Kategorie
  1. Papilot.pl
  2. >
  3. Uroda
  4. >
  5. Paznokcie
  6. >
  7. Tipsy - 10 pytań i odpowiedzi

2009-02-18

Tipsy - 10 pytań i odpowiedzi

2009-02-18

Przedstawiamy 10 najczęściej zadawanych pytań dotyczących tipsów żelowych i akrylowych. Obalamy mity.

Tipsy - 10 pytań i odpowiedzi

Tipsy - 10 pytań i odpowiedzi

Boom na ozdabiane wymyślnymi wzorami i malowane na wiele kolorów tipsy już minął. Ciągle jednak wiele kobiet decyduje się na ich założenie, z różnych powodów - jedne pragną po prostu przedłużyć płytkę, inne ją wygładzić, a jeszcze inne traktują zabieg jako oszczędność czasu, który codziennie traciłyby na malowanie. Tipsy mogą być także skuteczną ochroną paznokci przed urazami mechanicznymi. Niestety, temat stylizacji paznokci często jest traktowany pobieżnie i poruszany przez osoby mające zbyt małą wiedzę w tej dziedzinie, dlatego wciąż pojawiają się kolejne pytania i niejasności.

Czy żeby się pozbyć tipsów, trzeba czekać, aż odrosną?

Nie trzeba czekać. Akryl rozpuszcza się w czystym acetonie, oczyszczonym chemicznie, który nie niszczy paznokci, a jedynie wysusza skórki. Dlatego trzeba je potem dobrze nawilżyć, np. oliwką do skórek. Żel nie rozpuści się w kontakcie z żadnym środkiem chemicznym, więc pozbyć się go można przez spiłowanie. Kosmetyczka musi jednak zostawić jego cienką warstwę na paznokciu, żeby nie przepiłować płytki.

Czy tipsy można nosić długo, np. non stop przez kilka lat?

Choć wiele jest głosów odradzających tego typu praktyki, to prawda jest taka, że paznokcie stają się miękkie tylko wtedy, gdy naturalna płytka jest zbyt mocno piłowana, a nie matowiona. Wiele niedoświadczonych stylistek nie widzi różnicy pomiędzy matowieniem, czyli zdejmowaniem naturalnego połysku z płytki, a piłowaniem jej aż do łożyska. Gdy pod spodem jest już duży odrost, który nie jest nawilżany oliwką, paznokcie mogą się zwijać.

Czy tipsy niszczą naturalne paznokcie?

Tipsy same w sobie nie niszczą paznokcia. Dawniej używano do ich nakładania szkodliwego płynu MMA, który obecnie jest zakazany. Jedyne zagrożenie to sama stylistka, która może zbyt mocno zmatowić płytkę paznokcia lub źle nałożyć tipsy, w czego efekcie pojawią się zapowietrzenia.

Czy to prawda, że pod tipsem może rozwinąć się grzybica?

Faktycznie, zdarzają się takie przypadki, ale jeśli paznokieć założony jest poprawnie, z zachowaniem zasad higieny, nie ma takiej możliwości. Dobrej stylistce praktycznie nie zdarzają się zapowietrzenia, w których zbiera się wilgoć, brud i bakterie. Jeśli jednak trafiłaś pechowo do niezbyt profesjonalnej stylistki i zauważysz niepokojące zmiany, niezwłocznie udaj się do dermatologa. Konieczne może być zdjęcie tipsów i rozpoczęcie leczenia.

Czy to dobry sposób na podleczenie słabych, łamliwych paznokci?

Tak, to bardzo dobry sposób na kurację, np. dla kobiet mających problem z obgryzaniem paznokci albo walczących z rozdwajającą się płytką. paznokieć przykryty cienką warstwą żelu lub akrylu spokojnie odrasta.

Czy łatwo je uszkodzić np. poprzez uderzenie?

Tipsy są bardzo twarde, więc to, że są niekiedy długie, nie obniża ich odporności. Owszem, zdarza się, że w wyniku uderzenia fragment tipsa odpadnie, ale takie uszkodzenie nietrudno naprawić.

Czy tipsy można samodzielnie obcinać i skracać?

Nie można ich obcinać, ponieważ są bardzo twarde, więc jest to po prostu niemożliwe. Można natomiast je piłować, przy użyciu specjalnego pilniczka o wysokiej ziarnistości.

Czy zmywacz je niszczy?

Nie, jeśli używasz zmywacza bezacetonowego. Aceton zawarty w klasycznym zmywaczu rozpuszcza tworzywo, powodując nieestetyczne smugi.

Jak często trzeba uzupełniać tipsy?

Optymalnie - raz w miesiącu, ale czas ten można wydłużyć nawet dwukrotnie, wyrównując różnicę między tipsem a odrastającym paznokciem, delikatnie spiłowując granicę.

Ile to kosztuje?

To oczywiście zależy, czy chcesz udać się do salonu kosmetycznego (nałożenie od 100 do 150 złotych, uzupełnienie około 70 złotych) czy skorzystać z usług prywatnie działającej stylistki, a takich jest naprawdę mnóstwo i ich usługi nie odbiegają od tych proponowanych w salonie. W każdym, nawet bardzo małym mieście, znajdzie się co najmniej kilka kobiet, które mają ukończone stosowne kursy i szkolenia, posiadają niezbędny sprzęt. Często zakładają blogi, na których reklamują swoje usługi, wypowiadają się na forach internetowych. Koszt nałożenia, uzupełnienia czy zdjęcia tipsów jest u nich co najmniej o połowę mniejszy niż w salonie.

Komentarze (282)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu (1-5)

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  1. Mariola (Ocena: 5) 2013-06-04 19:21:17 zgłoś do usunięcia re: Tipsy - 10 pytań i odpowiedzi

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    większość myśli, że są takie fu, a tak naprawdę to zależy od długości tipsa. Jak dziewczyna założy tips o długości 12 cm to oczywiście, że fu, ale pięknie zadbane, nie za długie są naprawdę ładne :)

  2. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  3. Anonim (Ocena: 5) 2012-06-04 19:46:33 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    głupieeeeeeeeee odradzam ich używania );

  4. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  5. Anonim (Ocena: 5) 2012-05-02 14:19:51 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ile kosztuje zdjęcie tipsów u kosmetyczki ???

  6. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  7. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-21 15:12:49 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    A ja mam ciocie ktora robi tipsy

  8. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  9. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-20 20:33:30 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Nie można ich obcinać, ponieważ są bardzo twarde, więc jest to po prostu niemożliwe. Można natomiast je piłować, przy użyciu specjalnego pilniczka o wysokiej ziarnistości. No to się uśmiałam hahahaha

  10. Anonim (Ocena: 5) 2009-12-08 13:55:37 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    no właśnie :) bo im wyższa ziarnistość tym pilnik delikatniejszy przecież!!

  11. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  12. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-19 17:59:47 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Mam pytanie. Czy tipsy można malować normalnymi lakierami do paznokci?

  13. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-19 19:59:32 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Mam pytanie. Czy tipsy można malować normalnymi lakierami do paznokci? tak mozna ale pozniej zmywaj zmywaczem bez acetonu

  14. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  15. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-19 16:47:51 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Kiedyś zrobię sobie tipsy ;]

  16. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  17. Anonim (Ocena: 5) 2009-06-16 18:21:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    a ja mam pytanko: Mam 13 lat i małą płytkę paznokcia. chciałam miec tipsy lub akryl, żel, ale nie wiem czy mogłabym. Moje paznokcie się jeszcze rozdwajają i są łamliwe, ale największym problemem jest chyba to, że są małe. Mają około 6-8 milimetrów. BAAAAAAARDZOO błagam o pomoc. Pozdrawiam, Wiki

  18. Anonim (Ocena: 5) 2009-07-30 18:36:38 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Dziewczyno, masz 13 lat - idź się uczyć..! Kup sobie jakieś odżywki na słabe paznokcie.

  19. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-27 19:43:46 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ale żaaal ;D ta pierwsza robi sobie jaja a ty sie tak wzruszasz Xd haha pomyśl jak paznokcie mogą mieć 6-8 milimetrów :P buhahah to się uśmiałam

  20. Anonim (Ocena: 5) 2009-12-08 13:54:12 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    A JA JAKO KOSMETYCZKA ci powiem że mogą tyle mieć! niektóre kobiety mają takie króciutkie pazurki. oczywiście że można założyć tipsy ale niezbyt długie skoro paznokcie są takie mini. tylko teraz problem jest taki ze musi zrobic to profesjonalistka a dziewczyna musi mieć pewność ze moze z tipsami chodzic do szkoły bo zdjęcie ich po dwóch dniach osłabi naturalne paznokcie. nie wiadomo tez czy rodzice sie zgodzą

  21. Anonim (Ocena: 5) 2009-12-14 22:46:07 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    sama jesteś żal.a paznokcie mogą miećpo 6-8 mm.

  22. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  23. Anonim (Ocena: 5) 2009-05-21 19:07:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    MOŻLIWOŚĆ Tak, jest.

  24. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  25. Anonim (Ocena: 5) 2009-05-07 7:56:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Czy jest morzliwość zdjęcia w domu tipsów ,samemu?

  26. Anonim (Ocena: 5) 2012-03-02 21:09:09 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    tak jak najbardziej tylko pamiętaj że to szkodliwe ;]

  27. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  28. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-27 21:03:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    [quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] Tipsy są świetne i pomagają w ,,zapusczeniu,, naturalnych paznokci do wyznaczonej wcześniej długości... skoro uwazasz ,że są ,,bleee...,, to jesteś chłopaczycą, bo kazda kobieta chce mieć piękne, błyszczące paznokcie... Watpie, żeby któraś z pań mając do wyboru naturalny zwykły lakier do paznokci a tipsy żelowanw...to zeby wybrała zwykły lakier.... pod tipsami jest twój naturalny paznokieć który sie nie rozdwoi, nie połamie i niebędzie miał przebarwien! zgadzam się również z tym, że jeśli ktoś nie rozruznia matowienia od pilowania to poco sie za to bieże????!!!!! Naturalnej płytki niewolno pilować!!!!! jedynie tipsa przy przedłużeniach[/quote] Ja osobiście wybrałabym zwykły lakier.[/quote] ja też, po co stawać się sztucznym coraz bardziej i nosić sztuczne paznokcie?

  29. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  30. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-20 10:53:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    ja mam ostatnio problem z bardzo zniszczonymi paznokciami. rozdwajaja sie i w ogole... chce sobie zrobić tipsy. Ale boję sie, że zrobi mi je xle nawet kosmetyczka... No i tym bardziej sie boję że problem nie zniknie... nie wiem juz sama. podobaja mi sie tipsy, ale bardzo male... prawie naturalne...

  31. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  32. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-18 17:03:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    [quote="Gosc"]Tipsy są świetne i pomagają w ,,zapusczeniu,, naturalnych paznokci do wyznaczonej wcześniej długości... skoro uwazasz ,że są ,,bleee...,, to jesteś chłopaczycą, bo kazda kobieta chce mieć piękne, błyszczące paznokcie... Watpie, żeby któraś z pań mając do wyboru naturalny zwykły lakier do paznokci a tipsy żelowanw...to zeby wybrała zwykły lakier.... pod tipsami jest twój naturalny paznokieć który sie nie rozdwoi, nie połamie i niebędzie miał przebarwien! zgadzam się również z tym, że jeśli ktoś nie rozruznia matowienia od pilowania to poco sie za to bieże????!!!!! Naturalnej płytki niewolno pilować!!!!! jedynie tipsa przy przedłużeniach[/quote] Ja osobiście wybrałabym zwykły lakier.

  33. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  34. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-18 9:46:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    [quote="Gosc"]moja przygoda z tipsami zaczeła się w styczniu. na szczescie byla to jednorazowa przygoda. sądzę, że byly zle zrobione, jednak nie jestem pewna w 100%, gdyż najzwyczajniej w świcie się na tym nie znam. na pocztku wygladały dośc ładnie, byly delikatne, zadnych ekstrawaganckich kolorów. po kilku dniach zaczeło mi podchodzic powietrze, zmatowialy, a co najgorszenie moglam ich usunąc. kosmetyczka u której byłam, zcierała mi żel, a tips poprostu oderwała(!). do tej pory nie mogę moich paznokci doprowadzic do stanu, w jakim byly przd założeniem tipsów. moja rada: lepiej byc naturalną, piękną dziewczyna, z krotkimi paznokciami, ktore wyglądają estetycznie, niż męczyć się ze sztucznymi paznokciami.[/quote] wszedłem tu przez przypadek. moja żona nosi to swinstwo. jak mozna cos takiego zakladac na paznokcie?! najgorsze jest to jak tymi szponiskami lapie mnoie za reke. osoba powyzej ma racje! nie wiem jak innym mezczyznom podchodza te cale tipsy, ale mnie wogole. lepiej byc naturalnym, niz bawic sie w dode

  35. Anonim (Ocena: 5) 2009-11-19 16:07:52 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Tipsy mogą być ładne i gustowne, niekoniecznie "na dode". Mogą udawać naturalny paznokieć dość dobrze. Wszystko zależy od tego, kto co chce nosić. Niestety w Polsce przeważają koszmarne tipsy w kształcie prostokąta z naćpanymi kiczowatymi wzorami na nich.

  36. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  37. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-18 9:43:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    moja przygoda z tipsami zaczeła się w styczniu. na szczescie byla to jednorazowa przygoda. sądzę, że byly zle zrobione, jednak nie jestem pewna w 100%, gdyż najzwyczajniej w świcie się na tym nie znam. na pocztku wygladały dośc ładnie, byly delikatne, zadnych ekstrawaganckich kolorów. po kilku dniach zaczeło mi podchodzic powietrze, zmatowialy, a co najgorszenie moglam ich usunąc. kosmetyczka u której byłam, zcierała mi żel, a tips poprostu oderwała(!). do tej pory nie mogę moich paznokci doprowadzic do stanu, w jakim byly przd założeniem tipsów. moja rada: lepiej byc naturalną, piękną dziewczyna, z krotkimi paznokciami, ktore wyglądają estetycznie, niż męczyć się ze sztucznymi paznokciami.

  38. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  39. Anonim (Ocena: 5) 2009-04-08 22:13:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    [quote="Gosc"][quote][b]Gosc[/b] powiem tak sama jestem stylistką i zgodze sie z tym artykułem acz kolwiek nie pracuje na akrylu i głowy nie dam czy tak naprawde zejdzie akryl pod wpływem acetonu... [/quote] akryl rozpuszcza się w acetonie [/quote] aczkolwiek pisze się razem.

  40. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  41. Anonim (Ocena: 5) 2009-03-19 16:49:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    [quote="Gosc"]powiem tak sama jestem stylistką i zgodze sie z tym artykułem acz kolwiek nie pracuje na akrylu i głowy nie dam czy tak naprawde zejdzie akryl pod wpływem acetonu... [/quote] akryl rozpuszcza się w acetonie

  42. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  43. Anonim (Ocena: 5) 2009-03-18 10:37:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    powiem tak sama jestem stylistką i zgodze sie z tym artykułem acz kolwiek nie pracuje na akrylu i głowy nie dam czy tak naprawde zejdzie akryl pod wpływem acetonu...

  44. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  45. Anonim (Ocena: 5) 2009-03-15 23:04:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    jak długo moze utrzymać sie tips

  46. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  47. Anonim (Ocena: 5) 2009-03-05 12:14:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    tipsy wyglądają bardzo nienaturalnie .. owszem te zrobione w profesjonalnym studiu i to wyłącznie delikatny french są do przyjęcia ale reszta to straszna tandeta.. dziewczyny kombinują chcąc mieć jak najdłuższe tipsy, na każdym sto tysięcy kolorów i pewnie nawet nie zdają sobie sprawy z tego jak to brzydko wygląda .. podobać się może wszystko ale z umiarem

  48. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  49. Anonim (Ocena: 5) 2009-03-01 22:22:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Ja miałam tipsy przez 3 tygodnie, zrobiła je na studniówke. Tak jakoś po 2 tyg zaczął mi się żel odklejak i nie wyglądało to ładnie bo takie łatki mi się porobiły. Oderwałam je sama można powiedzieć że na siłe ale wszystkie paznokcie mam takie jak przed tipsami, a nawet musze powiedzieć że są twardsze. Teraz codziennie nakładam odżywkę żeby jeszcze bardziej je wzmocnić, ale za jakiś czas znowu zrobie sobie tipsy. To jest poprostu wygodne bo mogłam robić wszystko w domu i nie myślałam o tym że po umyciu naczyń lakier mi odpryśnie:)

  50. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  51. Anonim (Ocena: 5) 2009-02-28 8:16:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Moim zdaniem paznokcie naturalne są o wiele lepsze i dużo wygodniejsze, ale trzeba byc osobą która potrafi je zapuścić. Jesli nie to rzeczywiście tipsy są najlepszym wyjściem. i jeśli chodzi o wybór między lakierem, a tipsami . W 100% wybrałabym zwykły lakier, a do tego można ozdobic go ładnym wzorkiem. I wygląda to naturalniej i ładniej.

  52. Anonim (Ocena: 5) 2012-06-19 20:06:26 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Owszem ladne, ale moje moich nie da sie zapuscic. Sa strasznie lamliwe a zadna kuracja im nie pomaga. Do tego je obgryzam. Wiec jedyna opcja byly tips. Mam tipsy, ktore sa dosc cienkie i wygladaja bardzo ladnie. Tanio je robie u jednej dziewczyny, ktora bardzo ladnie je zdbi. Jestem bardzo zadowolona.

  53. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  54. Anonim (Ocena: 5) 2009-02-28 5:40:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Tipsy są świetne i pomagają w ,,zapusczeniu,, naturalnych paznokci do wyznaczonej wcześniej długości... skoro uwazasz ,że są ,,bleee...,, to jesteś chłopaczycą, bo kazda kobieta chce mieć piękne, błyszczące paznokcie... Watpie, żeby któraś z pań mając do wyboru naturalny zwykły lakier do paznokci a tipsy żelowanw...to zeby wybrała zwykły lakier.... pod tipsami jest twój naturalny paznokieć który sie nie rozdwoi, nie połamie i niebędzie miał przebarwien! zgadzam się również z tym, że jeśli ktoś nie rozruznia matowienia od pilowania to poco sie za to bieże????!!!!! Naturalnej płytki niewolno pilować!!!!! jedynie tipsa przy przedłużeniach

  55. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  56. Anonim (Ocena: 5) 2009-02-23 21:18:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    bleee .... tipsy ..... okropieństwo ;p

  57. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  58. Anonim (Ocena: 5) 2009-02-23 16:45:00 zgłoś do usunięcia

    Podaj powód, dla którego chcesz usunąć ten komentarz

    Anuluj

    Najlepsze odżywki to nail tek. Tylko trzeba je używać codziennie aż do całkowitego zrośnięcia płytki (nawet do 4-6 misięcy). Odrastają grube i zdrowe. Kiedy paznokieć rośnie w swojej kieszeni automatycznie zrasta węższy ponieważ boki zawijają się tworząc śliczne "rurki". Należy tylko odpowiednio dobrać odżywkę: I-do normalnych paznokci II- do cienkich i słabych oraz tych po tipsach III do twardych i kruchych oraz paznokci u nóg XTRA- to intensywna terapia której nie można używać dłużej niż miesiąc oraz po tipsach (jest za silna) do naturalnie cienkiej i słabej płytki paznokcia. Po miesiącu należy przejść na II. Pozdrawiam A mozesz polecic jakies dobre odzywki do paznokci rozdwajajacych sie?[/quote]

  59. Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

    Ocena artykułu (1-5)

    Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

  • Komentarze strona 1 z 11