Co powinny jadać aktywne kobiety?

26 Maja 2010

Żyjesz aktywnie? Bez względu na to, czy raz w tygodniu chodzisz na siłownię, czy codziennie katujesz się treningami, powinnaś zmodyfikować swoją dietę.

Co powinny jadać aktywne kobiety?
> -->

W dzisiejszych czasach wiele kobiet żyje bardzo aktywnie. Nie tylko pracują na pełnych etatach w pracy i w domu, ale jeszcze chodzą na dodatkowe kursy, zajęcia, dorabiają po godzinach i znajdują czas na uprawianie sportu. Ruch niektóre dziewczyny uznają za swój podstawowy obowiązek. Nie ma w tym nic dziwnego, gdy na co dzień pracują w biurze i zdecydowana większość z nich wykonuje pracę siedzącą, o dodatkowe kilorgamy nietrudno. A pozbyć się ich potem nie jest tak łatwo. Dlatego płacimy dużo pieniędzy za siłownię, treningi, jeździmy na rolkach, rowerze (polecamy!), chodzimy na basen, biegamy. Każda forma aktywności jest godna pochwały, pod warunkiem, że zabierasz się do niej z głową. 

Żeby zauważyć efekty swoich wysiłków i nie nabawić się różnych schorzeń, powinnaś dostosować swoją dietę do trybu życia. Przeciętna kobieta między 16. a 30. rokiem życia potrzebuje około 2000 kalorii. Taki współczynnik podaje się w przypadku osób o niskiej aktywności. Tymczasem nawet zwykły jogging, ale uprawiany regularnie (choćby ta regularność miała oznaczać raz na tydzień) powinien zmusić cię do zmiany nawyków żywieniowych

Jeśli jesteś umiarkowanie aktywna...

Za umiarkowanie aktywne uważa się osoby, które wykonują tzw. pracę siedzącą, ale systematycznie dbają o swoje ciało. Chodzi tutaj o ćwiczenia średnio dwa, trzy razy w tygodniu. W takim wypadku kobieta potrzebuje dziennie około 2200-2400 kalorii. Tę ilość kalorii powinnaś przyswajać, bez względu na to, w jakie dni ćwiczysz. O wiele większą szkodę zrobisz sobie, jeśli na co dzień będziesz jadła produkty o łącznej wartości 2000 kalorii, te dodatkowe 200-400 przyjmując tylko w dni, kiedy ćwiczysz. W rezultacie twój organizm straci równowagę i trudno będzie ci zrzucić zbędne kilogramy. W dniu ćwiczeń warto zwiększyć dawkę kalorii do górnej granicy (2400), a w ciągu tygodnia przyswajać minimum (2200). 

Jaka dieta? Przede wszystkim musisz w końcu nauczyć się jeść 5-6 niewielkich posiłków dziennie. Inaczej po wyczerpującym treningu rzucisz się na jedzenie, co jeszcze nikomu nie wyszło na dobre. Regularne przyswajanie niewielkich porcji pozwoli ci utrzymać metabolizm na najwyższych obrotach, dzięki czemu odchudzanie będzie bardziej efektywne. 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (17)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-21 08:15:20

Oryginalnie i zdrowo

U mnie jest tak że mam mało czas ogólnie. Ale zdecydowanie bardziej wolę wykorzystywać go na ćwiczenia spacerty rower itp. niż na przygotowywanie posiłków, dlatego dla mnie super rozwiązaniem okazało się zamawianie zdrowej diety z oryginalne przepisy.pl Codziennie dostaję świeże posiłki, zdrowe i mam więcej czasu dla siebie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 21:34:35

"O wiele większą szkodę zrobisz sobie, jeśli na co dzień będziesz jadła produkty o łącznej wartości 2000 kalorii, te dodatkowe 200-400 przyjmując tylko w dni, kiedy ćwiczysz. W rezultacie twój organizm straci równowagę i trudno będzie ci zrzucić zbędne kilogramy. W dniu ćwiczeń warto zwiększyć dawkę kalorii do górnej granicy (2400), a w ciągu tygodnia przyswajać minimum (2200). " Papilot zaprzecza sam sobie?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 20:48:38

ja duzo cwicze i przez miesnie mam grube uda. ;/ ;/ I jem słodycze

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 20:12:31

moja kobieta jest okropnym niejadkiem i potrafi cały dzień przechodzić o jednym rogaliku i kilku andrutach na kolację. martwię się już o nią.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 20:08:30

moja kobieta jest okropnym niejadkiem. i potrafi przez cały dzień chodzić o jednym rogaliku i kilku andrutach na kolację. boję się że wpadnie w jakąś chorobę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 20:04:42

to widocznie twoja pani od fizyki nie ma zielonego pojęcia o dietetyce to o ktorej godzinie wykonasz trening nie ma znaczenia najwazniejszy jest posilek przed treningowy po wysilku fizycznym zawsze musi byc posilek

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 19:44:06

jezu,papilocie,jakie ty glupty wypisujesz....;/ w ogole ten mierny artykul widzial jakikowiek dietetyk?czy to wypociny jakies kompletnej amatorki?;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 17:42:47

bzdura! wyeliminowac cukry złożone, a jeść głównie proste! gratulacje dla autorki!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 17:41:21

własnie powinno sie jesc odrazu po wysiłku, bo "musisz uzupełnic" organizm.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 09:23:01

bzdura ,powinno sie cwiczyc najlepiej wieczorem,a po wysilku isc spac,bowiem ok pol godz po wysilku sa resyntezowane zapasy tluszczowe,moja pani od fizj tak mowi,chyba bardziej jej wierze niz papilotowi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 12:26:31

wcale nie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-05-26 20:42:35

Nie powinno się ćwiczyć przed snem, bzdura.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz