Najlepsze pomysły na wakacje solo

17 Lipca 2011

Spakuj walizkę, pożegnaj się z bliskimi i nie martw się, że podczas tegorocznych wakacji będziesz sama. Spędzając urlop solo, masz szansę przeżyć przygodę życia.

samotne wakacje

Jeśli do tej pory nie wyobrażałaś sobie wakacji bez rodziny, najlepszych przyjaciół i dobrych znajomych, decyzja o urlopie w pojedynkę nie będzie prosta. Ale warto ją podjąć, ponieważ to świetny sposób na niezapomniane przeżycia. Pamiętaj, że podczas wakacyjnego wyjazdu solo również możesz bawić się świetnie. Unikaj tylko podejrzanych miejsc czy ciemnych uliczek, gdzie częściej niż gdzie indziej czyha niebezpieczeństwo. Więcej o zakazanych strefach w osobnym tekście.

Złota plaża mi się marzy...

Czym jest lato, jeśli choć kilku dni nie spędzimy nad ciepłym morzem, wśród złotych piasków i opalonych ludzi? Wakacje solo w kurorcie, na słonecznej plaży, to najlepsze, co może podarować sobie kobieta. Dzięki temu możesz do woli spacerować w przyjemnym klimacie, opalać się, pływać, chodzić na zakupy, odwiedzać urocze knajpki na plaży, odpoczywać w uroczych kawiarenkach... Wolny czas, który upłynie ci w przytulnym kurorcie, na czytaniu książek jednocześnie obserwując morze, da ci z pewnością energetycznego kopa i pozwoli skoncentrować się wyłącznie na sobie. A w otoczeniu innych turystów nie będziesz się czuła samotnie. Możesz również bez oporów zażywać kąpieli, ponieważ na wyznaczonych plażach są ratownicy, którzy mogą pośpieszyć ci z pomocą.

Uwaga: Uważaj na całonocne imprezy w podejrzanych klubach – zawsze miej przy sobie drinka i nie pij do upadłego. Również na plaży!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (34)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Martyna
2017-08-01 00:34:48

Szukając pomysłu na wakacje, warto rozważyć wyjazd w góry. Uwielbiam je! Noclegi zawsze rezerwuję przez Mountain APARTMENTS – w wynajętych apartamentach głównie śpię, gdyż całe dnie spędzam aktywnie (kocham przechadzać się szlakami).

Nowazkowa
2014-08-14 14:07:41

re: Najlepsze pomysły na wakacje solo

Ja lubię samotne wakacje. Szczególnie jeśli spędzam je w górach. Lubię sama włóczyć się po górskich trasach. Bardzo mnie to uspokaja. Zatrzymuję się najczęściej w pensjonacie Malwa www.pensjonat-malwa.pl w Świeradowie Zdroju. Zieleń dobrze na mnie wpływa, a tam jest jej pod dostatkiem. Można poczuć się jak w domu. Właściciele są bardzo mili i pomocni.

miśka
2013-05-15 21:07:34

re: Najlepsze pomysły na wakacje solo

A ja w tym roku wybieram się na samotne wakacje, bardzo tego potrzebuje, pobyć tak poprostu sama ze sobą, ale jeżeli kogoś poznam to też będzie miło, lecę do Hiszpanii do Lloret de Mar, więc nudzić się nie będę, wycieczkę wykupiłam w alfa starze, wyszło nawet dość tanio.

Nela
2013-05-14 22:41:53

re: Najlepsze pomysły na wakacje solo

Sama na wakacje nie chciałabym jechać. Nie wiem czy bym się umiała dobrze bawić. Lecę w tym roku do Hurghady. Wycieczkę wykupiliśmy razem z trojgiem znajomych w alfa starze. Co do miejsca byliśmy zgodni, początkowo terminowo nie mogliśmy się zgrać, ale na szczęście się udało. Gdyby nie ten wyjazd to pewnie całe wakacje siedziałabym w domu.

sally
2013-05-12 08:35:37

re: Najlepsze pomysły na wakacje solo

sprawdziłam to osobiście. Dwa lata temu kompletnie nie miałam z kim jechać na wakacje, totalna posucha. Poszłam do biura, zamówiłam elegancką wycieczkę do Egiptu, pani poleciła mi pokój dla singli, więc kasowo wyszło nawet przyzwoicie (byłam w alfie, które to biuro mogę śmiało polecić), już na lotnisku poznałam kilkoro rozrywkowych młodych ludzi, potem w hotelu, wspólne wieczorki, balangi w Szarm. Ani przez chwilę nie nudziłam się, nie narzekałam na samotność. Co więcej, nie musiałam się z nikim użerać, co uważam za ogromny komfort :)

Lilla
2013-05-23 18:06:09

Ja też wykupiłam w alfie pokój dla singli w zeszłym roku i troszkę udało mi się zaoszczędzić. W tym roku mam zamiar zrobić to samo. Jeszcze nigdy nie nudziło mi się jak pojechałam sama na wakacje. Albo się kogoś pozna, albo można od wszystkich odpocząć, jak dla mnie taki urlop jest idealny.

Wolny strzelec
2013-02-11 13:29:22

re: Najlepsze pomysły na wakacje solo

Ja jade na urlop zawsze sam, a wracam z jakas paniena. Co roku przywoze sobie nowy towar. Przed wyjazdem na urlop zawsze wypowiadam pobyt tej "starej", zeby bylo miejsce dla "mlodej". Ta forme spedzania urlopu polecam szczegolnie samotnym panom:))

2012-05-22 18:48:25

Ja najczęściej wybieram wycieczki z oferty Almaturu. Może z sentymentu, bo kiedyś jeździłam z nimi na obozy, ale wiem, że są rzetelni. No i cena też jest ważna, nie ukrywam :)

2012-03-12 16:03:11

Ja jak jadę sama na wakacje zawsze wybieram wycieczki objazdowe. Jest duża grupa ludzi, zawsze znajdzie się ktoś z kim można porozmawiać, poza tym w ciągu dnia jest zawsze tyle atrakcji, że nie ma czasu myśleć o tym, że przyjechało się na wakacje samemu. W zeszłym roku byłam w Egipcie z alfa, a w tym roku planuję Turcję.

2012-04-29 07:39:14

Objazd to faktycznie niezły pomysł. Cały dzień masz zajęty a wieczorem marzysz tylko o tym żeby iść spać po całym dniu wrażeń. Ale ja akurat w tym roku spędzę zupełnie odwrotnie urlop. Lecę na Teneryfę (z resztą też z alfą) i mam zamiar zgnić na plaży. ;)

2011-07-21 13:14:16

No trochę smutno tak samemu jechać na wakacje. Zawsze to przecież ludzie tworzą klimat i fajną atmosferę - również na wyjazdach. Natomiast wiem, że jest już coraz wiecej, biur, które organizują właśnie wycieczki stricte dla singli. A nawet jeśli nie ma takiej opcji to oferty all są w porządku.

2011-07-19 20:41:15

szkoda ze zeby cokolwiek zrobic trzeba miec pieniadze..

2011-07-20 13:59:11

Właśnie wczoraj musiałam odwołać wakacyjny wyjazd nad morze z koleżankami z racji braku funduszy... Albo wyjazd nad morze, albo imprezy osiemnastkowe i rzeczy na rok szkolny (w końcu maturalny - trochę będzie kosztował). Wybieraj.