Pięć sposobów, by poskromić wilczy APETYT: Dietetyczne TRIKI, których łatwo się nauczyć!

12 Listopada 2012

Zrzucenie kilku zbędnych kilogramów jest prostsze, niż myślisz!

dieta

Diety, głodówki, ćwiczenia – to właśnie one spędzają nam sen z powiek podczas walki z nadwagą. Odmawianie sobie ulubionych posiłków lub wmuszanie w siebie dietetycznych dań może jednak mocno odbić się na naszym samopoczuciu. Aby tego uniknąć, warto poznać kilka technik pozwalających na poskromienie wilczego apetytu.

Pierwszą z nich – i zarazem najpopularniejszą – jest wypicie przed każdym posiłkiem szklanki wody. Najlepiej zrobić to kwadrans wcześniej, aby do naszego mózgu dotarł sygnał, że żołądek jest pełny. Wówczas zjemy zdecydowanie mniej, niż początkowo zamierzałyśmy.

Kolejnym sposobem na zmniejszenie apetytu jest częste podjadanie niskokalorycznych oraz lekkostrawnych przekąsek, takich jak warzywa i owoce. Od nich nie przytyjesz, za to będziesz mieć wrażenie, że jesteś syta.

Trzecią metodą wartą rozważenia jest picie zielonej herbaty. Napój ten nie tylko poskramia apetyt, ale także zwiększa nawet o 7 proc. spalanie tłuszczu podczas wysiłku fizycznego, przyśpiesza przemianę materii, zapobiega otyłości, a tym samym pomaga w kontrolowaniu wagi ciała.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (56)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-01-17 20:34:27

re: Pięć sposobów, by poskromić wilczy APETYT: Dietetyczne TRIKI, których łatwo się nauczyć!

Robiłam tak.. Nawet schudłam 3kg.. Ale później mój tata przyniósł pudełko ciastek.. I nie mogłam się od tego opędzić.. I na drugi dzień znów się obiadałam.. Po prostu nie wiem jak się powstrzymać od tego.. To jest silniejsze odemne :-) ale znow sprobuje.. Tym razem pewna siebie i kupie sobie jablka xD bede sie obzerac jablkami :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-31 21:01:02

słodycze

jak polecam zamiast obżerania się słodyczami sięgnąc po jabłko, najadamy się nim i nie mamy ochoty na ,,cos słodkiego" :) to działa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-17 15:00:44

A ja jak wracam po całym dniu taka zmęczona i myślę że muszę jeszcze coś ugotować i łamię sobie głowę co... to nie mam siły po prostu już do tego i wolałabym już wyssać jakąś baterię albo podłączyć do akumulatora! :D Wkurza mnie to że musimy ciągle jeść.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-15 14:46:33

pierdoły i tyle. trzeba sobie po prostu uświadomisc ze obzeranie sie nie jest wskazane - bedzie mialo bardzooooooooo zle skutki dla nas. nie ma miejsca na kompromisy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-13 20:49:14

a ja po prostu nie jem słodyczy ;) jem sorbety z Grycana ;) są niiskokaloryczne, bezglutenowe i po prostu PYSZNE!!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-13 11:41:51

Także polecam yerba mate są nawet takie specjalne które ograniczają apetyt alenawet zwykła odmiana przeczyszcza i oszukuje głód :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-13 07:56:42

ja polecam fajeczkę i głód przechodxzi :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-12 21:40:25

na poskromienie apetytu polecam Yerba Mate ;) zdrowo i skutecznie hamuje apetyt i ma mnóstwo witamin ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-12 19:46:04

" Najlepiej zrobić to kwadrans wcześniej, aby do naszego mózgu dotarł sygnał, że żołądek jest pełny." - pijąc wode..? nie jest to prawdą..wypicie szklanki wody nie wysyła sygnału do mózgu, że nasz żołądek jest pełny..dzieje się tak tylko wtedy gdy podniesie się stężenie glukozy we krwi wtedy przekazywana jest informacja w naszym ośrodku głodu i sytości że jesteśmy syci

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-12 23:00:43

Zgadzam się. Poza tym picie wody przed posiłkiem jest złym nawykiem ponieważ rozcięczają się soki żołądkowe, które są odpowiedzialne za trawienie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-15 11:20:12

Uczucie sytosci powoduja 2 rzeczy- 1 to podniesienie glukozy we krwi a 2 to rozcizgniecie scianek zalodka- czyli mowiac prosto napchanie brzucha. Nie wazne czy kebabem, salata czy wda. Te 2 rzeczy- glukoza i rozciagniecie zladka -nie sa powiazane. Picie wody 15 min przed posilkiem na krotko rozcienczy soki ale kiedy cos zjesz to ten poziom sie szybko podniesie. wazne zeby nie pic pol godziny po posilku. Najlepsza rada- przed posilkiem maly slodycz-najlepiej gorzka czekolada albo slodki owoc (nie bez powodu rodzice nie daja dzieciom slodyczy przed obiadem- bnizaja apetyt!) a po chwili szklanka wody lub jeszcze lepiej zielonej herbaty:) Polecam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-12 17:59:04

Przeżuwać przyjmowany pokarm, ale go nie połykać

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-12 21:46:06

próbowałam, ale trzeba mieć naprawdę silną wolę żeby nie przełknąć

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-13 08:53:24

Współczuję Wam, że musicie stosować tak radykalne środki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-13 09:02:00

Nie rób tak, to już podchodzi pod zaburzenia odżywiania, z których ciężko wyjść.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-31 21:03:40

to jest dobry pomysł, jesteśmy zadowolenie i nie najadamy się

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz