TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

23 Kwietnia 2014

Sprawdź, jakich mężczyzn do siebie przyciągasz.

Jon Kortajarena

Pieniądze szczęścia nie dają – nie powiedział nigdy nikt biedny. Nasze spojrzenie zawsze zależy od pozycji, z jakiej patrzymy na świat. Jeśli jesteś dobrze sytuowaną i zaradną kobietą, o wiele łatwiej będzie Ci wyznawać teorię, że liczy się bogactwo wewnętrzne, a nie materialne. Mimo wszystko, nie brakuje kobiet, które same radzą sobie świetnie, ale podświadomie przyciągają i wybierają mężczyzn ze znacznie skromniejszą zawartością portfela.

Nie ma w tym nic złego, bo uczucia rzadko mają cokolwiek wspólnego ze zdrowym rozsądkiem. Jeśli sytuacja ta nie krępuje Ciebie, ani partnera – może Wam się udać. Problem pojawia się wtedy, jeśli zupełnie tego nie planowałaś, a jakimś dziwnym trafem w Twoim otoczeniu pojawiają się sami kiepsko ubrani, niesamodzielni i spragnieni Twoich pieniędzy mężczyźni.

Rozwiąż nasz psychotest i sprawdź, jakich facetów do siebie przyciągasz. Za każdą odpowiedź twierdzącą przyznaj sobie 5 procent, za negatywną – 0 proc. Zsumuj wszystkie odpowiedzi, a wynik powie Ci, czy w związku pełnisz rolę równoprawnej partnerki, czy może jednak Matki Teresy. Im wyższy wskaźnik procentowy, tym biedniejszy mężczyzna u Twojego boku.

Strony

Komentarze (25)
ocena
4.4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-24 20:40:01

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

W sprawach miłosnych i nie tylko konsultuje się z Paulusem (wrozbitapaulus.pl) , pisze on całą prawdę, wszystko co przewidywał w moich sprawach się potem ziściło.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-25 01:20:13

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

Ja nie musze jeździć Maybachem, mogła by byc nawet i ta wstętna multipla ale munimum zaradności finansowej powinien wykazywać facet. JA sama się utrzymuje ale nie chciałabym utrzymywać drugiej osoby (oczywiście w poważnym związku, jak by był chory czy coś ale tak to m ipasożyt nie potrzebny). Mam koleżankę która umawia się z paszczurami albo nudziarzami tylko dla ich pieniędzy, mimo iż sama z biednej rodziny nie jest, ale najwyraźniej jest zachłanna. Ja niestety przyciągałam samych pasożytów. Kiedy mieszkałam z rodzicami (a oni są raczej zamożni) kręciło sie pełno takich pasożytów koło mnie. Miałam koleżankę ,która uwielbiała żerowac na kasie moich rodziców, pożyczała sobie moje ciuchy, kosmetyki a nawet bardziej wartościowe rzeczy i nigdy nie oddawałą. Zapoznała mnie ze swoimi kolegami, To była cała banda naciągaczy i tak oszukiwali ludzi dla pieniędzy. Był taki jeden co zaczynał randkę od tekstu " nie ma w firmie u twojego taty jakiegoś wolnego etatu?". Byłam młoda i naiwna to dałam się uskubac z pieniędzy. Bywały takie chwile ,że umawiałam sie na spotkanie w kinie z chłopakiem, przychodził on z kolegami i ja musiałam kupić wszystkim bilety.W pewnym momencie doszło do tego ,że sama pożyczałam pieniędze i chodziłam w starych ubraniach bo całą kasę wydałam na tego chłopaka a jego koleżanka zabrała mii ciuchy. Dobrze ,że prawdziwi przyjaciece pomogli mi się opamiętać. Niesety wyszłam na tej znajomości stratna kilka tysiecy złoty i nowe PSP ale nigdy już nie zwiąże się z żadnymi naciągaczami ani nie będę miec takich znajomych

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Podpis...
(Ocena: 5)
2014-05-08 18:52:36

Napisz komentarz...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-24 08:51:21

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

Sorry, ale hajs się musi zgadzać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-24 01:53:15

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

Jak nie ma samochodu na min srednim poziomie i wlasnego miezkania/domu to nie ide na randke :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-24 12:12:08

hehe dokładnie ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-24 19:56:14

gdyby byli faceci którzy są tacy jak Ty to pewnie nigdy byś z nikim nie poszła na randkę bo widocznie sama nie masz domu ani mieszkania skoro polujesz na czyjeś.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 3)
2014-04-23 22:10:32

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

25 % chociaż i tak uważam, że cały test średni ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-23 15:53:11

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

Czy w swoich wyborach uczuciowych kierujesz się bardziej sercem, niż rozumiem? Hahhahah JAK ODPOWIEDZIEĆ NA TO PYTANIE TAK LUB NIE? ILE PROCENT SOBIE PRZYZNAĆ?!?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2014-04-23 17:19:04

pytanie nie brzmi "bardziej sercem CZY rozumem" ale "bardziej sercem NIŻ rozumem". więc jeśli sercem to 5 a jeśli jednak rozumem to 0. czytanie ze zrozumieniem nie boli

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
taktak
(Ocena: 1)
2014-04-23 14:56:55

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

bardzo denny artkul... piszecie bzdury poprostu .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-23 14:19:32

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

45%, niestety przyznam szczerze, że mam pecha do facetów nieudaczników (bez obrazy), bez dobrej pracy, bez auta, mieszkających z rodzicami. Mój pierwszy facet był zaradny: mieszkanie, auto, dobra praca, ale niestety mnie zostawił. A potem miałam jeszcze 3 facetów i każdy taki właśnie nieudacznik. Nie wiem z czego to wynika, może mam kompleksy, że nie zasługuję na nikogo lepszego? Nie chcę milionera ale facet w pewnym wieku bez prawka i auta to po prostu trochę głupio. Nawet już rodzice się ze mnie śmieją, że samych nieudaczników przyciągam. Choć ja wiem, że żyjemy w trudnych czasach, duże bezrobocie, nie każdy ma mieszkanie po babci, ale czemu każdy facet z którym się spotykam nie ma nawet głupiego najtańszego samochodu?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kita
(Ocena: 5)
2014-04-23 13:16:47

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

,,Pieniądze szczęścia nie dają – nie powiedział nigdy nikt biedny." Właśnie tylko biedni to powtarzają... -.-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-23 16:21:54

Własnie... to jest kłamstwo dla biednych, żeby nie było im smutno.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-23 12:50:00

re: TEST: Czy przyciągasz do siebie facetów, którzy nie mają KASY?

hmmm... wynik testu nie wiele wyjaśnił

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz