Na śniadanie schrup BŁYSKAWICZNE TOSTY z warzywami i żółtym serem! (tanio & szybko)

26 Września 2012

Pyszne kanapeczki na ciepło - idealne na ekspresowy lunch czy śniadanie!

Tosty z brokułami, pieczarkami i papryką

Dobrze wiemy, jak to jest, gdy nie ma czasu nawet na śniadanie. Każda z nas chciałaby rano delektować się aromatyczną kawą, czytać gazetę i raczyć się pyszną jajecznicą z kurkami, ale niestety, mało kto może pozwolić sobie na taki luksus.

Jednak to wcale nie oznacza, że o świcie skazane jesteśmy na czerstwy chleb z dżemem - proponujemy Wam szybkie w wykonaniu i tanie tosty z pysznymi warzywami i serem żółtym. Na ich wykonanie będziesz potrzebowałą zaledwie kwadrans, a gdy warzywa będą się piec w piekarniku, Ty możesz nakładać tusz na rzęsy albo suszyć włosy. Oczywiście przepis można dowolnie modyfikować w zależności od tego, jakie warzywa mamy akurat w lodówce.

Tosty z brokułami, pieczarkami i papryką (źródło: www.handletheheat.com)

Składniki (na 4 porcje):

1 mały brokuł, pokrojony na różyczki, 1 łyżka oliwy z oliwek, sól i pieprz do smaku, 4 pieczarki, obrane i pokrojone w plasterki, 2 czerwone papryki, oczyszczonej i pociętej na plasterki, 1/4 szklanki majonezu, 1 rozgnieciony ząbek czosnku, 4 kromki chleba wiejskiego, 115 g sera żółtego (np. Gouda) pokrojonego w cienkie plastry

Przygotowanie:

Nastaw piekarnik na ok. 180C. Wyłóż blachę do pieczenia folią i wyłóż na nią różyczki brokuła. Polej oliwą z oliwek, dodaj soli i pieprzu. Podpiecz brokuły, odwracając je po paru minutach na drugą stronę, przez ok. 4-6 minut. Dodaj pieczarki i paprykę, posyp solą i pieprzem i zapiekaj, przerzucając warzywa na drugą stronę, przez 8-10 minut.

W międzyczasie do małej miski przełóż majonez, czosnek, dodaj soli i pieprzu. Dokładnie wymieszaj, a następnie posmaruj sosem kromki chleba. Na wierzch wyłóż pieczone warzywa i ser żółty, następnie wstaw kanapki do piekarnika na ok. 2-4 minuty, aż ser stopnieje i nabierze złocistego koloru. Podawaj natychmiast.

Marta Małachowska

Zobacz także:

Przepis na ZDROWY OBIAD: Grillowana pierś z kurczaka z brązowym cukrem i cytrusami!

Grillowany kurczak w niecodziennym wydaniu z sosem z brązowego cukru i cytrusów smakuje jeszcze lepiej!

Przepis na PESTO Z BAZYLII! Włoskie klimaty w zaciszu domowej kuchni - LOVE IT ♥

Od dziś spaghetti nabierze nowego, lepszego smaku!

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (17)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-29 21:06:09

Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8 5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2 1 3 7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0 2 0 4 2 0 0 5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9 3 0 1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Ciekawe?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-28 19:06:24

ha ha szybko :P malując rzęsy przewracamy warzywa :P nakdajac roż na policzki smarujemy sosem chlebek...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 22:36:26

laski, ale narzekacie. trochę już przesada. takie kanapki to fajna sprawa, nie musicie ich jeść na śniadania i przede wszystkim - nie musicie ich jeść w ogóle, nikt Was nie zmusza.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-30 01:24:34

no pewnie że nikt nie zmusza, chodzi o to, że autorka grubo przesadziła nazywając danie "błyskawicznym". Nawet "szybkie" to za duże słowo ;) takie śniadanie w weekend to ja rozumiem, ale w tygodniu? Między nakładaniem podkładu a suszeniem włosów przekładać warzywa w piekarniku i w "między czasie" (jakim jeszcze czasie?!) mieszać w misce sos? Totalny absurd :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 18:57:12

tanio & szybko & nie zdrowo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 18:52:22

SZYBKO????????? no ja nie wiem czy tyle czynności można wykonać szybko!!!! rano każda sekunda się liczy, a nie obrać, pokroić, podsmażyć itd itp...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 12:57:30

Rano czosnek? ;) No to taka moja rada, po czosnku pietruszka, jeśli pracujemy z ludźmi :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 14:29:17

nie myjesz zębów po śniadaniu? ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 15:11:16

jak zjeszc czosnek to mycie zebow wiel nie da bo zapach wychodziz pluc i sie urtrzymuje dluzszy czas;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-10-01 14:24:45

zapach nie wychodzi z płuc xD jasne, mycie zębów nie pomoże - pietruszka wskazana jak najbardziej, ale proszę, płuca nie mają tu nic do rzeczy xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 11:30:10

a nie lepiej na patelni podpiec? chociaż te warzywa. chyba bedzie duzo krócej trwalo to przygotowanie ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 07:06:16

z jajecznica jest szybciej;P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 10:36:18

dokładnie... :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 12:04:07

nie każdy ma ochotę rano na jajecznicę

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-09-26 12:41:47

nie rozumiem sensu ostatniego komentarza. na tosty też nie każdy ma rano ochotę, no i co? proste stwierdzenie faktu - jajecznicę robi się szybciej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz