Perfumy Glamour od Bourjois: Kuszą zapachem od lat!

24 Listopada 2013

Boskie aromaty, które oczarują każdego.

bourjois

Zapach jest nieodzownym dopełnieniem sztuki uwodzenia, z tego względu marka Bourjois bardzo wcześnie zainteresowała się perfumiarstwem. Bourjois tworzy zapachy od 1880 roku: ekstrakty zapachowe do chusteczek zwane `Parfum de Mouchoir`, zapachowe lotiony o pięknie brzmiących nazwach `Royale`, `Le Parfum de Lisette` or `Etoile d`Amour`, a także wody kwiatowe.

W 1923 marka Bourjois wylansowała zapach Mon Parfum, nowy trend w świecie perfum o nazwie, która sama w sobie wyrażała już wybór zapachu, wskazując tym samym na osobowość osoby, która decydowała się na ten zapach!

W 1928 Bourjois Parfumeur zyskuje olbrzymie uznanie i renomę dzięki zapachowi legendzie Soir de Paris, zaprojektowanemu przez Ernesta Beaux dla rynku amerykańskiego. `Evening in Paris` rok później zostaje wprowadzony  także na rynku francuskim.  `The most famous perfume in the world`także i tam osiąga  olbrzymi sukces.

Kolejno lansowane zapachy Kobako, Mais Oui, Ramage i Glamour… to jedne z wielu, a także nowsze pozycje takie jak kolekcja wód toaletowych  Clin d`Oeil.  Wraz z upływem czasu, pozycja Bourjois zarówno jako perfumiarza, jak i eksperta makijażu, umacniała się.

W 2013 Bourjois powraca do swoich perfumiarskich tradycji i składa hołd jednej ze swoich  historycznych kreacji, której sama nazwa wyraża najbardziej fascynujący aspekt kobiecości: Glamour.

`Glamour`, jedna z najbardziej kobiecych nazw.  Zapach Glamour od Bourjois został wylansowany w 1953. Bourjois było bardzo zadowolone z posiadania tej symbolicznej nazwy, epatującej kobiecością, nazwy zadedykowanej zapachowi  o  kwiatowo-szyprowej nucie. Zapach był na początku dostępny w wersjach: perfumy, Eau de Cologne oraz lotionu dla salonów fryzjerskich. Postrzegany jako `radosny jak młodość` (hasło reklamowe z 1959 r.) wzbudził taki entuzjazm, że wkrótce pojawiła się woda toaletowa oraz mydła - jako uzupełnienie gamy.

Około 1963 Bourjois wprowadziło nowy flakon. Zwieńczenie buteleczki zyskało formę kokardki, widocznej na opakowaniu i stało się znakiem charakterystycznym marki. Dziś Bourjois powraca do tej emblematycznej kokardki  i celebruje trend Glamour wprowadzając nową kolekcję zapachów…  Glamour!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (0)
ocena
0/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz