Początki ekspansji Loewe - jednej z wiodących hiszpańskich marek oferujących dobra luksusowe - na rynku międzynarodowym, sięgają 1972 roku. Od tamtej pory marka odnosi spektakularne sukcesy na całym świecie. Kiedy hiszpański producent wyrobów skórzanych poczynił pierwszy krok w kierunku świata zapachów selektywnych, przedstawiając swą pierwszą kompozycję olfaktywną dla kobiet „L de Loewe”, w historii firmy otwarty został nowy rozdział poświęcony modzie.
Zapach „L de Loewe” został stworzony jako jeden z akcesoriów, dostępny wyłącznie w butikach marki. Został on wykreowany jako odzwierciedlenie kobiet, które stanowiły inspirację dla zapierających dech w piersiach kolekcji toreb Loewe.
Czterdzieści lat później, Loewe powraca do swego pierwszego zapachu, aby oddać hołd współczesnej kobiecie.
Kobiecie, która żyje w zgodzie ze swoimi korzeniami ale jednocześnie doskonale radzi sobie ze zmianami, dzięki energii i pozytywnemu myśleniu. To optymistka, nowoczesna i spokojna, zawsze szczęśliwa, wolna, zdolna do wszystkiego, co sobie postanowi...
Nazwa
Nazwa zapachu L Loewe Cool powstała z inspiracji korzeniami marki, jej nazwą:
L de Loewe – część anagramu, która oznacza tradycję hiszpańskiego luksusu.
Nowe L stanowi wyzwanie dla aktualnego kursu marki i nadaje mu współczesny akcent, nie tracąc nic ze swej charakterystycznej elegancji.
Zapach
Eau de Toilette – świeżość, swoboda
Musująca, cytrusowa nuta głowy – włoska cytryna, mandarynka i szczypta pikanterii w postaci aromatu czerwonego pieprzu.
Ekstremalnie kobieca, kwiatowa nuta serca – wodna nuta gardenii, absolut róży i aromatyczny urok jaśminu.
Zielony bursztyn w podstawie zapachu dodaje energii i bezpieczeństwa aromatowi finalnemu, tworząc idealną równowagę podróży do wilgotnych krain, zarządzanych przez biały bursztyn, wetiwer i paczulę.
Design
L Loewe Cool jest oryginalny w szerokim tego słowa znaczeniu. Pozostaje wierny swemu pochodzeniu ale charakteryzuje się innowacyjnym, świeżym kodem kolorystycznym.
Jeśli chodzi o typografię, nacisk położony jest na literę L na froncie flakonu i na słowo „cool” - znak młodości.
Zieleń flakonu – swobodna i radosna, kontrastuje z optymistyczną i energetyczną bielą liter.
Dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora.
Cena:
• 239 PLN/ 50 ml
• 299 PLN/ 100 ml