Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

07 Października 2013

Przeczytaj, czy ON wkróte Ci się oświadczy!

zakochani

Pytanie o to, czy on ci się oświadczy, spędza ci sen z powiek? Czas odetchnąć głęboko, gdyż można to przewidzieć. Jak? Znamy pewne sposoby.

Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale faceci bardzo często (nawet podświadomie) wysyłają nam sygnały dotyczące swoich zamiarów. To po nich można poznać, czy wasz związek zmierza w kierunku ołtarza czy, no cóż, stoi w miejscu.

Oto znaki, które podpowiadają, że twój mężczyzna jest gotowy na ślub.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (19)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-23 21:49:42

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Kiedy jestem ciekawa swoich spraw uczuciowych kontaktuję się z wróżbitą Paulusem (wrozbitapaulus.pl), jak dotychczas wszystkie jego wróżby w stosunku do mnie się sprawdzały.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jolka
(Ocena: 5)
2014-08-27 16:04:26

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

tutaj więcej info na ten temat znalazłam kobieco.pl/milosc/gotowy-malzenstwo/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mycha
(Ocena: 5)
2013-10-18 19:04:53

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Dziewczyny ja mam 19 lat i jutro powiem swojemu mężczyznie sakramentalne TAK. Nie chcieliśmy dłużej czekać jetsesmy ze soba 2 lata. Tylko boje sie ze po slubie zaraz bede w ciąży a tego nie chce bo przedemna studia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Patrycja
(Ocena: 5)
2013-10-07 17:59:06

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Mój chłopak po 7 latach związku oświadczył mi się...w samochodzie nie klękając i nie zapytal czy zechce zostac jego zona tylko czy spedzic reszte zycia. Mysli, ze jak dostałam "drogi pierscionel " to co ? w ogole nie używa słow my... nie mówi o naszej wspólnej przyszłosci. Ostatnio tylko ciągle sie chwali ile zarabia... Pomijając fakt ze dobrze zarabia dzięki mnie bo namówiłam go na zalozenie firmy takiej jaka maja moi rodzice i sie znam w jakims stopniu na tym fachu, niestety ta praca jest generalnie dla mezczyzny. Konieta moze w tej firmie w zasadzie siedziec przed kompem i odbierac telefony... Przez cały czas on nie mial pomysłu na siebie, jego rodzice jakos...no ja nie wiem ... powinni troszke go nakłonić by sie za cos zabral. Ostatnio dostał mandat (najnizszy i to za swoja glupote) to powiedzial, ze nigdzie nie wyjdziemy bo dostał mandat , no szok :| Pomijajac fakt ze zarabia minimum 10 tys. Nie wiem co mam robic bo czuje sie dziwnie w tym związku, niedoceniona wydaje mi sie ze On zaczyna widzieć tylko swój czubek nosa, powoli zaczynam załowac ze go namowilam na firme, ze jemu ojciec pomogl, bo on sie tylko mądruje. Mowie mu co robi zle ze powinien to i tamo poprawic to on mi na to ze to jego firma i ze on wie lepiej,drazni mnie tez miejsce pracy..taki chaos. Nie dociera do niego to ze powinien miec porzadek bo skraca to czas pracy i jest latwiej sie odnalesc. Nie jestem pedantem ale nie lubie jak czlowiek moze sie o swoje nogi potykac przez balagan :(. Boli mnie tez to ze chodzimy 7 lat i z jego strony nic o slubie kiedy ? ile mozna chodzic ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 18:44:10

Wiesz, moze napisz mu to wszystko w liście. On sam zna najlepiej sytuacje. Nie ma co sie brać za ślub na razie skoro tyle rzeczy Ci w nim przeszkadza. Wszystko co Cię boli powinnam mu jak najszybciej zakomunikować.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 19:14:46

powinnas z nim porozmawiac i mu to wszystko powiedziec

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 22:18:46

wiesz nie chcę Cię buntować , ale jeżeli on juz się tak zachowuje to potem może być tylko gorzej. Moja mama przechodziła przez cos takiego jeszczeprzed ślubem ale zaurczona miloscia nie zwracala na to uwagi....a teraz ma życie jakie ma. widać ze jestes przedsiębiorcza to i bez niego obie poradzisz , a na pewno stac Cię na troskliwego i wdzięcznego mężczyznę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 22:29:33

ona jest przedsiębiorcza, czy jej rodzice? :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 23:16:09

Ja Ci tylko powiem, że zbyt fajna babka jesteś dla niego tyle.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-08 23:19:57

" Pomijając fakt ze dobrze zarabia dzięki mnie bo namówiłam go na zalozenie firmy " ONA jest przedsiębiorcza . w końcu miała jaja ,żeby dać czemuś początek , a że podpatrzyła od rodziców to co ? źle? ogarnij tą zawisć

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 12:03:45

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

a moj chłopak ciągle mi trajkocze o ślubie, a ja nie wiem, czy nie jestem na to za młoda i czy to ten. wspomnę, że kończę w tym roku 18 lat.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 12:33:42

aha, zastanawiasz się czy wyjśc za niego, chociaż dobrze wiesz, ze jesteś za młoda i nawet nie wiesz czy to ten.. błagam cię, litości. Jak nie wiesz czy to ten to po co teraz o tym myslisz? Masz jeszcze masę czasu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 11:25:16

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Jak zwykle..Napisze to ,co zazwyczaj najlepiej opisuje napisane przez was artykuły.. Ż E N A D A !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ehh aka Madz
(Ocena: 5)
2013-10-07 11:25:02

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Ehh... n/c

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 11:15:48

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

kto wymyśla te artykuły... chyba jakiś pudel ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 07:26:03

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

Co za bzdury...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 06:39:20

re: Po czym poznać, że on jest gotowy na MAŁŻEŃSTWO? (Oto niezawodne sygnały!)

może po tym, że się oświadczy?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 17:32:19

Też o tym pomyślałam :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-07 21:32:25

hahhaa :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz