Paznokcie, które budzą wstręt u facetów

19 Października 2016

Przyjrzyj się swoim dłoniom. Jakie zdanie mają na ich temat mężczyźni?

paznokcie

Niektórzy mogą stwierdzić, że to głupie przejmować się opinią facetów. Po co układać sobie włosy tak, jak oni lubią, albo ubierać się w sposób, który przypadnie im do gustu? Prawda jest jednak taka, że my, kobiety, bardzo chcemy robić piorunujące wrażenie na płci przeciwnej. Jeśli strojem lub wyglądem można zdobyć wymarzonego chłopaka, to dlaczego tego nie zrobić?


Dzisiaj zdradzimy Wam, jakie paznokcie budzą wstręt u mężczyzn. Wbrew pozorom to bardzo istotna kwestia, bo pierwszą rzeczą, na którą faceci zwracają uwagę, poznając kobietę, są właśnie jej dłonie. Zanim na randce usiądziecie naprzeciwko siebie, a ty sięgniesz po swój kieliszek, lepiej porządnie zadbaj o właściwy manicure.


Mężczyźni nie znoszą paznokci, które…


…są pożółkłe od stosowania lakieru


Każda dziewczyna, która regularnie maluje paznokcie, doskonale wie, że te po pewnym czasie robią się żółte i pozbawione połysku. Nakładanie kolejnych warstw lakieru tylko pogarsza sytuację, więc niektóre z nas w ogóle z niego rezygnują. Widok pożółkłych pazurków może jednak wywrzeć niekorzystne wrażenie na facecie.


Na szczęście jest kilka sposobów, by szybko płytkę wybielić, na przykład za pomocą pasty do zębów. Efekty przed i po zobaczycie TUTAJ.


Strony

Komentarze (29)
ocena
3.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Facet
(Ocena: 4)
2017-04-23 10:21:05

Autorka artykułu trochę przesadza np z kwadratowymi paznokciami. Ale jak widzę kobietę z paznokciami w migdał to nie mam ochoty z nią rozmawiać. Czuję że nie będzie o czym, mogę się mylić ale takie jest pierwsze moje odczucie. Fajnie jak kobieta ma jakiś kolor na paznokciach (nie znam się na hybrydach tipsach itp) . Paznokcie dłuższe niż 3-5 mm poza opuszek palca to już słabo. Poprostu od razu czuję że mam do czynienia z jakąś domatorka która nie uprawia żadnego sportu, a jej świat się kończy na centrum handlowym. Dziewczyny błagam dajcie sobie spokój z tymi szponami bo to nie estetyczne. To że facet wam nic nie powie to jeszcze nie znaczy że to mu się podoba. Wie że to dla was ważne to poprostu czeka cierpliwie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Misia
(Ocena: 5)
2016-10-26 10:54:17

Ja mam takie paznokcie jakie mi się podobają i żaden facet nie będzie mi mówił jakie powinny być!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
MJ
(Ocena: 1)
2016-10-23 15:28:50

Przepraszam, ale to najgłupszy artykuł, jaki czytałam od wielu miesięcy :P Słaba merytoryka, same "oczywiste oczywistości".

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2016-10-23 14:46:06

A faceci to akurat tak dbają o paznokcie, ze hoho. Zresztą większosc nie zwraca uwagi na takie szczegóły

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-10-23 14:36:22

Boże co za stek bzdur! Poobgryzane i brudne to wiadomo ze nikt nie lubi!!! Ale pózniej to chyba sobie ktos niezle popił pisząc ten artykuł ! Takie nie takie tez nie! Ja nie wiem skąd te bzdury ktos wymyślił ale mi żaden facet nie powiedział ze mu sie jakiś z tych kształtów nie podobał !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-10-20 17:35:24

Żałosny artykuł ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-10-20 14:27:43

Kwadratowe nie, migdałki nie, długie nie, krótkie nie, obgryzione też nie rozdwojone nie.. Mam sobię je usunąc żeby się im podobały ? Kocham długie paznokcie, najlepiej migdałki, kocham malowac paznokcie i się nimi zajmować i opinia ''facetów'' mnie nic nie obchodzi. W sumie to ciekawe skąd macie takich ''facetów'' bo prawie wszyscy których ja znam oglądają i podziwiają moje paznokcie. Chłopak bardzo je lubi i nigdy nie spotkałam się z negatywną opinią na ich temat

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
yty
(Ocena: 5)
2016-10-23 14:11:07

dokładnie, popieram Twoją wypowiedź

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
b eata
(Ocena: 1)
2016-11-07 08:56:25

Dokładnie, dokładniusieńko. Mam tak samo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-10-20 08:59:15

Mój chłopak stwierdził, że mogę mieć długie, kolorowe itd. Wszystko zaakceptuje oprócz poobgdyzanych lub brudnych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-10-19 19:33:13

boże co za bzdury.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
:)
(Ocena: 4)
2016-10-19 18:39:03

dziwne, żaden facet nie narzekał że mam długie a wręcz uwielbiał być nimi drapany :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
b eata
(Ocena: 1)
2016-11-07 08:57:37

P R A W D A

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz