez niewazne bo kasa kasa kasa....jebnijcie sie w leb.....sama jestem kobieta ale pieniadze nie sa najwazniejsze....ten facet napewno ma taka depresje bo nie moze znalezc sobie normalnej kobiety tylko same takie labadziary jak wy sie kolo niego kreca....zal !!!!!!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-08-09 10:19:55

wy to jesteście jednak puste....tylko o kasie myślicie przeciez on jest przystojny i wg.... chociaż fajnie że ma tyle kaski..... by się wybrało na zakupy xD no ale jest przystojny =** ♥

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-21 11:05:00

Hm...t@k n@pr@wdę to jego bym nie chci@ł@, @le jego ka$$$e czemu nie...xp Alutka_xd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-27 20:59:00

Eh chciałoby się...go mieć ( a raczej jego kaaaaaaaaaase)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-11 19:44:00

[quote="marti"]ehhh.... dla takiego zrobiłabym wszytsko... :}[/quote] chyba raczej dla jego kasy...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-08-12 17:53:00

Oglądałam na MTV program o sexownych książętach i był też on ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz