Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

26 Czerwca 2013

Zaczęłaś ćwiczyć z myślą o pozbyciu się kilku zbędnych kilogramów? Pamiętaj, że mądre odżywianie może Ci w tym pomóc!

jennifer lopez

Twoja sylwetka to nic innego jak wypadkowa motywacji, planu treningowego oraz codziennych zwyczajów żywieniowych. Wykorzystaj 100% możliwości swojego ciała i przyspiesz proces redukcji tkanki tłuszczowej, wykorzystując kilka cennych żywieniowych rad.

Nie pozwól, aby dopadł Cię głód

Paradoksalnie, połączenie głodówki z intensywnym treningiem, powodować może zwiększenie Twojej wagi. Jest to naturalny efekt obrony organizmu przed niedoborem energii, który pojawia się, gdy zjadasz mniej niż spalasz. Przyrost masy ciała jest wynikiem magazynowania składników żywności, które przy dobrze zbilansowanej diecie zostałyby wydalone. Jaki jest wniosek? Głodzenie może oddalić Cię od realizacji założonego celu – redukcji masy ciała!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (48)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

goska
(Ocena: 5)
2016-12-30 14:35:30

a nie chodzi o umiar i sensowne patrzenie na wszystko? ja tak robie ale to zasługa mojego psychodietetyka on nauczyl mnie ze czasem nawet jak jest napisane ze mam cos zjesc to powinnam patrzec jak na to reaguje moje cialo i sluchac czy jest ok po danych produktach czy nie. ja jestem zadowolona moze Wam tez sie przyda www.twojcel.eu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-13 23:59:39

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

Mnie pomaga jedzenie po treningu prawie samego białka. Zazwyczaj to jem tradycyjnie kurczaka z nie za dużą ilością ryżu ale lubię też owsiankę z mlekiem i serkiem wiejskim. Koleżanki z Saturn Fitness na Bielanach pomogły mi rzucić gazowane napoje bo jedna koleżanka za każdym razem na treningu częstowała mnie sokiem z własnych owoców dzięki czemu przywykłam do zdrowego naturalnego soku i nie mogę już patrzeć na te słodzone śmieci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-03-08 23:43:42

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

Wystarczy brać acetomale po głównym posiłku - nie trzeba przy tym ćwiczyć, żeby schudnąć - ćwiczenia tylko trochę wzmagają efekt chudnięcia, pojawiają się ew. mięsnie i zarys w wybranych partiach ciała. Do tego łaniejsza skóra jest.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dola
(Ocena: 5)
2014-08-31 21:50:47

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

Ja po treningu zawsze jem coś lekkiego.Odchudzam się z głową, wspomagam się 2be slim od jakiegoś czasu i wreszcie skończyłam podjadać.Mało tego, nareszcie ćwiczę regularnie przynajmniej 5 razy w tygodniu. Ogromnie mnie to cieszy! I uwielbiam to!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Aneta
(Ocena: 5)
2014-07-28 22:12:43

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

Ogólnie myślałam, że nie powinno się już jeść po treningu, ale okazuje się, że jednak jest to wskazane. Ja sporo ćwiczę, ale moją bolączką jest podjadanie. Za dużo jem ciastek, chipsów i ogólnie słodyczy. Myślicie, że dobry suplement pomoże? Słyszałam, że są takie przyspieszające metabolizm.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
vannka
(Ocena: 5)
2014-06-20 09:41:16

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

ja staram się codziennie przebiec te 10 km, dodatkowo staram się jeść posiłki wysokobiałkowe, metabolizm zaś wspomagam naturalnym suplementem 2 be slim

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Eliza
(Ocena: 5)
2014-06-21 12:33:01

10 km? szacunek koleżanko :-) ja nie jestem w stanie przebiec bez zadyszki km, chociaż nie mam jakiejś mega nadwagi, tak z 10 kg. Ale bardzo lubię fitness, który pomógł mi kilka kilogramów zgubić. 2 be slim też stosuję. To chyba tylko dzięki tym tabletkom nie rzucam się na wystawy cukierni :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
OtyliaWwa
(Ocena: 5)
2014-05-18 21:53:19

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

ODŻYWIANIE PRZY TRENINGU (CHOLESTEROL) / NADWADZE / CUKRZYCY / NADCIŚNIENIU / CHOROBACH SERCA: INTELIGENTNE, TAKIE POLECAM. ***** 1. Jemy niskotłuszczowo czyli: INDEKS ŻYWIENIOWY TJ. IŻ PRODUKTU. 2. Niskowęglowodanowo, a zatem (energetyczne): NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU. 3. Puenta to tabele: IŻ PRODUKTU. P. S. Realizując klasyfikację IŻ, organizm sam wykorzystuje złogi trójglicerydów w żyłach, oczyszczając je. Zwyczajne biologiczne reakcje, które równocześnie eliminują miażdżycę i nadciśnienie, a także cukrzycę typu 2. Spożycie CHLEBA NA OSTEOPOROZĘ-IRL, szprotek wędzonych oraz fasoli czyli produktów o dużej zawartości wapnia wyjaśnia celowość umieszczenia tych produktów jako zalecane. 4. Wykluczamy jednak z diety (niezdrowe dla człowieka) tzw: WYSOKIE WĘGLOWODANY TJ. OD 26.01% WZROSTU.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-01-22 01:40:50

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

pani na zdjeciu nie jest niestety prawdziwa :) jestem grafikiem od 8 lat, ale retusz ladny, niech dodadza moze prawdziwe zdjecie :) co do diety na czczo to zal mi autora tego tekstu, jest zwyczajnie i m b e c y l em, tak jak to ktos powiedzial jak nie chcesz umrzecz na treningu to lepiej zjedz cos przed treningiem. a calkiem serio: Zjedz tyle ile i jak bedziesz cwiczyc. np jezeli zapowiada sie konkret cardio, uzupelnij plyny bo to one pierwsze z ciebie wyjda...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-30 23:48:27

re: Co jeść przed i po treningu, żeby przyspieszyć proces CHUDNIĘCIA?

ćwicząc na czczo spalamy mięśnie!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-10 14:54:09

Motywacja

Potrzebujesz motywacji? Np do zrzucenia wagi! Zapraszam;) wejdz na facebook : Tablica Motywacji

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz