Osoby pracujące na pełny etat, spędzają w biurze większość dnia. I choć częste przebywanie w gronie współpracowników ma bez wątpienia wiele zalet (możemy przecież poplotkować w gronie koleżanek z firmy lub poflirtować z kolegą z pracy), czasami zostajemy narażeni na sytuacje, które wyprowadzają nas z równowagi. Zwłaszcza, kiedy nasi firmowi znajomi nie przestrzegają podstawowych zasad higieny.
Co dokładnie irytuje nas w tej kwestii? Z sondażu, przeprowadzonego przez stronę NationaleVacaturebank.nl wśród 1100 respondentów wynika, że najbardziej nie znosimy, kiedy od naszych współpracowników czuć zapach potu. Równie denerwujące jest niemycie przez nich rąk po skorzystaniu z toalety, a także ich nieświeży oddech. Na czwartym miejscu zestawienia znalazło się głośne i nieapetyczne spożywanie posiłków, a na piątym - donośne dmuchanie nosa.
Ankietowani przyznali jednak równocześnie, że sami nie są bez winy. Ponad połowa z nich nie sprząta zazwyczaj swojego biurka, co może być mocno rozpraszające dla pozostałych osób z biura.
A Was co najbardziej denerwuje we współpracownikach? Czekamy na Wasze komentarze!