7 najgorszych rzeczy, których nie powinnaś robić w pracy

17 Czerwca 2014

To może zaszkodzić Twojej karierze.

biblioteka

Praca dla większości ludzi jest źródłem sporego stresu. To zrozumiałe. Nawał obowiązków, sprawozdania, dojazdy, rywalizacja ze współpracownikami, wymagający szef… Niektórzy nie wytrzymują presji.

Jeśli jednak zależy Ci na tym, by Twoja kariera rozwijała się jak najlepiej, koniecznie przeczytaj, czego powinnaś unikać w miejscu pracy. Te „przewinienia” mogą narazić Cię na śmieszność!

Strony

Komentarze (9)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-06-19 18:52:25

re: 7 najgorszych rzeczy, których nie powinnaś robić w pracy

ja z mojej pierwszej pracy w życiu musiałam sie zwolnić przez plotki w które zostałam wkręcona, aby nie spadło na starych pracowników zrzucili je na mnie, poza tym byłam jedną osobą niepalącą i za każdym razem gdy całe biuro wychodziło na fajka ja zostawałam sama, ponoć nieźle mi wtedy wówczas obrabiali dupę ale nie złamałam się i nie zaczęłam palić, po prostu zmieniłam pracę i to była najlepsza decyzja z możliwych. Szkoda mi tylko szefa bo był porządnym, dobrym człowiekiem a pod jego nieobecność pracownicy nieźle się opieprzali i obrabiali mu tyłek.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Doma
(Ocena: 5)
2014-06-17 03:22:11

re: 7 najgorszych rzeczy, których nie powinnaś robić w pracy

Trzeba myśleć co i przy kim się mówi!Ludzie są wścibscy jak diabli ale potem informacje wykorzystują przeciwko Tobie samej.Jednego czego się nauczyłam po 7 pracach w ciągu 4-5 lat że jak najmniej sie odzywać.Gaduły i osoby zbyt naiwne bardzo szybko przekonają sie że w razie zwolnień one polecą pierwsze.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-06-17 20:42:35

dokładnie! zasada ograniczonego zaufania!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1