Problem dnia

Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

11 Maja 2013

Dziewczyny, co robić? Mój facet jest chyba strasznym nudziarzem. Spotykamy się ze sobą od 7 miesięcy i do tej pory - wiadomo - najlepiej nam było po prostu w łóżku. Zamawialiśmy chiońszczyznę albo pizzę, włączaliśmy film, uprawialiśmy seks... Wszystko to można robić w sypialni, ale kiedyś trzeba z niej wyjść!

Ostatnio kilka razy zaproponowałam mu, żebyśmy wyszli do kina, teatru, cokolwiek! Moglibyśmy nawet zjeść obiad w knajpie, ale on NIE! Bo po co, skoro można to zrobić w domu i jeszcze będzie taniej... Jest maj, więc zaczęłam coś przebąkiwać o wspólnych wakacjach, jakimś wyjeździe, ale on... okazuje się, że nigdy nigdzie nie był i nie czuje potrzeby zobaczenia świata!

Kocham go, to miły, ciepły i dobry chłopak, ale... czy warto się z takim wiązać i liczyć, że się zmieni? Ma już 26 lat i coś mi się wydaje, że zapuścił korzenie w kanapie przez telewizorem już na dobre...

Strony

Komentarze (17)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Aga
(Ocena: 5)
2017-01-18 00:04:36

Moj facet tez lezy wieczorami przed tv. Ale mi to nie przeszkadza. Wole zeby lezal niz szlajal sie z kumplami na piwo. Wiem,ze jest w domu. A ja jak mam chec,jade do kolezanki czy robie cos dla siebie. Nie ma co nazekac. Wedlug mnie gorszy by byl taki co ciagle lata do kumpli. Tez lubie poleniuchowac na kanapie,czasem wole niz jakis wypad z kolezankami,ktore czesto sa zawistne,obgaduja itd.mam wtedy wszystko w de. . .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-13 11:18:09

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

Możesz go próbować namawiać, ale marna szansa, że on będzie z tego czerpał przyjemność. A jak wreszcie się zgodzi to będziesz przez całe wyjście czy wyjazd zestresowany czy aby mu się podoba :P Rezygnować ze związku dlatego że facet jest domatorem to zła decyzja. Ale możesz wyjechać z ze znajomymi, iść do kina z siostrą... :) Zwróć tylko uwagę czy to wszystko to tylko i wyłącznie uwielbienie kanapy czy może jest skąpcem, bo to już jest poważny minus. Jak rozumiem chłopak nie ma problemów finansowych? W sumie w ciągu 7 miesięcy mógł jeszcze wszystko ukrywać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Podpis...
(Ocena: 5)
2013-05-13 08:02:00

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

Powiedz mu wprost, że czujesz się jak pani do zaspokajania z dowozem chińszczyzny do domu i jeżeli nie zacznie Cię traktować jak partnerki w normalnym związku (z randkami, wyjazdami, prezentami), to niech sobie szuka innej do pizzy i telewizji w łóżku po seksie. Już samo to, że narzeka na wydawanie kasy powinno być dla Ciebie lampką alarmową. Skąpy gorszy niż niewierny :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
S.
(Ocena: 5)
2013-05-13 00:10:51

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

Cóż, może kobiety kiedyś zrozumieją. Rzadko, który mężczyzna się zmienia. I nie warto się łudzić. Takie różnice między wami będą się pogłębiać. Nie ma sensu się zmieniać na siłę. On woli siedzieć na kanapie, a ty wychodzić z domu. To się raczej nie zmieni. Pozdrawiam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Podpis...
(Ocena: 5)
2013-05-12 20:16:30

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

u mnie znow jest na odwrot to ja nie chce i nie mam ochoty nigdzie wychodzic a moj chlopak by wychodzil. Rozumiem tych facetow ktorzy siedza w domu, bo jestem taka sama. Po co mijac kase na duperele jak mozna w domu siedziec, moze to jest pewien rodzaj depresji, mnie sie odniechcialo z kimkolwiek spotykac bo zawsze musialam w ciezkich chwilach liczyc na siebie, to po co mam z kims takim pic piwo, a tak wyloze sie na kanapie i mam wszystko gdzies przynajmniej nikt mi dupy nie zawraca.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Aga
(Ocena: 5)
2017-01-17 23:58:04

Szczera prawda

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-12 18:43:43

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

to współczuje! byłam 5 lat w takim związku ale w końcu nie wytrzymałam i sie rozstalismy... uwazam ze te lata to była strata czasu, a łaczyło nas przezwyczajenie do siebie a nie miłośc bo nie osuzkujmy sie ale bierzmy z życia troche wiecej. Teraz mam wspaniałego męzczyzne który mnei docenia i wymysla niespodzianki, wyjscia, wyjazdy i jest PRZECUDOWNIE ! tobie tez tego życze :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2013-05-12 14:41:24

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

można by rzec, że mam podobną sytuację, tylko, że mój chłopak zamiast siedzieć cały czas przed tv to śpi, a jak nie śpi to pracuje i potem znowu śpi, nie ma dla mnie praktycznie czasu, parę godzinek w sobotę, jak mu zaleci oczywiście, a gdy jak ja coś proponuję to zawsze słyszę nie albo zobaczymy, albo kiedy indziej i na to kiedy indziej mogę czekać do śmierci. Coraz bardziej się tym denerwuje i jest mi przykro, bo on nawet nie ma czasu, żeby ze mną porozmawiać. Czy ja naprawdę chcę takiego związku??? Niesądzę. Dodam tylko, że pracujemy razem i widujemy się 6x w tygodniu, ale nigdy nie pracujemy razem, mijamy się tylko na korytarzu i czasem rzucamy jakieś uwagi odnośnie pracy. Coraz częściej myślę o zakończeniu tego związku i wyjechaniu do innego kraju.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-13 18:43:20

a mieszkacie razem?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-12 09:44:58

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

Napisz odpowiedź...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-11 22:01:07

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

u mnie identyczna sytuacja,jesteśmy z sobą 2 miesiące ( na początku wychodziliśmy na miasto itp.) odkąd go zaprosiłam do mnie on nie chce ruszać się nigdzie,siedzimy u mnie oglądamy film ... przestał proponować wyjście na miasto :/ kurde,jest taka ładna pogoda można wyjść na spacer,do znajomych,do kina a my siedzimy w domu i gapimy się w ekran monitora to staje się już nudne,jesteśmy młodzi a zachowujemy się jak staruszki ...Muszę jakoś to zmienić bo inaczej nic z tego nie wyjdzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-11 11:57:23

re: Mój chłopak tylko by siedział na kanapie przed TV. Nie chce nawet nigdzie wyjechać! - Ewa, 22 l.

Ja tak miałam z byłym facetem - rozstaliśmy się bo dzieliło nas więcej niż łączyło. Ja potrzebuję wyjść poznać świat ludzi i miło spędzić czas a nie zamulać w domu. Rozumiem po ciężkim dniu pracy, ale tak o?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz