Co jeść, by nie czuć głodu nawet przez 8 godzin? (Menu dla zabieganych)

01 Września 2017

Jeżeli będziesz spożywać te produkty, dodatkowo spalisz także tłuszcz.

sycące jedzenie

Każda z nas prowadzi inny tryb życia. Niektóre kobiety mają czas, żeby gotować zdrowe potrawy i pilnować zasady jedzenia 3-5 posiłków dziennie o stałych porach. Inne niekoniecznie. Wiele zależy od trybu pracy oraz innych obowiązków. Praca na zmianę, obecność dzieci czy nieprzewidziane w planie wydarzenia nie pozwalają na trzymanie się harmonogramu tak, jak by się chciało. Zawsze może wyskoczyć niespodziewana podróż służbowa albo dojść do losowego wypadku, który burzy rytm dnia. Wówczas często ratujemy się niezdrowymi przekąskami, takimi jak batoniki, chipsy czy cola. Przez krótki czas czujemy się syte, ale potem znowu dopada nas głód i robimy to samo. To błąd, który sprawia, że tyjemy i jesteśmy mniej efektywne. Niezdrowe przekąski nie dostarczają organizmowi potrzebnych składników odżywczych. Szybko pojawia się zmęczenie, ospałość oraz problem z koncentracją.

Na szczęście są dania zapewniające sytość przez długi czas. W nagłych wypadkach wystarczy zjeść jedno z nich, a niezdrowe przekąski odejdą w zapomnienie. Nie będziesz czuła głodu nawet przez 6-8 godzin.

Oto lista, na której znajdziesz przykłady sycących dań oraz produktów.

Orzeszki piniowe

Orzeszki piniowe zawierają aminokwasy, węglowodany, mangan, miedź, jod, cynk, kobalt oraz witaminy K, A i E. Weź je ze sobą, gdy obawiasz się, że nagle dopadnie Cię głód. Dzięki nim zaspokoisz łaknienie na kilka godzin.

Zobacz także: 8 świństw, których już nigdy nie powinnaś zjeść

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (8)
ocena
4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

laska
(Ocena: 5)
2017-09-14 20:51:51

U mnie się sprawdził catering dietetyczny suvibox. Przywozili mi codziennie gotowe posiłki, które zabierałam do pracy i podgrzewałam, więc nie chodziłam głodna i nie traciłam czasu na stanie przy garach.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Pola
(Ocena: 5)
2017-09-07 07:47:38

orzeszki piniowe to moja uluiona przekąska

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Marta
(Ocena: 5)
2017-09-06 13:50:46

u mnie super wsparcie w ciągu dnia pracy są też smoothies i mam zawsze z king of juice zamówionych parę swoich ulubionych smaków, wrzucone do torebki i nawet jak najdzie mnie ochota na coś niezdrowego to potem po takim smoothie od razu się łatwiej opamiętać :D a że faktycznie, w składzie są same owoce to można też sobie poradzić z dopadającym głodem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Sandra
(Ocena: 5)
2017-09-04 10:18:21

Zabieganie - zabieganiem, praca - pracą, ale jedzenie w pośpiechu, na szybko i byle jak w końcu odbije się na naszym zdrowiu. Wiem, bo sama tak robiłam i w końcu skończyło się wrzodami. Najlepszy sposób na szybkie i pożywne posiłki to kupienie blendera z dużą mocą (inwestycja dosyć droga, na np. kupiłam ronica, ale warto zainwestować w zdrowie) i miksowanie w nim świeżych warzyw, owoców, orzechów i ziół. Miksowanie trwa chwilę, koktajl można wziąć na wynos, 2 minuty więcej, a nasz organizm jeszcze nam za to podziękuje!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-09-01 18:31:34

A gdzie jakieś ziarna? Zawierają mnóstwo błonnika! Gdzie owoce i warzywa? Głupi artykuł.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-01 10:58:48

a gdzie jajka?!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2017-09-01 09:57:41

Yyyyy...nie wiedzialam, ze pesto robi sie Z MAKARONU. Myslalam, ze raczej dodaje sie pesto DO MAKARONU, ale co ja tam wiem...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2017-09-02 10:31:09

Dokładnie :D Pesto to przecież dodatek m.in do makaronu. Co za durnie piszą te artykuły?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1