Nowy zapach L Loewe Cool - Esencja młodości i wolności

Nie będziesz potrafiła się oprzeć tym perfumom!
Nowy zapach L Loewe Cool - Esencja młodości i wolności
03.05.2015

Początki ekspansji Loewe - jednej z wiodących hiszpańskich marek oferujących dobra luksusowe - na rynku międzynarodowym, sięgają 1972 roku. Od tamtej pory marka odnosi spektakularne sukcesy na całym świecie. Kiedy hiszpański producent wyrobów skórzanych poczynił pierwszy krok w kierunku świata zapachów selektywnych, przedstawiając swą pierwszą kompozycję olfaktywną dla kobiet „L de Loewe”, w historii firmy otwarty został nowy rozdział poświęcony modzie.

Zapach „L de Loewe” został stworzony jako jeden z akcesoriów, dostępny wyłącznie w butikach marki. Został on wykreowany jako odzwierciedlenie kobiet, które stanowiły inspirację dla zapierających dech w piersiach kolekcji toreb Loewe.

Czterdzieści lat później, Loewe powraca do swego pierwszego zapachu, aby oddać hołd współczesnej kobiecie.

Kobiecie, która żyje w zgodzie ze swoimi korzeniami ale jednocześnie doskonale radzi sobie ze zmianami, dzięki energii i pozytywnemu myśleniu. To optymistka, nowoczesna i spokojna, zawsze szczęśliwa, wolna, zdolna do wszystkiego, co sobie postanowi...

Nazwa

Nazwa zapachu L Loewe Cool powstała z inspiracji korzeniami marki, jej nazwą:

L de Loewe – część anagramu, która oznacza tradycję hiszpańskiego luksusu.

Nowe L stanowi wyzwanie dla aktualnego kursu marki i nadaje mu współczesny akcent, nie tracąc nic ze swej charakterystycznej elegancji.

Zapach

Eau de Toilette – świeżość, swoboda

Musująca, cytrusowa nuta głowy – włoska cytryna, mandarynka i szczypta pikanterii w postaci aromatu czerwonego pieprzu.

Ekstremalnie kobieca, kwiatowa nuta serca – wodna nuta gardenii, absolut róży i aromatyczny urok jaśminu.

Zielony bursztyn w podstawie zapachu dodaje energii i bezpieczeństwa aromatowi finalnemu, tworząc idealną równowagę podróży do wilgotnych krain, zarządzanych przez biały bursztyn, wetiwer i paczulę.

Design

L Loewe Cool jest oryginalny w szerokim tego słowa znaczeniu. Pozostaje wierny swemu pochodzeniu ale charakteryzuje się innowacyjnym, świeżym kodem kolorystycznym.

Jeśli chodzi o typografię, nacisk położony jest na literę L na froncie flakonu i na słowo „cool” - znak młodości.

Zieleń flakonu – swobodna i radosna, kontrastuje z optymistyczną i energetyczną bielą liter.

 

Dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora.

Cena:

•    239 PLN/ 50 ml

•    299 PLN/ 100 ml

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie