Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

25 Czerwca 2012

Oto lista najzdrowszych potraw świata opracowana przez brytyjskich dietetyków.

śniadanie

Każda z nas codziennie obsypywana jest poradami na temat tego, jak jeść, żeby być zdrowym. Rzecz w tym, że w dzisiejszych czasach wiele produktów określanych mianen „zdrowe” w rzeczywistości nie posiada w sobie ani grama składników odżywczych.

W obliczu tego problemu, brytyjscy dietetycy postanowili przebadać ponad 4 tysiące produktów powszechnie uznawanych za niezbędne w naszej diecie. I co się okazało? Większość potraw można spokojnie wyeliminować z jadłospisu. Warto za to znacznie częściej jeść te, które są prawdziwym źródłem życiodajnych mocy...

O jakie produkty chodzi?

Strony

Komentarze (46)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

She&He
(Ocena: 5)
2014-12-11 15:00:35

re: Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

Witajcie, w poszukiwaniu odpowiedzi jak się zdrowo mogę odżywiać, a znowu trafiłam na to forum znalazłam bezpłatne porady -wieczór z dietetykiem - to jest cykl spotkań na facebooku, w których można zadawać pytania pani dietetyk. Wydarzenie trwa 2 godziny od 18.30 w każdą niedzielę. To jest chyba Philipiak Milano. Niestety nie wiem do kiedy trwa ta akcja

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-16 15:01:07

re: Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

Wszyściutko jem , niczego sobie nie żałuje . Ale jest to gotowane na parze .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
AnnaMaria
(Ocena: 5)
2014-11-16 17:33:46

Jaki parowar? Robię mini research, parowar czy sokowirówka, jesli taka jaka firma. Tak apropo diety i healthly lifestyle:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Łucja
(Ocena: 5)
2014-11-27 19:59:30

Zgadza się , jem wszystko . Tylko gotowane na parze . Obiad śniadanie i kolacje . Mam porządny parowar , taki że mogę równocześnie gotować różne składnik ,np. mięso , warzywa , kasze . Smaki nie przenikają się dlatego kurczak smakuje jak kurczak a rzepa jak rzepa. Dlatego ważna jest jakość parowaru

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
AnnaMaria
(Ocena: 5)
2014-11-30 20:56:04

O jakim parowarze piszesz Łucja? Waham się co wybrać sokowirówka czy parowar. Najchętniej oba bym sobie sprawiła sprzęty, jednak mam za mało miejsca w kuchni. Duży jest taki parowar? Czy istnieje możliwość przyrządzania kilku potraw na raz?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dragonfly
(Ocena: 5)
2014-12-03 15:07:47

Uważam, że lepiej wybrać parowar, ponieważ ma większe możliwości. Sokowirówkę można nieraz zastąpić blenderem. Rzecz jasna, taki zakup zależy od budżetu. Według instrukcji obsługi, można w nim gotować niemal wszystko, od mięs i ryb, po wszelkie warzywa, ryż, a nawet jajka. Gotowanie na parze jest zdrowszą wersją gotowania, gdyż produkty nie moczą się w wodzie i nie oddają najcenniejszych składników do wody właśnie. Sokowirówka ma bardziej ograniczone możliwości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Marta Kowalewska
(Ocena: 5)
2015-12-14 22:08:03

Witam! Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą naczyń do gotowania na parze oraz szybkowaru marki Philipiak. Nasze produkty to sprawdzona marka, której ambasadorem jest Karol Okrasa. Zapraszam! Pozdrawiam, Marta Kowalewska Online Ekspert marki PHILIPIAK

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Łucja
(Ocena: 5)
2014-11-10 15:43:04

re: Zdrowe MENU: Co jeść na śniadanie, obiad i kolację, żeby cały dzień tryskać energią?

Myślę że wszędzie należy zachować umiar . Dlatego jem wszystko co lubię tylko gotowane bez soli lub na parze. Wpadłam na to gdy pod choinką znalazłam garnki pfilipiaka. Moje kilogramy wróciły do normalnego stanu , energia nie opuszcza mnie przez cały dzień i zdrowie odzyskałam również.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-18 13:17:01

Spróbujcie diety strukturalnej dr Bardadyna. Jest rewelacyjna-efekt nieprawdopodobny. Chudniesz, a przy tym zdrowo się odżywiasz.Dieta z samych najwartościowszych produktów. Zdrowe przekąski i przepyszne koktajle dają uczucie sytości na długi czas.Więcej na www.dietastrukturalna.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-01 21:13:48

Polecam ! www.youtu.be/m_2pAO-aHtY

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-28 23:45:10

Widział ktoś kiedyś budyń jogurtowy?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-25 22:33:21

Boże, ja staram się nie objadać, ale co mam poradzić kiedy jestem wiecznie głodna... Jakbym miała nie przytyć to bym mogła zmieścić więcej niż nie jeden chłop. Aaa i uwielbiam łososia, jem go prawie dzień w dzień :) Takie pytanie. Pistacje podobno są dość kaloryczne, ale czy widzieliście grubasa który wiecznie obżerałby się orzechami? Czy można od nich przytyć?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-26 15:02:35

Generalnie orzechy, migdały, pistacje to skarbnica nienasyconych kwasów tłuszczowych, których często w naszej diecie brakuje. Dodatkowo jest to tez źródło białka. Jeśli jemy je z głową, to nie grozi nam żadne przytycie, a raczej przyniosą same korzyści :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-25 22:28:19

nie wiem jak mozecie polecac taką czekoladę do picia, przerciez to jest tak sztuczne! fakt ze dobre, ale z czekolady to za wiele nie ma! ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-26 17:36:14

Można samemu przygotować w domu z dobrej jakościowo gorzkiej czekolady. Ja w zimie często taką sobie przygotowuję: mleko, opcjonalnie śmietanka, czekolada, kakao gorzkie. Gotujemy mleko (ze śmietanką), wrzucamy kostki czekolady i dosypujemy trochę kakao. Gotujemy do pożądanej gęstości i koloru (im dłużej gotujemy, tym gęstsze i ciemniejsze). Pozdrawiam i życzę smacznego!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-25 12:33:12

ja się tam muszę często zmusić do śniadania, bo mieszkam sama z mężem a on pracuję i ja jakoś nie lubię jeść sama. Czuję często rano lekki głód ale jakoś brak mi chęci aby samej zasiąść do jedzenia. Muszę to zmienić, bo tylko jem je sporadycznie, a nie chcę zasłabnąć , a poza tym pierwszy posiłek obiad? Aj głupia jestem, głupia. A co do potraw- ja jak już jem to staram się dużo na to śniadanie zjeść. Często chleb z serem, szynką staram się dodawać ogórek albo pomidor. Czasami owsianka albo tosty, jajka. Aż zgłodniałam, a tu ta godzina..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-25 11:04:52

Heheh Brytyjscy naukowcy. Widac jak wygladają u nich dziewczyny. Ja polecam na śniadanie płatki owsiane z jogurten naturalnym, cynamonem, kilkoma plasterkami banana i truskawek. Do tego kawa z chudym mlekiem bez cukru. Pyszne, bardzo zdrowe i daje kopa na pół dnia:P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-25 23:13:49

Chyba pomylilo Ci sie z Ameryka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-06-26 00:03:29

chyba nigdy nie bylas w Wielkiej Brytanii. Jedza tam glownie na śniadanie tosty z bekonem, serem, maslem i smazonym jajkiem. (na zasadzie kanapki Scooby'ego). I do tego fasolka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz