Kategorie
  1. Papilot.pl
  2. >
  3. Związki i seks
  4. >
  5. Pogotowie erotyczne
  6. >
  7. Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

2013-02-24

Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

2013-02-24

Współczesne kobiety z pierwszym razem coraz bardziej się śpieszą. A czasami naprawdę warto zaczekać.

Świadomy wybór

Jest jeszcze jedna rzecz, która martwi dojrzałe dziewice – reakcja partnera. Tak jak internautka Ania, którą cytujemy na początku. „On kiedyś wspomniał, nieświadomie, że z dziewicami to same problemy. Czy powinnam mu powiedzieć, czy udawać, czy jak niektóre kobiety w internecie – ‘samodzielnie’ się pozbawić dziewictwa, dla świętego spokoju?” – zastanawia się.

Rozwiązanie? Powiedz partnerowi prawdę. Należy się to wam obojgu. Nie ma absolutnie żadnego powodu, dla którego powinnaś ukrywać swoje dziewictwo. Mężczyzna, który tego nie zrozumie (i nie doceni), z pewnością nie jest wart, abyś zrobiła to z nim po raz pierwszy. Pamiętaj: bycie dziewicą w dojrzałym wieku nie jest powodem do wstydu, jeśli zdecydowałaś się na to świadomie i odpowiada ci taki styl życia. Nie daj sobie wmówić, że jest inaczej.

EPN

* Imię bohaterki zostało zmienione

  1. Strony:
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6

Komentarze (151)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu (1-5)

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  1. basik (Ocena: 5) 2013-08-18 21:25:32 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ja straciłam dziewictwo w wieku 21 lat i nigdy się tego nie wstydziłam, z resztą mój chłopak, mimo, że sam był doświadczony, nigdy nie miał problem w faktem mojego dziewictwa:) Z ciekawości zapytałam go kiedyś o to, jak faceci reagują na fakt, że ich partnerka jest dziewicą. Odpowiedź była prosta: jeżeli dziewczyna ma zdrowe podejście do sprawy i nie robi problemu tam gdzie go nie ma, to czy ma 18 czy 25 lat, nie ma to najmniejszego znaczenia, bo błona między nogami nie sprawi, że związek będzie lepszy czy gorszy.

  2. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  3. Kris (Ocena: 5) 2013-05-25 13:22:39 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Dodam, że podobnie uważa z 90 % moich kolegów:) czytając niektóre komentarze nie trudno się oprzeć, że te 10 % szuka jakiegoś usprawiedliwienia swojego postępowania i wchodzi na różne fora i wypisuje bzdety na ten temat ale to już ich sprawa, jak ktoś ma rozum to się z tego śmieje ;) bo dla mnie to ubaw przedni czytać jak, co i w jakim czasie kto z kim robił =D miejcie dziewczyny głowy na karku, bo jeśli facet chce tylko zaliczyć to jakby nie było czy dacie po tygodniu, miesiącu czy pół roku to i tak odejdzie a Wy macie złamane serce bo obiecywał nie wiadomo co, jeśli facet kocha to poczeka!! Bo zwiazek to coś więcej niż seks!

  4. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  5. Kris (Ocena: 5) 2013-05-25 13:12:51 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    A ja Wam powiem, że jak chcecie mieć porządnego faceta to się szanujcie! Ja mam 26 lat, nie robiłem tego z żadną bo nie chciałem. niektóre dziewczyny po kilkutygodniowej znajomości są gotowe na seks ale jak !większość facetów! uważam, że takie dziewczyny są dobre na chwilę ale nie aby wiązać z nimi swoją przyszłość! Większość moich kolegów tak uważa, nawet Ci co już nie jedną zaliczyli. Jeśli dziewczyna daje tzn, że jest łatwa itp:( na takie dziewczyny szkoda czasu...co to za przyjemność starać się o taką dziewczynę:( szanuję dziewczyny które uprawiały seks bo mam wiele takich koleżanek i bardzo je lubię ale nie wyobrażam sobie aby mogło mnie coś więcej połączyć z taką kobietą:( to jednak zależy od charakteru ale wiedzcie, że żaden szanujący się facet nie będzie z kobietą, która już miała partnerów seksualnych bo po co? szkoda się dołować i myśleć co i z kim robiła, takie czasy, że teraz dziewczyny zachowują się gorzej od chłopaków:( swoją drogą nie myślcie, że faceci myślą, że jak ich kolega sypia z wieloma kobietami to jest kozak czy coś...tak naprawdę swoje tez o takich ludziach myślą i nie są to na pewno pozytywne myśli ;) nie ma co słuchać id***ów którzy twierdzą, że nie ma nic złego w seksie z byle kim, z nimi się nie wygra a można się tylko niepotrzebnie ogłupić!!

  6. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  7. mELcia (Ocena: 5) 2013-04-09 23:05:48 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    jezeli mężczyzna Cię kocha- to kocha za to jaka jestes a nie za seks... a zaspokajać się można również w inne, rownie przyjemne sposoby...;) ja chyba jestem rekordzistka- jestem 5 lat z facetem i jeszcze tego nie zrobilismy,... (nie powiem, bo planujemy w najblizszym czasie) i wiecie co? jest nam ze sobą wspaniale i nie wyobrażamy sobie dnia bez siebie! Dodam że jestem już kilka lat po 20-stce wiec gówniarą nie jestem ;) takze dziewczyny : JEZELI CZUJECIE ZE TO NIE JEST WASZ CZAS TO SIE NIE SPIESZCIE BO MOZE MIEC TO NA PRAWDE POWAZNE KONSEKWENCJE W PRZYSZLOSCI...KOCHAJACY MEZCZYZNA ZROZUMIE ZE TO JESZCZE NIE TEN MOMENT!!:) POZDRAWIAM!

  8. Anonim (Ocena: 5) 2013-11-20 22:39:07 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    nie jesteś rekordzistką - za mną 10-letni związek, czekamy do ślubu (jeszcze pół roku)

  9. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  10. Elle (Ocena: 5) 2013-04-02 20:10:21 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja mój pierwszy raz przeżyłam w wieku 22 lat. Czekałam długo, myślałam, że chłopak, z którym się spotykałam to ten, któremu warto coś takiego podarować. No i w końcu to zrobiliśmy. Nie było to dla mnie przyjemne doświadczenie. Raczej jest mi smutno gdy o tym myślę. Tydzień po tym jak straciłam dziewictwo, chłopak z którym to zrobiłam rzucił mnie bo stwierdził że nadal kocha swoją byłą. Od tamtego czasu minęły juz 2 lata, a ja mam uraz i zupełnie nie mam ochoty na seks. Natomiast moja przyjaciółka straciła dziewictwo ze swoim chłopakiem w wieku 17 lat (też mówiła że jej sie nie podobało, a nawet sie popłakała), potem sie rozstali (chyba z rok później) a ona nadal potrafi czerpać z sexu przyjemność. W sumie to nie uważam żeby to samo dziewictwo było takie "ważne". Pewnie mnie zlinczujecie, ale nie jest mi jakos wyjątkowo szkoda, że je utraciłam. Tylko nie potrafie juz zaufać żadnemu facetowi. Boje sie że następny okaże się podobnym prymitywem jak poprzedni. Chyba zwyczajnie straciłam wiare w ludzkość. Wiec nie wiem czy to czekanie jest takie istotne. To chyba często kwestia przypadku i spotkania odpowiedniego faceta. Tylko nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.

  11. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  12. Lumix (Ocena: 5) 2013-03-17 16:59:44 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    23 lata i dalej bez seksu i wiecie co? Jeżeli jest to jakiś powód dla wstydu, to po prostu ściemniajcie, stwórzcie pozory i tyle, widać obracacie się w kiepskim towarzystwie, skoro takie tematy jak późne prawictwo/dziewictwo są czymś wstydliwym. Ja nie zamierzam iść do łóżka z pierwszą lepszą osobą, wolę wyczekać na drugą połówkę i mam nadzieję, że druga połówka, gdziekolwiek teraz jest, to myśli tak samo ;) Seks to nie wyścigi, jest sporo pasji i hobby, które zajmują dostatecznie dużo czasu, a seks swoją drogą. Co to za moda na wczesne tracenie dziewictwa/prawictwa albo bzykanie się z kim popadnie? Można podobnie wytykać tych, co późno robią prawo jazdy, licencję pilota, Bóg wie co jeszcze. Jeden chce wcześniej - OK, ale nie róbmy z niego od razu kozaka. Większe jaja (i jajniki ;) ) mają ci, co potrafią wyczekać nawet te kilka lat więcej, by się pobawić z partnerem/partnerką ;)

  13. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  14. Renata (Ocena: 5) 2013-03-08 12:34:24 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Z tym dopasowaniem seksualnym to mit. To tylko kwestia dobrej komunikacji i doświadczenia. W końcu prostytutka jest świetnie "dopasowana" do każdego, no nie?

  15. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  16. g. (Ocena: 5) 2013-03-04 0:03:12 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    haha wszystko ładnie pięknie tylko gorzej jest jak po wszystkim facetowi się odwidzi ,czar pryska i się nie odzywa jak jakiś dzieciak. Ale cóż fajnie było raz mogło być kilka ale i tak nie zrobił tego jak trzeba! Jaki z tego wniosek? Moje dziewictwo naruszone ale w całości zostało dla innego może bardziej odpowiedzialnego zobaczymy. A co do K. mam nadzieje że w końcu zmądrzejesz! z zaufaniem jak ze szkłem stłuczone raz nie do odratowania xD

  17. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  18. tyra (Ocena: 5) 2013-03-02 20:45:47 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    juz myslalam ze to ja jestem jakims "dinozaurem" ze w wieku 20 lat jestem dziewicą (ani nawet nigdy nie miałam faceta) ale widze ze tu wiele takich dziewczyn :P zawsze jakieś pocieszenie heh

  19. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  20. Chili28 (Ocena: 5) 2013-02-26 21:31:43 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Muszę przyznać że ja właśnie straciłam dziewictwo w wieku 25 lat ....nigdy nie byłam zwolenniczką seksu dopiero po ślubie a to że tak pózno to po prostu dlatego tak się wszystko ułożylo - nie spotkałam właściwego faceta i jakoś specjalnie nie byłam gotowa- zawsze było coś a to się bałam a to nie chciałam tego zrobić ot tak z pierwszym lepszym z którym miałam okazję. Muszę przyznać że było to trochę męczące i krępujące ale z drugiej strony każdy zaczyna uprawiać seks kiedy czuje się na to gotowy. I muszę przyznać że czekanie opłaciło się - trafiłam na wspaniałego faceta który zaczarował mnie od pierwszej chwili, zakochałam się i wiedziałam że to jest właśnie odpowiedni moment - czułam się gotowa zarówno fizycznie jak i emocjonalnie i seks był i jest świetny. Muszę przynać że szybko nadrobiłam stracony czas ;) Zaraz miną nam 3 lata i naprawdę nie mam problemu z tym że seks zaczęłam uprawiać w tym iwku. I to jest właśnie to - nie ma reguły - jesli ktoś nie czuje się gotowy na seks będąc natolatką bądz jako dwudziestolatka czy dwudziestoparolatka to nie ma sensu robić tego na siłę - trzeba poczekać na swój czas :)

  21. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  22. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 21:30:50 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    nie ma żadnej reguły. Pierwszy raz przeżyłam w wieku 16 lat, a dzisiaj planujemy ślub. Moja koleżanka mając 23 lata przespała się z pierwszym lepszym, żeby mieć to już za sobą i myślała, że skoro była dziewicą, to zatrzyma chłopaka przy sobie.

  23. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  24. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 15:20:15 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    chciałam poczekać z seksem do ślubu, a o co chodzi z tym niedopasowaniem?

  25. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 15:38:26 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Nie ma czegoś takiego, trzeba się po prostu zgrać i dogadać.

  26. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 17:25:14 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    zgadzam się z koleżanką wszystko jest kwestią dogadania się ;)

  27. x (Ocena: 5) 2013-02-25 18:37:24 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Dziewczyny... kij tam z fizycznym dopasowaniem... temperament i podejście do seksu jest najważniejsze! Łatwo się mówi... dogadanie się, dogranie się... w pewnych kwestiach nie można się dogadać! A co jeżeli dziewczyna ma niskie libido, a jej facet ogromne? On ma ją błagać o seks a ona zgadzać się z wielkim męczeństwem? Albo na odwrót, ona ma jego błagać o seks i czuć się coraz gorzej, bo zacznie jej się wydawać że nie jest dla niego wystarczająco atrakcyjna? Dziewczyny nie róbcie sobie tego, kurcze, to że ktoś sobie wymyślił że seks przed ślubem to zło, nie znaczy że tak jest! To tak jakbyś stwierdziła że charakter męża nie jest najważniejszy, a co tam, jakoś dotrzemy i dogadamy się po ślubie mimo wszystko. PO CO?! Ludzie korzystajcie z tego że żyjemy w takim kraju jakim żyjemy i że przez fakt utraty dziewictwa przed ślubem nikt nas nie zabije. Kurcze wiem co mówię, miałam dwóch facetów w życiu mój pierwszy facet miał o wiele niższe libido niż ja, w dodatku miał jakieś dziwne podejście do seksu, nawet po roku współżycia czasami miałam wrażenie że krępuje się, nie chciał eksperymentować, najchętniej za każdym razem robiłby dokładnie to samo po kolei. Po 2 latach związku z nim kompletnie odechciało mi się seksu, mimo że wcześniej mogłabym uprawiać seks bez przerwy. Nawet przestałam fantazjować o innych, totalna kaplica. Dzięki drugiemu facetowi odżyłam na nowo, mógłby zawsze i wszędzie, każdy nasz stosunek wyglądał inaczej, był pełen pasji, namiętności a między nami nie było żadnego dziwnego skrępowania. Dzisiaj nawet ze wstrętem wspominam chwile bliskości z poprzednim facetem, było w nic coś takiego niezdarnego, co mnie odpychało, chociaż normalnie w życiu był super fajnym i zaradnym facetem. Dlatego nie unieszczęśliwiajcie się na własne życzenie.

  28. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 20:58:06 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    zgadzam się z Tobą. mój były też do seksu się nie palił, a ja czułam sie z tego powodu okropnie, jak nieatrakcyjna kobieta, której w łasny facet nie chce;/ tak sie nie da żyć!

  29. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  30. Julia (Ocena: 5) 2013-02-25 15:00:22 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja mam 23 lata i jestem dziewica.Mam chłopaka z którym jestem od ponad 3lat ,ale szczerze mówiąc on już uprawiał seks a ja nie,wiec sie wstydzę bo nie mam doświadczenia. Rozmawiałąm o tym z przyjaciółką ona radziła mi isć do seksuologa .Mogę iść jeśli mi to pomoże tylko wstydzę sie rozmawiać z obcym o takich rzeczach to jest po prostu dla mnie krępujące.

  31. abc (Ocena: 5) 2013-02-25 16:15:16 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    dziwie się że on z tobą jeszcze jest...ludzie, jest XXI...

  32. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  33. xD (Ocena: 5) 2013-02-25 14:55:33 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja mam 20 lat i nadal nic, chociaż już bym chciała. Moje koleżanki mają to za sobą, a ja nadal czekam na tego jedynego. W wieku 16 lat byłam z chłopakiem, dużo gadaliśmy o seksie, ale ja uznałam, że jeszcze nie jestem gotowa i mu to powiedziałam, po jakichś 2 miesiącach od tego zostawił mnie dla innej. Ale nie żałuję, bo to mi uświadomiło, że nie był mnie wart i że chodziło mu jedynie o seks, a nie o bycie ze mną na dobre i na złe ;P

  34. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 15:40:07 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Nie warto tak na szybko... Będziesz z kimś, poczujesz się przy nim swobodnie i bezpiecznie i pójdziesz z nim do łóżka. Z byle kim nie warto chociażby dlatego, że spieta i zdenerwowana nie będziesz miała przyjemności

  35. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  36. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 14:37:24 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja w sumie straciłam dziewictwo w wieku 23 lat.Jak bym poznała wcześniej takiego mężczyznę któremu mogła bym zaufać to pewnie zrobiła bym to wcześniej. Wszystko rozbija się nie o wiek ale o tego jedynego mężczyzne któremu możemy zaufać. Więc to żaden wstyd być 25 letnią dziewicą. Inna kwestja to już konsekwencje tego seksu.

  37. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  38. ffff (Ocena: 5) 2013-02-25 13:13:36 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Jeżeli sex jest sprawą intymną to sama nazwa zobowiązuje. Postarajmy się nie oceniać nikogo. Jeżeli ktoś czuje, że potrzebuje jakiejś Big love by stracić dziewictwo, komuś wystarczy tylko zaufana osoba, a komuś zupełnie przypadkowa to jest jego sprawa. Jeżeli ktoś chce to niech współżyje od 13 roku życia, a jak toś chce to niech czeka do 30-stki. Nikt tym nikomu krzywdy nie robi kiedy zaczyna współżycie (pod warunkiem ze ta druga osoba nie jest w związku). Jeżeli chodzi o kobiety tzw. wyzwolone to niech sobie tworzą takie sex układy z facetami, ale niech będą dyskretne, a nie jak te stare, wymalowane lafiryndy w czerwonych lakierkach co pod remizami pi***ą się na maskach samochodu.

  39. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  40. czytelniczka (Ocena: 5) 2013-02-25 12:35:17 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Czy powinnam mu powiedzieć, czy udawać, czy jak niektóre kobiety w internecie – ‘samodzielnie’ się pozbawić dziewictwa, dla świętego spokoju?” – zastanawia się. Co Ty masz 15 lat żeby odręcznie to robić?? nie żyjemy w zacofanym świecie, żeby bać się dziewictwa albo się go wstydzić.. Każdy facet w głębi duszy chciałby być pierwszym swojej partnerki. Są również wyjątki ale tym zaprzątać głowy nie trzeba. Dlatego facet powinien być dumny, że czekałaś z tym do momentu kiedy się zakochałaś i tym szczęśliwcem jest właśnie ON!

  41. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 15:41:16 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Albo przynajmniej odetchnie, że go z nikim nie będziesz porównywała ;)

  42. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  43. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 10:07:50 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ja mialam 19 lat i zrobilam to z chlopakiem ktorego kochalam. Teraz nie jestesmy razem, ale nie zaluje. Wciaz mamy dobry kontakt i jestesmy przyjaciolmi. Ciesze sie ze czekalam a nie jak moje kolezanki ktore zrobily to na imprezach pod wplywem alkohalu. :D

  44. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  45. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 8:10:09 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    A ja hmm straciłam dziewictwo w wieku prawie 20 lat z kolegą, a w sumie to przyjacielem, z którym spotykałam sie od pół roku a znałam od jakiś 4 lat, wiem, że niektórzy będą uważać to za coś dziwnego, że zadna tam wielka miłość, że tylko pożądanie, ale oboje tego chcieliśmy i nie, nie żałuje, bo jest mi z nim naprawde dobrze i nawet gdybysmy wpadli, wiem, że moge na niego liczyc, że nie pojdzie sobie w swoją strone a ja zostane sama :)

  46. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  47. Hap (Ocena: 5) 2013-02-25 2:11:22 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    A ja mam 19 lat, nie należę do szczupłych osób i o dziwo nie narzekam na brak wrażeń. Swoj pierwszy raz spędziłam z chłopakiem, którego kocham od 4 lat, od 6 się przyjaźnimy i czuję, że to była bardzo dobrze podjęta decyzja i niczego nie żałuję :)

  48. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  49. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-24 23:09:52 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja mam rocznikowo o 21 lat i jestem tzw teoretyczna dziewica - nie wspolzylam a jestem "rozpieczentowana" ;p

  50. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 14:45:12 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    hmm zastanawia mnie co ma znaczyć to "rozpieczentowana" ? :>

  51. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 16:45:36 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Koleżance chodzi raczej o peeting :>

  52. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  53. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-24 22:48:19 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja straciłam dziewictwo mając 18 lat z facetem, którego kochałam i nadal kocham. I wcale tego nie żałuję. Ale jak niżej jedna dziewczyna pisała, że przebiła swoją błonę dziewiczą tamponem.. Tu właśnie nie chodzi o jakąś głupią błonę, tylko, czy dziewczyna psychicznie czuje się dziewicą. Ja może nie byłam w pełni gotowa na mój pierwszy raz, bo to się szybko działo i pamiętam, że od razu po tym rozpłakałam się, coś we mnie "pękło".. Ale jednak wiem, że dobrze zrobiłam, bo z miłości i po 15 miesiącach bycia razem. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny :)

  54. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  55. A (Ocena: 5) 2013-02-24 20:18:29 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Poza tym dnia płodnymi i niepłodnymi nie ma się co sugerować, dni niepłodne zwiększają bezpieczeństwo ale go nie gwarantują.

  56. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  57. miki (Ocena: 5) 2013-02-24 20:09:48 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    dziewczyny a jak się zabezpieczacie? ja mam taka blokadę że od razu zajdę w ciąże jak to zrobie ale i tak wiem ze przecież kobieta ma dni płodne i niepłodne. Nie wiem dlaczego tak mam... (mam 20 lat)

  58. A (Ocena: 5) 2013-02-24 20:17:04 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    To proste, pewnie gdyby zdarzyło Ci się teraz zajść w ciąże rodzice by Cię zabili, zawaliłabyś studia, a marzenia o przyszłości poszłyby w las. Pewnie też nie jesteś pewna czy facet z którym teraz jesteś to faktycznie jest ten z którym chcesz spędzić całe życie, a Twoją jedyną ambicją nie jest tylko zarobienie na wynajem mieszkania i posiadanie obdrapanych szafek w kuchni. Wszystkie czytamy o skuteczności różnych rodzajów zabezpieczeń i wszędzie można przeczytać że "żadna antykoncepcja nie daje 100% pewności". Więc nawet jeżeli istnieje tylko 1% ryzyka, myślisz sobie "a co jeżeli akurat na mnie trafi i to właśnie ja będę tym jednym procentem"?

  59. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 8:48:05 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wiesz co mam 25 lat i taką samą blokadę. Spałam do tej pory tylko z jednym facetem. Byłam na tabletkach, a mimo wszystko tak panikowałam. Teraz mam 25 mam pracę i mieszkanie, ale nie widzę Siebie w roli matki. Od 3 lat nie wiem co to seks, nie byłam w żadnej głębszej relacji a w innych jak miało dojść do inicjacji ostatecznie uciekałam.

  60. anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 13:59:03 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    a myślałam że tyko ja mam takie schizy...

  61. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 14:33:41 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    To się leczy u psychologa. A jeśli tak panicznie boicie się zajścia w ciąże to proponuje stosować kilka zabezpieczeń, tabletki antykocepcyjne, gumki, a nawet jeśli nie boicie się uszkodzenia macicy to spirale (są takie dla tych co nie rodziły jeszcze). I nie ma się czego bać bo ciąża to nie choroba. Wiadomo że trzeba się poświęcić dla tej małej istotki ale myślę że to bezgraniczne zaufanie dziecka wynagradza wszystko.

  62. A (Ocena: 5) 2013-02-25 23:14:08 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Wiesz nie każdy jest stworzony do bycia rodzicem. Facet będzie sugerował nie moje czmychnie itp. Za to zawsze na dziewczynie ciąży obowiązek wychowania zajęcia, itp. Jeszcze gdyby w tym kraju aborcja była legalna. A co jeśli ktoś nie chce się poświęcać? Mam plany i marzenia i przed 30 w moim życiu nie ma czasu na dzieci.

  63. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  64. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-24 19:27:18 zgłoś do usunięcia re: Utrata dziewictwa po 25. roku życia: Powód do dumy czy źródło WSTYDU? (PÓŹNY PIERWSZY RAZ)

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ale kobiety są głupie. czekacie na księcia, tego jedynego itd. a on nie istnije. zawsze mozna się sparzyć i żle trafić! seks w zwiazku jest ważny, głownie ze względu na bliskość i uczucia. ja mialam 16 lat jak to zrobilam z wielkiej miłości i nie żaluję, mimo że tego faceta już nie ma, bo umarł. było to 5 lat temu a ja wiem, że do konca życia będę go kochac, i dziękuję Bogu że z nim przeżyłam pierszy raz. seks jest czymś zupelnie normalnym, nie wiem po co odkładać to w nieskonczoność.

  65. Anna (Ocena: 5) 2013-02-24 19:28:58 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Sama sobie przeczysz. Z jednej strony gardzisz kobietami, które nie chcą robić tego z byle kim, z drugiej chwalisz się, że zrobiłaś to z wielkiej miłości. Ogarnij się.

  66. X (Ocena: 5) 2013-02-24 19:34:28 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Dziewczynie raczej chodziło o to, że nie ma kogoś takiego jak "ten jedyny", a fakt że ktoś poszedł do łóżka z drugą osobą w wieku 16 lat a nie 25 nie oznacza że będzie tego żałował lub że zrobił to z kimś nieodpowiednim. Zgadzam się z autorką posta, życie czasami bywa niesamowicie pokręcone, a ktoś kto teraz wydaje nam się rycerzem na białym koniu za 10 lat może wywinąć nam niezły numer. I nieważne czy znamy go rok czy 10 lat.

  67. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-24 21:58:51 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    dokładnie to miałam na myśli :) faceci zazwyczaj nie myślą zeby to zrobic z tą jedyna, a kobiety wierzą, że z seksem trzeba czekać na księcia z bajki. trzeba brać to co daje los, a nie czekać w nieskończoność. strata cnoty w młodym wieku nie jest niczym złym jeśli się wie czego się chce. ja w łaśnie tak miałam.

  68. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 12:38:59 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Sama jesteś głupia..Dla kazdej idealny ksiaże to co innego.. Po prostu ma byc dla niej idealny a nie dla wszystkich... i tu nie chcodzi o chodzacy ideal a majacy dane cechy ktore dziewczyna ceni.. no zeby byl opiekuńczy albo szeby ją szanował i to może być ideał ksiąze z bajki

  69. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 12:56:18 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    mowil ci ktos,ze nie seksem zyje czlowiek? gratuluje mentalnosci

  70. Anonim (Ocena: 5) 2013-02-25 21:01:23 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    a kto powiedział, że ja żyję tylko seksem? miałam w swoim życiu dwóch facetów z którymi tworzyłam związki i to normalne że z nimi wsółżyłam. seks to nie tylko orgazm ale bliskość niezbędna w związku. bez niej nie da się zbudować związku, wiem to z doświadczenia i zdania nie zmienię. nie ma co czekać na tego jedynego, bo potem może się okazać, że nie pasujemy do siebie w łóżku. ja z moim drugim kolesiem nie pasowałam. on w ogóle mnie nie pragnął, wiesz jak ja się wtedy czułam? co gdyby to wyszło dopiero po ślubie?

  71. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  • Komentarze strona 1 z 3