Porada Stylistek: Jedna sukienka, cztery okazje, cztery stroje!

16 Stycznia 2011

Ciemnogranatowa sukienka-kimono to, jak się okazuje, bardzo dobra modowa inwestycja! Nie dość, że fantastycznie modeluje sylwetkę, to pasuje na wiele okazji, za każdym razem wyglądając inaczej!

Porada Stylistek: Jedna sukienka, cztery okazje, cztery stroje!

Nie tylko klasyczna i ponadczasowa mała czarna spełnia wszelkie warunki niezbędne do zdobycia tytułu ciucha idealnego. W szranki stanęło z nią granatowe kimono z nowej kolekcji Topshop i… nie daje za wygraną!

Oficjalny strój do biura lub na biznesowe spotkanie? Romantyczny look na randkę z ukochanym? Elegancja w teatrze i seksapil na imprezie? Zobacz, jak to osiągąć dysponując jedną sukienką i sprytnie dobranymi do niej dodatkami! Gwarantujemy, nikt się nie zorientuje, że za każdym razem bazę stroju stanowi dokładnie to samo!

Strony

Komentarze (54)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-02-08 21:04:19

river island będzie w lublinie! a co do zestawów to nawet, nawet

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-18 20:32:45

Ładne zestawy, nawet świetne, tylko bez przesady ale kto ma tyle kasy żeby ubrać sie jak na str 2 ? Fajnie by było gdyby to były jakies realne ceny a nie jakieś takie na które można tylko popatrzeć, nie kazdy na kase żeby sobie kupić torebke za 800 zł o bez przesady. To jest wręcz śmieszne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-18 09:52:32

Dla narzekajacych: popatrzcie na te stylizacje, a potem zastanowcie sie, jaki ciuch z waszej szafy moze byc "baza", co do niej pasuje (buty ktore masz? torebka ktora masz? apaszka ktora masz?) i stworzcie swoj wlasny komplet! Czasem wystarczy dokupic kolczyki lub pasek, by ciuch zaczal wygladac fajnie. Troche wyobrazni.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 22:48:57

nienawidzę panterki .. kojarzy mi się z .. dziwkami, ale to tylko subiektywne odczucia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 22:12:34

stać mnie na chustkę i rajstopy z tych stylizacji.. jupi...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 22:30:33

to do roboty idz, a nie uzalaj sie tu!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 20:28:38

ciekawe kogos stac na takie zestwy... powinni dawac takie rzeczy na ktore stac zwyklych smiertelnikow;d

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 17:22:58

Bardzo dobre stylizacje! Pochwalic, pochwalic. Jedno pytanko: te wezowe buty z Aldo to gdzie sa dostepne? Bo weszlam na strone sklepu i nie udalo mi sie ich znalezc. Byc moze jest to moje nieumiejetne szukanie... Ale bede wdzieczna za jakis cynk. Albo link :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 14:46:27

nigdy nie zalozylabym butow ze zdj 5.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 14:40:21

piękne buty ze strony drugiej

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 12:56:09

kupiłam identyczne buty w deichman'ie za 70zł ..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-17 14:41:56

które? te z top shop'u są śliczne niestety dla mnie za drogie :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz