7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

27 Września 2014

Czasami warto ugryźć się w język!

fat

Obgadywanie innych jest złe. Każdy powinien zajmować się tylko sobą. Nie nam oceniać cudzy wygląd. Bardzo łatwo kogoś zranić. O wszystkim tym dobrze wiemy, a jednak niektóre z nas nie potrafią się powstrzymać lub nie zdają sobie sprawy, że jedno słowo za dużo może wywołać prawdziwą traumę. Dotyczy to zwłaszcza uwag dotyczących wyglądu.

Czasami wypowiadamy je z dobrego serca, próbując docenić lub pocieszyć, ale mogą zostać zrozumiane na opak. Niektóre z nas są tak bardzo skoncentrowane na swoich kompleksach, że jakakolwiek wzmianka na ich temat może skutkować drastycznym spadkiem poczucia własnej wartości. Szczególnie, jeśli naszym największym problemem jest tusza. Komentarze na temat wagi i sylwetki to zawsze ogromne ryzyko.

Bywa i tak, że kobieta rzeczywiście nie ma figury modelki, ale lubi siebie. Wtedy tym bardziej powinnaś unikać sytuacji, kiedy mogłaby zrozumieć, że Ty masz coś przeciwko temu. Oto teksty, które denerwują każdą puszystą dziewczynę. Niezależnie, czy czy ma z tym problem, czy w pełni akceptuje siebie.

Strony

Komentarze (40)
ocena
4.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Weronika
(Ocena: 5)
2014-11-26 08:04:40

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Widać że na tym forum piszą same CHAMY które nic nie rozumieją

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
sdfc
(Ocena: 5)
2014-10-09 18:29:36

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

to co mam mówić, żryj mniej gruba świnio?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-29 21:25:17

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

czekam na "7 tekstów, których chude/szczupłe dziewczyny nie chcą dłużej słuchać"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-28 21:10:34

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Szacunek należy się każdemu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-28 20:07:28

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Trzeba obrazac grubsow, bo jak to zaakceptujemy to nie beda sie tym przejmowac i bedzie ich co raz wiecej ;D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-28 19:48:56

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Chyba w redakcji macie zakompleksione grubasy...bo cigle dajecie teamy jak to grubasy maja zle ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 18:38:45

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Przestac bronic grubasow!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jusi
(Ocena: 5)
2014-09-27 17:36:30

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

Nie znoszę tych wszystkich docinek, które słyszę często od mojej rodziny czy moich znajomych. Nabijają się ze mnie bez przerwy. Odchudzałam się do niedawna i nawet trochę schudłam, ale moja koleżanka powiedziała, że wyglądam jakbym zrzuciła jakiś 1 kilogram... a ja schudłam prawie 6. Chcę coś ze sobą zrobić, ale jedna rzecz zawsze mi podcina skrzydła... u mnie w domu zawsze było dużo słodyczy. Mama co wieczór otwiera czekoladę i pyta czy mam ochote. A ja nie umiem odmówić. Co robić?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 22:59:17

Sama sobie jesteś winna. Rusz grube dupsko i schudnij, a jeśli Ci się nie chce to pogódź się z tym, że chudsza nie będziesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ania
(Ocena: 5)
2014-09-27 23:11:15

Moja droga zależy jak dużą masz nadwagę :) Przede wszystkim nie ma takiej możliwości że nie schudniesz, dla chcącego nic trudnego. Ludzie naprawdę bardzo otyli potrafią zrzucić nawet 30-45 kg tylko jeśli tego chcą ;) Ale żeby tego dokonać musisz sama tego chcieć, nie tylko w kwestii " chciałabym być szczuplejsza" ale w głowie( bo tu chodzi o naszą podświadomość) musisz tego dokonać, tu się zaczyna proces odchudzania. Ja nigdy nie byłam otyła, po prostu normalnej budowy ale postanowiłam że chce mieć figurę taką jaką mają śliczne dziewczyny :) I co? Osiągnęłam to, pracą 2-letnią chodzi mi o ćwiczenia, nawyki żywieniowe itd. Ja sobie nie wyobrażam teraz nie jeść zdrowo, czy zapychać się słodyczami po prostu mój organizm sam odrzuca takie rzeczy, nie jadam fast foodów, jestem filigranowej budowy do tego dołączam ruch w każdej postaci ( siłownia, chodzenie pieszo, rower, basen cokolwiek) i figurka sama się utrzymuje przez cały czas niezależnie ile lat mija. Ale musisz zapamiętać sobie jedno jeśli chcesz schudnąć rzeczywiście to koniec z dojadaniem, koniec ze słodyczami, dieta dieta i jeszcze raz dieta. Nie chodzi o to żeby nie jeść i odstawić praktycznie wszystko, absolutnie nie. Po prostu musiałabyś zacząć jeść regularnie, mięso, dużo warzyw, owoców, odtłuszczone produkty, grejpfruty, serki greckie, jeśli jesteś bardzo głodna i chcesz dojeść to np owoc + jogurt, jabłko, płatki kukurydziane , kisiel który jest słodki może zastąpić słodycze. Ale koniec właśnie z czekoladą, batonami, cukierkami itp , koniec z fast foodami, niezdrowymi słonymi przekąsakami, jedzeniem bez umiaru. I teraz tak taka dieta zdrowa i rygorystyczna, pilnowanie się musi trwać conajmniej rok póki pamiętają to komórki tuczne. Jeśli dasz się ponieść wodzy to wszystko na nic. Nie zniechęcaj się bo nie widać od razu efekty, od razu nic się nie dzieje i warto czekać na później. ;) Ale nikt Ci nie pomoże , możesz to zrobić ty sama. Tylko Ty i nikt więcej ;) I nie ma odwrotu jeśli rozpoczniesz a jeśli nie masz aż tak silnej woli żeby sobie z tym poradzić to nie schudniesz. Musisz być ze sobą szczera i albo coś z tym zrobić albo to zaakceptować ;) Pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kasia
(Ocena: 5)
2014-10-09 20:37:33

Może powinnaś przyjmować chrom? Ja miałam problem z wieczornym podjadaniem. A to batonik, a to kawałek czekolady i kilogramy powolutku narastały. Nie czułam sie z tym najlepiej i zabrałam sie za siebie. Kupiłam rower na którym codziennie jeżdżę do pracy, pije sporo wody, zero "śmieciowego jedzenia" i zaczęłam też brać suplement 2BeSlim. Po miesiącu było już 4 kg mniej. ten suplement ma w sobie sporo wyciągów roślinnych i chrom który skutecznie hamuje apetyt na słodycze.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ja
(Ocena: 5)
2014-09-27 14:50:00

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

jakie brwi, bleeeeee

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 12:13:46

re: 7 tekstów, których puszyste dziewczyny nie chcą dłużej słuchać

A może wreszcie 7 tekstów,których nie chcą słuchać szczupłe dziewczyny? Np: 1. Zjedz coś. 2. Kobieta powinna mieć krągłości. 3. Pewnie jesz tylko sałatę. 4. Wszystko na Tobie wisi. Zrób coś z tym! 5. Facet nie pies na kości nie leci. 6. Po co Ci stanik i tak nie masz na co go założyć. I absolutny hit: 7. Na pewno masz anoreksję!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 12:23:22

Ja to słyszę a daleko mi do chudej. Jak wyliczyłam moją idealną wagę to musiałabym jeszcze 4 kilo zrzucić a i tak mi wpychają jedzenie bo niby jestem za chuda. Ideał to niska przysadzista klucha na granicy nadwagi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2014-09-27 14:26:04

DOKŁADNIE!! Ja mam niedowagę i nie umiem nic z tym zrobić, nie wyglądam jak anorektyczka ale gdzieniegdzie mi odstaje :(. co z tego że jem wszystko na co mam ochotę? grubych nie można obrażać ale chudych już tak... nonsens

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 15:54:40

8. Czemu mało jesz? Przecież jesteś szczupła.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-27 18:18:59

Polać jej! otyłość przeważnie bierze się ze złych nawyków żywieniowych i złego trybu zycia. Fakt niezaprzeczalny. Zawsze mnie zastanawia dlaczego tyle użalamy się nad ludźmi, którzy sami do takiego stanu doprowadzili, ale oszczerstw w kierunku dziewczyn zadbanych albo z natury szczupłych już nikt łagodzić nie próbuje. Na hasło: jakaś Ty chuda, oczekuje się, ze się uśmiechnę. Gdybym powiedziała do kogoś : jakaś Ty gruba, nasłuchałabym się jaka jestem wredna i chamska, a ja nie widzę różnicy, i to i to jest nie w porządku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-28 19:55:48

Wyjełas mi to z mysli ! Dokladnie ! Grubasow nie mozna obrazac, a chude juz mozna ....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz