GUCCI BLOOM: Zapach, który uzależnia

14 Września 2017

Wyrafinowany, kobiecy, oszałamiający.

GUCCI BLOOM

Na początku maja marka Gucci ogłosiła premierę nowych perfum Gucci Bloom, pierwszego zapachu opracowanego według twórczej wizji Alessandro Michele, Dyrektora Kreatywnego Domu Mody Gucci.

„Zależało mi na zapachu zielonym, odważnym, który przeniesie nas do bezkresnego ogrodu wypełnionego mnóstwem kwiatów i roślin – kompozycji jak bukiet obfitości. Ten ogród jest tak piękny jak kobiety: wielobarwny, dziki, różnorodny. Gucci Bloom pachnie jak ten ogród, aby umożliwiać podróż do miejsca, które nie istnieje” – Alessandro Michele.

Nawiązując do autentycznego ducha kobiet, Alessandro Michele propaguje postawę swobody, aby kobieta mogła być tym, kim chce. Łącząc kolory, ornamenty i wzory, które określają kreatywne kanony jego wzornictwa, Alessandro ubiera kobiety w taki sposób, że rozwijają się w wyjątkowy, naturalny i ekspresyjny sposób: rozkwitają.

Pierwszy zapach marki Gucci, opracowany w całości według twórczej wizji Alessandro ukazuje nowoczesną filozofię, która wyznacza wizję Domu. Gucci Bloom celebruje autentyczność, energię i różnorodność kobiet, dla których kreator tworzy, i składa hołd tym wszystkim, którzy identyfikują się z tą wizją.

Zachowując wierność samym sobie, te młode kobiety korzystają z życia i z jego owoców. Ukazują swój punkt widzenia, nie poddają się konwencjonalnym ograniczeniom. Żyją, by gromadzić niezapomniane wrażenia, by tworzyć historie i inspirować się kulturą, sztuką oraz przedmiotami, którymi się otaczają.

Alessandro Michele – architekt każdego elementu zapachu – zawarł ideę bujności, pełni życia i wigoru Gucci Bloom w wszystkich nutach kompozycji, w marzycielskiej kampanii reklamowej i oryginalnych projektach.

Zapach

Zapach skomponowany przez mistrza Alberto Morillas, pod kierownictwem Alessandro Michele, stworzono z myślą o tym, by rozwijał się tak jak sugeruje jego nazwa. Dyrektor kreatywny wyobraził sobie ten zapach niczym bujny ogród – wypełniony różnorodnymi rodzajami kwiatów i ich bogatym aromatem.

Autentyczność utkana została z wysokiej jakości intensywnie skoncentrowanych składników. Nuty rozkwitają jak gęste naręcza kwiatów. Wyjątkowa ekspresja nowych dla świata składników oferuje nowe olfaktoryczne doznania.

Absolut naturalnej tuberozy, zbieranej w Indiach, połączono misternie z absolutem naturalnego jaśminu. Ekstrakt z pączków jaśminowych uzyskano na drodze zastrzeżonej metody ko-ekstrakcji, w której łączy się naturalną jakość jaśminu z ulotnymi, schwytanymi molekułami, aby odtworzyć na skórze świeżą zieleń i aromat płatków. Gucci Bloom zawiera również nuty innej, użytej w perfumiarstwie po raz pierwszy rośliny – Rangoon Creeper (łac. Combretum indicum). Odkryty w południowych Indiach, gatunek ten uosabia koncept i nazwę zapachu, ponieważ zmienia swój kolor: z białego stopniowo nabiera ciemniejszego odcienia różu, aby ostatecznie przybrać barwę czerwieni. Kwiaty tego wiciokrzewu są aromatyczne i mają nieco pudrową kobiecą nutę.

Design

Alessandro Michele – arbiter i poszukiwacz piękna – wymyślił flakon i opakowanie, które ukazują ducha zapachu odzwierciedlającego różnorodność kobiet.

„Zaprojektowałem ten flakon jako kobiecy obiekt nie po to, żeby uwodził mężczyzn, lecz po to, by dotrzymywał towarzystwa kobietom, które noszą zapach Gucci Bloom. Jego retro estetyka przejawia się w kolorystyce i czystych smukłych liniach. Flakon nie został wykonany z przezroczystego szkła, lecz z porcelany – materiału, który uwielbiam” – powiedział Alessandro Michele.

Geometryczną bryłę falkonu z lakierowanej porcelany, w staroświeckim odcieniu pudrowego różu, zdobi etykieta Gucci – prążkowana i obramowana czarną obwódką. Opakowanie zewnętrzne zawiera motywy herbariusza w kolorystyce czerwono-białej, jak wzór tkaniny Domu z motywem liści, gałązek wiśni i kwiatów.

Kampania reklamowa

Ukazując znaczenie Gucci Bloom, idea kampanii reklamowej objawia się we współczesnych kobietach marki Gucci: aktorce Dakocie Johnson, aktorce i modelce Hari Nef oraz artystce Petrze Collins. Przyjaciółki Alessandro Michele łączy z Domem szczególna więź. Ich talent rezonuje z nową wizją marki Gucci. Ich różnorodne indywidualne piękno uchwycił w obiektywie Glen Luchford. Dziewczyny noszą Gucci Bloom przez cały dzień spędzany w mieście – zapach zmienia miejski krajobraz w wyimaginowany angielski ogród: spacer, podwieczorek wśród kwiatów, apartament z bujnymi roślinami i pływanie o zmierzchu w jeziorze oplecionym trzcinami i migoczącymi kwiatami.

Roztańczone, radosne, swobodne – te trzy kobiety uosabiają nową energię marki Gucci i urzekającą naturę Gucci Bloom.

Gama i ceny

Gucci Bloom Edp 100 ml Cena: 519,00*
Gucci Bloom Edp 50 ml Cena: 395,00*
Gucci Bloom Edp 30 ml Cena: 285,00*

*Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (1)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Kasia
(Ocena: 5)
2017-09-16 19:03:49

Jeśli chcecie mieć pewność, ze kupicie je najtaniej, to koniecznie pobierzcie sobie naszą apkę mojagazetka,com, bo mamy tam najwięcej promocji z różnych drogerii :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1