Czas rzucić to wszystko i założyć blog?!

15 Lipca 2016

Jesteś zmęczona codziennymi obowiązkami i chciałabyś zarabiać więcej? Załóż blog!

Co chwila słyszymy o influencerkach, dziewczynach prowadzących poczytne blogi czy popularne vlogi, które na swojej internetowej aktywności zarabiają krocie.

Wiele z nas nie pogardziłoby pewnie nawet częścią ich dochodów. Tylko jak znaleźć się w gronie rozpoznawalnych i zarabiających blogerek?

Dwa kroki do sukcesu


Teoretycznie recepta jest znana. Po pierwsze trzeba regularnie przygotowywać ciekawą treść, promować ją w mediach społecznościowych i komunikować się z czytelnikami. Po drugie, należy dotrzeć ze statystykami i swoją ofertą do reprezentujących marki domów mediowych i agencji kreatywnych. I właśnie na tym drugim kroku potyka się wielu obiecujących blogerów i vlogerów. Dotarcie do reklamodawców to bowiem najtrudniejsze zadanie. Nawet jeżeli mail od nas trafi do właściwej osoby, nasze zgłoszenie może utonąć w morzu podobnych. Poza tym, czasem ciężko się oprzeć wrażeniu, że agencje mają listy swoich sprawdzonych, ulubionych internetowych twórców, na które nowym autorom trudno się dostać. W efekcie czytając doniesienia z branży internetowej mamy wrażenie, że lukratywne kampanie trafiają stale do tej samej grupy blogerów i vlogerów. Czyli z naszych planów podbijania internetu jednak nici? Na szczęście rynek reklamy internetowej nieustannie się zmienia. Od pewnego czasu trwa boom na dokładne statystyki dotyczące kampanii reklamowych. To szansa zarówno dla nowych twórców internetowych, którzy dynamicznie zdobywają oglądalność, jak i dla influencerów, którzy przez długi czas utrzymują w swoim zasięgu rzesze wiernych fanów. Tym bardziej, że w sieci w czerwcu 2016 pojawił się serwis, za którego pomocą blogerzy i vlogerzy mogą bezpłatnie, w prosty sposób zaprezentować się reklamodawcom – WhitePress Influencer.

Gdzie pieniądze czekają na blogerów?


WhitePress Influencer to portal skierowany do influencerów i reklamodawców. Blogerzy i vlogerzy mogą w nim przedstawić swoją ofertę w sposób obiektywny, podając m.in. liczbę unikalnych użytkowników, fanów na Facebooku, widzów na YouTube, followersów na Twitterze, obserwujących na Instagramie czy widzów na Snapchacie, a także wyniki poprzednich kampanii reklamowych. Domy mediowe, agencje kreatywne i inni reklamodawcy będą zaś mieć dostęp do szerokiej bazy sprawdzonych influencerów, dzięki czemu z łatwością do każdej kampanii będą mogli dobierać najlepiej pasujących blogerów i vlogerów.

Nowy serwis, sprawdzone rozwiązania


WhitePress Influencer to nowy projekt twórców platformy whitepress.pl. WhitePress wspiera działania content marketingowe i reklamę internetową, a także świadczy dedykowane usługi dla agencji interaktywnych, domów mediowych i klientów premium. - Wszystkie cenione przez reklamodawców i wydawców cechy whitepress.pl będą obecne także w module WhitePress Influencer. Blogerzy i vlogerzy przelewy otrzymają w ciągu jednego dnia roboczego od zakończenia kampanii, a reklamodawcy zyskają dostęp do szerokiej bazy influencerów i konkretne statystyki dotyczące kampanii. Zapraszam do rejestracji swojego bloga na stronie www.whitepress.pl/influencer już teraz. Moduł dla reklamodawców uruchomiony zostanie we wrześniu – mówi Patrycja Górecka, Project Manager w WhitePress.

A jeśli dopiero zaczynam blogowanie?


Projekt WhitePress Influencer to nie tylko potężna baza z adresami www oraz statystykami blogerów i vlogerów. To także portal influencer.pl, w którym znajdziemy informacje z życia blogosfery, porady dotyczące blogowania, rankingi oraz wywiady z influencerami. Wartościowe informacje znajdą w nim dla siebie blogerzy, zarówno początkujący jak i działający w sieci od lat, ich fani oraz pracownicy branży marketingowej. WhitePress Influencer jest więc także projektem edukacyjnym oraz popularyzującym ideę influencer marketingu.

Strony

Komentarze (4)
ocena
3.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

dpblogpl
(Ocena: 5)
2016-07-16 08:34:35

Sama korzystam z whitepress. Dzięki niemu miałam kilka zleceń. Na swoim blogu piszę o tym jak zarabiać, zapraszam. www.dpblog.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Paula
(Ocena: 5)
2016-07-15 15:22:25

Ja prowadzę bloga, ponieważ jest to moje hobby a nie chęć zarobku. Robie to z pasji. Każdy post tworzę na podstawie własnych odczuć i do każdego wpisu starannie się przygotowuje. Mój blog działa na zasadzie demotywatorow. Codziennie jeden, krótki, motywacyjny (badz inny) wpis. Moja strona to www.womenlife.blog.pl, nie tylko dla Kobiet! Zapraszam ! :))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: )
2016-07-15 22:28:36

a na hobby można zarabiać i np. wykonywać je częściej, lepiej i na nim się skupić :) większość ludzi pracuje dla pieniędzy, gdyby wygrali w totka rzuciliby wszystko i zajeli się tylko swoim hobby - a sytuacja kiedy hobby daje zysk to w sumie trochę podobna sytuacja ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Doris
(Ocena: 5)
2016-07-15 14:16:36

ciekawe!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1